Specijalist za marketing na društvenim mrežama
8. - 23. svibnja 2025.
Upisi su u tijeku
Prijava na programDokumentacija za download:
Specijalist za marketing na društvenim mrežama Akademija je koja će svojim polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke i voditi digitalni marketing ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.
Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama i primjenjivati digitalni marketing nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Ako ipak preferirate više online edukacije, zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas da u ponudi imamo program Social Media Specialist ONLINE. Akademija se sastoji od 10 modula i odvija se putem Zooma.
Pregled programa po modulima
Community management – integralni dio marketinških aktivnosti:
- Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
- Web stranica – središte digitalne prisutnosti
- Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
- Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
- Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
- Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
- Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
- Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
- Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
- Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
- Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Radionica: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube
- Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
- Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
- Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
- Pripremanje fan stranice za objavu
- Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama.
Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama
Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama:
- Analiza aktivnosti na društvenim mrežama
- Analize konkurencije na društvenim mrežama
- Analiza social media trendova
- SWOT/ TOWS analiza
- Odabir influencera
- Segmentacija korisnika
- Social Media Mix
- Definiranje vrste sadržaja po odabranim kanalima
- Određivanje ciljeva komunikacije
- Plan oglašavanja sadržaja na društvenim mrežama
- Prijedlozi aktivacija na drušvenim mrežama
- Mjerenje i analiza uspješnosti marketinga na društvenim mrežama
Nagradne igre i natječaji na društvenim mrežama te krizna komunikacija:
- Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
- Osnovne razlike između nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Vrste nagradnih natječaja i igara po social media kanalima – primjeri iz prakse
- Kako napisati pravila nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Kako komunicirati s korisnicima za vrijeme trajanja natječaja/igara i kako prepoznati ‘lovce’ na nagrade
- Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
- Savjeti za uspješnije provođenje nagradnih igara i natječaja na društvenim mrežama (Do’s and don’ts)
- Utjecaj social medije na komunikaciju
- Što je to kriza i krizno komuniciranje
- Korisnička podrška na društvenim mrežama
- Krizno komuniciranje – primjeri iz prakse
Više informacija o seminaru možete pročitati Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama.
Content Marketing and Advertising Campaigns – Napredno korištenje društvenih mreža
Content marketing na društvenim mrežama:
- Content marketing – što je, zašto je važan i kome je namijenjen?
- Važnost content marketing kalendara
- Različiti formati content marketinga
- Bitni uvjeti za dobar content marketing
- Content marketinški trendovi – primjeri content marketinga
- Kako napisati naslov koji će privući pozornost čitatelja
- Kako jednostavno omogućiti publici da dođe do vašeg sadržaja
- Content marketing na raznim društvenim mrežama – primjeri
Oglasne kampanje na društvenim mrežama:
- Pregled mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama
- Ciljevi kampanja
- Mogućnosti targetiranja
- Budžetiranje oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama
- Optimizacija kampanja
- Primjeri formata oglasa
- Mjerenje i analiza uspješnosti kampanja
Više informacija o seminaru možete pročitati Content Marketing and Advertising Campaigns – Napredno korištenje društvenih mreža.
Ciljna skupina polaznika:
Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.
Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 23. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku programa polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.
Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Svim polaznicima programa Specijalist za marketing na društvenim mrežama odobravamo poseban popust od 30% na iznos kotizacije Internet marketing Akademije.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul možete nadoknaditi s idućom generacijom.