Prezentacijske vještine – ONLINE
Specijalist za prodaju – ONLINE
5. svibnja 2021. - 2. srpnja 2021.
Upisi su u tijeku
PRIJAVA NA PROGRAMSpecijalist za prodaju novi je program Mirakul Edukacijskog centra koji obuhvaća teme od poslovne komunikacije i naprednih prodajnih vještina do digitalnih prodajnih kanala i networkinga.
Prodaja ima stalni zadatak rasti i povećavati udio tržišnog udjela. Međutim, nije svaka prodaja kvalitetna, odnosno jednako kvalitetna. Postoje tržišni segmenti koji su profitabilniji od drugih, kao što postoje kupci na kojima više zarađujemo od drugih. Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i menadžera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje.
Predavači na programu Specijalist za prodaju iskusni su stručnjaci s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni.
Ako ipak preferirate više edukacije uživo, u ponudi imamo program Prodajna Akademija koji se odvija u Zagrebu. Akademija se održava od 23. travnja do 2. srpnja 2021. godine.
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
Sadržaj seminara:
- što o nama govori naš prezentacijski nastup i kakav utjecaj imamo na publiku
- kako upravljati verbalnim i neverbalnim elementima nastupa
- ključne poruke – kako ih učinkovito definirati, formulirati i komunicirati
- upravljanje publikom – kako reagirati na pitanja i doskočice iz publike
- vježbe argumentiranja, ekspresije i reakcija na pitanja
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Poslovna komunikacija – kako ostvariti učinkovitost i održivost poslovnih razgovora – ONLINE
Sadržaj seminara:
- što čini poslovnu komunikaciju uspješnom
- primjena neuroznanstvenih spoznaja za ostvarivanje učinkovite poslovne komunikacije
- detektiranje i uklanjanje najvećih komunikacijskih zapreka
- važnost percepcije u komunikaciji i kako upravljati njome
- najučinkovitiji komunikacijski obrasci za izgradnju povjerenja u poslovnoj komunikaciji
- osvještavanje vlastitih komunikacijskih (verbalnih i neverbalnih) obrazaca
- tehnika dijagnosticiranja sugovornikovih komunikacijskih obrazaca
- načini prilagodbe sugovorniku i usmjeravanja razgovora u željenom smjeru
- komunikacijski alati za postizanje konstruktivnog i produktivnog poslovnog razgovora
Više informacija o seminaru možete pronaći ovdje.
Napredne prodajne vještine - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
- Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
- Praktičan primjer prodajnog procesa – role play
- Najčešće pogreške u prodaji
Više informacija o seminaru možete pronaći ovdje.
Prodajni proces - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Što je prodajni proces te zašto je nužan, posebno u online prodaji?
- Kakva je povezanost između customer journey i prodajnog procesa?
- Kako mapirati ključne korake u prodajnom procesu?
- Koje su ključne metrike za praćenje efikasnosti procesa?
- Kako osigurati “buy in” od prodajne organizacije?
- Najčešće greške prilikom postavljanja prodajnog procesa te kako ih izbjeći
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Kako uspješno prodavati različitim tipovima ličnosti - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Testiranje DISC testom
- Analiza rezultata testa
- Upoznavanje s četiri tipa ličnosti
- Uloga psihologije u prodaji
- Savjeti za prepoznavanje različitih tipova ličnosti s ciljem individualiziranog pristupa
- Kako se prilagoditi i prodavati različitim tipovima ličnosti
Više informacija o seminaru možete pronaći ovdje.
Uspješna telefonska prodaja - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Specifičnosti prodajne komunikacije putem telefona
- Ulazak u razgovor – otvaranje, predstavljanje
- Preuzimanje kontrole nad pažnjom sugovornika
- Važnost jedinstvenih prodajnih argumenata za nastavak prodajnog razgovora
- Prodajna dijagnostika u telefonskom prodajnom razgovoru
- Predstavljanje ponude
- Upravljanje primjedbama
- Zaključivanje prodaje/sljedećeg koraka u telefonskom prodajnom razgovoru
Više informacija o seminaru možete pronaći ovdje.
Efikasne strategije pregovaranja - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Što je pregovaranje – Svaka interakcija izvan tvrtke je mikro pregovaranje u kojem štitimo vrijednost i informacije bez narušavanja odnosa
- 4 P Pregovaranja
- Karakteristike dobrog pregovarača
- Proces pregovaranja
- Koraci uspješnog pregovaranja
- Određivanje ciljeva pregovora
- Razumijevanje razlike između cijene i vrijednosti
- Utjecaj kulturoloških razlika na pregovaranje
- Zatvaranje pregovora
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Upravljanje ključnim kupcima - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Što je KAM? Što su zadaci KAM-a?
- Tko su KA? Kategorizacija ključnih kupaca. Što su njihovi ciljevi?
- Analiza ključnih kupaca i industrije (Alati za rješavanje kompleksnih problema Porter’s five forces, SWOT analiza, makroekonomski pokazatelji, trendovi, tržište, navike kupaca i potrošača)
- Prodajne prilike i prodajna rješenja – koju dodanu vrijednost mogu ponuditi (potencijalnom) klijentu?
- Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca, ciljevi, KPI-evi
- Organigramska analiza, org. kultura i tko odlučuje
- Preklapanje vaše poslovne strategije sa strategijom ključnog kupca
- Načini vrednovanja ključnog kupca, ABC kategorizacija
- Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Konstruktivno rješavanje reklamacija i konflikata - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Uloga zaposlenika u rješavanju teških korisnika i situacija
- Stilovi ponašanja u sukobu
- Rješavanje konflikta i tehnike koje nam mogu pomoći
- Pozitivne rečenice i tehnike afirmativnog govora
- Vježbe razgovora s teškim korisnicima
- Što učiniti nakon sastanka s teškim korisnikom
Više informacija o seminaru možete pronaći ovdje.
Digitalna prodaja – ONLINE
Sadržaj seminara:
- Transformacija prodaje – napredna marketinška analiza, novi kanali i način komunikacije s kupcima
- Agilnost, digitalna pismenost i razvoj vještina u digitalno doba
- Prodajni proces u stvarnom i digitalnom svijetu – sličnosti, razlike i izazovi
- Pronalaženje i kvalificiranje novih kupaca pomoću digitalnih alata (ulazni i izlazni marketing)
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
IZBORNI MODUL: Digitalni prodajni kanali i networking - ONLINE
Sadržaj seminara:
- iniciranje kontakta kroz digitalne kanale (e-mail, poruke, društvene mreže, video pozivi i virtualni sastanci)
- Online networking – LinkedIn, Facebook, Instagram
- „Social selling“ – razumijevanje pojma i korištenje u B2B prodaji
- LinkedIn – vodeća poslovna mreža – kreiranje i optimiziranje kvalitetnog profila, izgradnja imidža, promocija i pridobivanje klijenata
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
IZBORNI MODUL: Što i kako mjeriti u prodaji - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Tehnike i alati za praćenje prodajnog procesa prema customer journey-u
- Kako mjeriti ključne aktivnosti koje dovode potencijalnog kupca bliže ponudi
- Kako uspostaviti internu metodologiju kako bi vi i vaši prodavači govorili istim jezikom
- Postavljanje ključnih metrika i kako djelovati prema njima
- Upotreba CRM na način da pomaže prodaji i managementu
- Kako izbjeći mjerenje vanity metrika
- Što, kako i zašto mjeriti u prodajnim procesima
- Postavljanje očekivanja za inbound i outbound procese
Više informacija o seminaru pronađite ovdje.
Ciljna skupina polaznika programa Specijalist za prodaju:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 20. travnja:
Cijena kompletnog programa s dva uključena izborna modula je 7.500,00 HRK + PDV, odnosno 6.900,00 HRK + PDV za rane uplate. Za upis pojedinačnih modula svi redovni polaznici Prodajne Akademije ostvaruju pravo na popust 30%.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul možete nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.300,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.