Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću ONLINE

Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću ONLINE

28. listopada 2020. - 4. veljače 2021.

PRIJAVA NA PROGRAM
7 redovnih modula
58 nastavnih sati

Svi moduli u sklopu Akademije ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ održavati će se istovremeno i uživo u Zagrebu, te će iz dvorane biti online live prijenos  putem Zoom platforme. Komunikacija tijekom prijenosa je dvosmjerna, što podrazumijeva aktivno sudjelovanje svih polaznika, bez obzira na lokaciju praćenja. Na svakom modulu svi polaznici imaju mogućnost izbora žele li sudjelovati uživo ili online, ovisno o tome što im više odgovara u određenom trenutku. Sva predavanja će biti snimljena tako da polaznici, ako neki modul ne mogu pratiti uživo u zakazanom terminu, mogu isti pogledati kao online snimku u vrijeme koje njima odgovara.

Akademija ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ polaznicima će otvoriti vrata u PR-ovski posao uvjeravanja, zaštite, poboljšanja ili izgradnje reputacije putem medija, društvenih medija ili samoproizvedene komunikacije. Polaznici će kroz 7 redovnih, sistematski i pomno isplaniranih modula, usvojiti odnose s javnošću, usvojiti vještine boljeg razumijevanja komunikacije kompanije s internom i eksternom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o kompaniji, njegovim proizvodima/uslugama što će u konačnici pridonijeti i efikasnijem poslovanju u cijelosti. Po završetku Akademije polaznici će znati analizirati resurse kompanije, unaprijediti odnose s javnošću, ‘pronaći’ pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije. Također, naučit će i, kada su vijesti loše, kako formulirati najbolje odgovore i ublažiti štetu.

Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrste reputacije, a kompanije ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih PR-ovskih strategija i ostvarili još veće prinose s boljim ROI-jevima. Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude, polaznici će imati prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora.

Pregled programa po modulima

Više o predavačici
Više o predavačici
Više o predavaču

9-13h – Daria Mateljak

  • Što je komunikacijska strategija i zašto je važna?
  • Strategija kao odgovor na rješavanje problema ili upravljanje temama
  • Analiza okoline i konteksta – pristup i metode
  • Strateški pristup dionicima, uloga dionika u strategiji i metode mapiranja dionika
  • Postavljanje i vrste komunikacijskih ciljeva
  • Određivanje strateškog pristupa: kako odabrati najbolje taktike za provedbu ciljeva?
  • Vrste taktika u komunikacijama: uvod u alate i komunikacijske kanale
  • Rizici i mogućnosti kao dio strategije
  • Upravljanje resursima (ljudi, vrijeme, budžet)
  • Kako možemo mjeriti rezultate, ishode i učinke naše strategije?
  • Jednostavni načini formatiranja strategije

14-16h – Boška Trbojević

  • Primjeri uspješnih komunikacijskih strategija
  • Rad u grupi – osmišljavanje komunikacijske strategije na zadanu temu (analiza okoline i konteksta, mapiranje ključnih dionika, postavljanje ciljeva, taktike, mjerenje uspješnosti)
  • Prezentacija zadatka i dobivanje povratnih informacija
  • Najvažnije stavke potrebne za dobar početak bilo koje komunikacijske kampanje

16 – 17.30 – Božo Skoko – gostujuće predavanje ‘Odnosi s javnošću izvan okvira – kreativnost u PR-u’

  • novi trendovi u strateškom komuniciranju
  • uloga inovativnosti i kreativnosti u upravljanju projektima u odnosima s javnošću
  • niz atraktivnih primjera iz dugogodišnje prakse

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

9-13h – Enea Hasukić

  • Osnovni alati koji se koriste u odnosima s javnošću
  • Kreiranje priopćenja za medije, briefa za novinare i drugih potrebnih materijala
  • Kako se definira i prepoznaje vijest
  • Kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju s medijima, a što nije
  • Određivanje strateških smjernica u komunikaciji
  • Kako se razvijaju odnosi s medijima – naglasak na stvaranje odnosa povjerenja
  • Prikaz dobrih i loših primjera iz prakse
  • Završna praktična vježba

14-16h – Leona Šiljeg

  • Koja je zadaća PR-a, a koja medija
  • Što povezuje, a što razdvaja djelatnike u odnosima s javnošću i novinare
  • Kako komunicirati s novinarima
  • Što novinari očekuju, a što im PR-ovci mogu dati
  • Izazivanje pažnje medija
  • Koje su najbolje tehnike plasiranja objava i informacija
  • Analiza pisanih priopćenja, objava na društvenim mrežama, video materijala, intervjua, briefinga i press konferencija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

9-13h – Mirela Španjol

  • Upravljanje ugledom organizacije kroz medije
  • Važnost i funkcija medija kao ciljane javnosti
  • Definiranje, formuliranje i komuniciranje ključnih poruka
  • Priprema nastupa u medijima
  • Davanje izjava
  • Tehnike odgovaranja na novinarska pitanja
  • Premošćivanje neugodnih pitanja
  • Stav, držanje i styling pred kamerama
  • Verbalna i neverbalna komunikacija u TV nastupu
  • Što da i što ne u razgovoru s novinarima
  • vježba – simulacija davanja izjava za medije

14-16h – Petar Štefanić

  • Dobri i loši primjeri iz prakse
  • Praktična iskustva i savjeti
  • Simulacije stvarnih situacija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavaču

9-13h – Nikoleta Lučin

  • Što je reputacija, a što upravljanje reputacijom
  • Tko (zaista) upravlja reputacijom
  • Društveni mediji i drugi snovi (i noćne more) upravljanja reputacijom
  • Utjecaj i uloga konkurencije u upravljanju reputacijom
  • Koliko “vrijedi” reputacija
  • Mjerenje, analiza ili upravljanje reputacijom
  • Što privlači pozornost medija
  • Kako privući pozornost medija
  • Koji tipovi medija postoje i kako naći svoje mjesto u mixu
  • Marketing vs. PR – tko odlučuje što je vijest, a što reklama
  • Prepoznavanje vijesti vs. kreiranje vijesti
  • Interaktivan i dinamičan pristup predavanju uz dobre i lose primjere iz prakse

14-16h – Ivan Horvat

  • Primjeri velikih PR projekata dm-a
  • Analiza pogrešaka velikih PR projekata
  • Od greške do prilike – prilike koje smo iskoristili
  • Uloga medija kroz izgradnju novih prilika

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici
Više o predavačici

9-13h – Ankica Mamić, Mirela Polić

  • Definiranje krize i kriznog upravljanja
  • Svaka kriza je kriza percepcije: uloga percepcije u krizi
  • 3 faze kriznog upravljanja
  • Uloga kriznog komuniciranja u kriznom upravljanju
  • Od prijatelja do frenemija (maskiranih prijatelja) – mapiranje dionika u kriznom komuniciranju
  • Kako izraditi krizni komunikacijski plan
  • Definiranje kriznog komunikacijskog tima i uloga glasnogovornika
  • Tips&tricks – poštivanje načela zlatnog sata, izbjegavanje informacijskog vakuma kroz metodu mapiranja poruka, zašto nikada ne smijete reći „Nemam komentara“
  • Razumijevanje javnosti kroz atribuciju odgovornosti – javnost uvijek želi uperiti prst u krivca
  • 5C pravilo kriznog komuniciranja
  • Strategije odgovora na krizu
  • Studija slučaja: Uvođenje nove formulacije Euthyroxa, lijeka za bolesti štitnjače na hrvatsko tržište
  • Vježba za polaznike: Simulacija krizne situacije

14-16h – Dubravka Štefanac Vinovrški

  • Najbolji i najgori primjeri kriznog komuniciranja kroz praksu
  • Uloga PR-ovaca u kriznoj situaciji
  • Praktični savjeti za krizna stanja
  • Pitanja i diskusija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Što je influencer marketing
  • Što su točno influenceri
  • Povijest influencera – kako su se razvijali kroz vrijeme (ne, ovo sada nisu prvi influenceri koje imamo i koristimo)
  • Jesu li influenceri za mene i moj brand
  • Mogu li ja postati influencer i kako
  • Kako uključiti influencere u medijski mix
  • Kako mjeriti uspješnost kampanje
  • Što je sljedeće u influencer marketingu – budućnost ovakvog načina oglašavanja
  • Praktični zadaci – slaganje kampanja s influencerima
  • Praktični primjeri – uspješne influencerske kampanje i jako neuspješne influencerske kampanje te kako su nastale

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču
  • Medijsko praćenje (engl. media monitoring) – što, kako, zašto?
  • Kako prikupljene informacije iskoristiti kao akcijsko znanje za odnose s javnošću, ali i za druge odjele u organizaciji (marketing, prodaja, HR…)
  • Tipovi medijskih analiza i njihova primjena
  • Tipovi praćenja vijesti i društvenih medija
  • Profil medijskog praćenja i postavke ključnih riječi
  • Medijsko praćenje društvenih medija
  • Online medijsko praćenje
  • PR metrika i njihovo vezanje uz druge KPI-jeve
  • Competitive intelligence uz korištenje agregiranih informacija skupljenim u medijima
  • Praktična vježba za polaznike – korištenje naprednih social liste ning alata i njihova primjenu za postojeći posao polaznika

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Održavanje Akademije uživo u Zagrebu i online putem Zooma:

Svi moduli u sklopu Akademije ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ održavati će se istovremeno i uživo u Zagrebu, te će iz dvorane biti online live prijenos  putem Zoom platforme. Komunikacija tijekom prijenosa je dvosmjerna, što podrazumijeva aktivno sudjelovanje svih polaznika, bez obzira na lokaciju praćenja. Na svakom modulu svi polaznici imaju mogućnost izbora žele li sudjelovati uživo ili online, ovisno o tome što im više odgovara u određenom trenutku. Sva predavanja će biti snimljena tako da polaznici, ako neki modul ne mogu pratiti uživo u zakazanom terminu, mogu isti pogledati kao online snimku u vrijeme koje njima odgovara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

8.500,00 + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 13. listopada:

7.900,00 + PDV

Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.


Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.900,00 kn + PDV ili na 6 rata po 1.500,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta. Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom.


Po završetku programa polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Ovim putem želim Vam zahvaliti na održanom seminaru, a također i gđi. prof. Mariji Novak-Ištok, koja nam je svojim stručnim i zanimljivim nastupom održala predavanje. Taj petak je proletio u trenu, a u toj izuzetno ugodnoj atmosferi, interaktivnoj komunikaciji s puno praktičnih savjeta, osjećala sam se iznimno zadovoljno za vrijeme i nakon seminara. Sa sobom sam ponijela nova znanja i još jedno novo životno iskustvo, za koja vjerujem da će biti jako korisna na mom privatnom i poslovnom putu.  

Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka

Na edukaciji 'Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama' je bilo odlično, većinu sam stvari već susrela, ali popunila sam rupe u znanju i zapravo stavila znanje koje već posjedujem u neki kontekst. Dvije najbitnije stvari koje sam usvojila jesu zapravo kako napisati dokument Strategije za društvene mreže, kako uobličiti ono što već znam u cjelinu te kako uz pomoć besplatnih pomagala dostupnih na internetu istovremeno pratiti analitiku društvenih mreža iz više izvora. Jako sam zadovoljna edukacijom te bih je preporučila svima koje ovo područje zanima ili se u radi dotiču istog. Predavač je bio gospodin Novak iz Degordiana te je upoznavanje njega još jedan highlight koji bih izdvojila.  

Zrinka Mrkonjić, VERN

 
Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo sudjelovati na treningu 'Poslovno pregovaranje u prodaji' koji nam je pružio nova saznanja o pregovaranju u području prodaje, te u potpunosti nadmašio moja očekivanja. Posebno bi željela naglasiti da je predavač, g. Perkov odradio sjajan posao, te svojim znanjem, iskustvom i entuzijazmom uspio ne samo održati stalnu koncentraciju i interes, kao i osigurati proaktivnost polaznika, nego nam je dao nove korisne smjernice koje su primjenjive u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Sve pohvale predavaču i organizaciji cijelog treninga!  

Vlatka Iličić, REAM d.o.o.

Seminar 'Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama' je bio izuzetno dobar. Sadržajno i organizacijski. Predavačica Ana Marija Malić je izvrsna i zaslužuje najvišu ocjenu. Jasna je u izlaganjima, sve potkrjepljuje argumentima, kreativna u rješenjima i voljna dijeliti svoja znanja i iskustva. Ovakve seminare bi trebalo imati „in house“ jer su nedvojbeno dragocjeni za opće razumijevanje nastupa na DM-u.  

Radica Jurkin, voditeljica Odjela za komunikaciju i multimedije HOO-a

HR Akademiju bih preporučila svakome tko želi proširiti svoje znanje o HR-u, s naglaskom na dijeljenju iskustava iz prakse. Predavači su izvrsni HR stručnjaci koji kroz interaktivna predavanja i vježbe rado dijele svoje znanje i iskustvo. Riznici znanja u obliku materijala i bilješki s HR Akademije se uvijek rado vraćam, pogotovo kad kreiram novi HR proces u brzorastućoj IT kompaniji.  Na kraju, moram reći da su vrijednosti cijelog iskustva uvelike  doprinijeli i sjajni kolege s kojima sam i dalje u kontaktu. Hvala Mirakulu na izvrsnoj organizaciji i brizi za polaznike, veselim se idućoj edukaciji u vašoj režiji!

Anja Oppenheim Barešić, Q Agency

Odluku o pohađanju HR Akademije donijela sam već prije nekoliko godina, a Mirakul sam izabrala po preporukama ranijih polaznika. Cijelo iskustvo je bilo iznimno i mogu reći da sam naučila puno novih znanja i vještina, ali i upoznala predivne ljude s kojima sam i danas u kontaktu.

Zrinka Stanić, Incore

 

U organizaciji Mirakula sam pohađala seminar „Strateški menadžment ljudskih potencijala“. Od predavačice, gđe. Matilde Ivaniš Knez dobila sam odgovore na sva postavljena pitanja te je svu teoriju popratila s konkretnim primjerima i kvalitetnim alatima. Dugogodišnje iskustvo u pozadini svih odgovora je očigledno. Osim što sam osobno bila polaznik jednog od seminara Mirakulovog bogatog programa, kao HR sam realizirala još nekoliko seminara za druge odjele i svaka suradnja bez iznimke je bila izrazito profesionalna. Veselim se budućim susretima!

 

Suzana Špika Šimera, Head of Human Resources, Include Ltd.

Mini MBA je sjajan program, s puno relevantnih tema i izvrsnim predavačima koji imaju puno iskustva. Uistinu sam naučila nove stvari koje mi već sada pomažu da se bolje I efikasnije nosim sa svakodnevnim izazovima na poslu. Definitivno bi preporučila ovaj program svima koji žele poboljšati svoje liderske sposobnosti.

Ana Milas, SERENGETI

Program je vrlo koristan jer sam čula neke nove stvari, a i ponovila neke koje sam već dosada prošla ili čula, ali u dnevnom tempu jednostavno zaboravila. Dobili smo dosta korisnih primjera i alata za savladavanje dnevnih izazova u upravljanju zaposlenima te za stvaranje dobrih i zdravih odnosa na radnom mjestu.

Maja Žilić, Pevex

Predavanja Mini MBA-a su me potaknula da analiziram i bolje upoznam sebe kako bi znala bolje voditi druge ljude. Predavači su na kvalitetan, struktuiran i jednostavan način približili teme koje smo obrađivali i pokazali metode koje se lako mogu primjeniti u praksi i koje smo vježbali. Dobili smo preporuke za knjige kako bi mogli i nakon završetka tečaja proučavati nama interesantne teme. Upoznala sam divne ljude među polaznicima i predavačima s kojim sam pronašla puno sličnosti, neki od njih su me posebno obogatili i nadahnuli svojom jačinom, pogledima, stavovima i životnom upornošću i pokazali put koji želim slijediti.

Marina Mrđa,  Končar Energetski transformatori

Mini MBA – Leadership Skills je program koji bi preporučio svakome tko želi proširiti svoja znanja i rasti na profesionalnoj ali i osobnoj razini. Moduli su izvrsni i odlično pripremljeni te nude niz praktičnih alata za svakodnevnu upotrebu. Predavanja su jasna i kreativna s puno interaktivne komunikacije i primjenjivih savjeta. Odlični predavači s velikim iskustvom rado odgovaraju na pitanja polaznika te nude kvalitetna rješenja. Radi se zaista o izvrsnom programu koji obrađuje sve relevantne teme i u potpunosti je ispunio moja očekivanja. Ovaj program je za svakoga tko želi pametno uložiti svoje vrijeme.

Josip Krajina, HRT

Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti.  

Zoran Škrobonja, INA Maziva

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

 

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić

Moji kolege i ja, koji smo prisustvovali na seminaru GDPR, vrlo smo zadovoljni odslušanim jer smo u kratkom vremenu naučili jako puno. Predavač je na vrlo zanimljiv i konkretan način obradio temu, a prezentacija je bila jasna i obuhvaća sve potrebne informacije. Seminar je vrlo profesionalno organiziran.

Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb

Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji!

Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb

Iznimno sam zadovoljna dobivenim na HR Akademiji budući da sam proširila vidike u području ljudskih resursa. Odmah sam počela primjenjivati stečeno znanje i u praksi jer, u poduzeću u kojem trenutno radim, provodim projekt uvođenja odjela ljudskih resursa i to počevši od nove sistematizacije pa nadalje. Zahvaljujem se na pruženom znanju na HR Akademiji i veselim se novim sličnim seminarima.  

Iva Iličić, Spin Valis

Zorin Radovančević je odličan predavač, kratak, jasan, precizan, konkretan. Vidi se da je vrstan poznavatelj materije o Google Analyticsu i da je siguran u svoje znanje. Ni u jednom trenutku ne gubi koncentraciju zbog direktnih pitanja polaznika. Jako puno praktičnih primjera, a od teorije samo najpotrebnije - da razumijemo pojmove s kojima se susrećemo.  

Ivona Mihaljević, RECRO

Pohvalio bih prvo predavanje u sklopu Mini MBA - Management skills programa koji sam upisao, a koje je održano na temu 'FINANCE FOR MANAGERS – analiza i interpretacija financijskih izvještaja.' Predavanje je bilo jasno, gospodin Garača i gospodin Premužak pokazali su se kao odlični predavači. Gospodin Garača na sebe je preuzeo zadatak razjasniti nam neke stvari o financijama i to mu je u potpunosti uspjelo, dok je meni za moj posao gospodin Premužak izuzetno zanimljiv i poučan.  

Marko Čumbrek, Beta software

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou.  

Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“

 

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

 

Natalija Hrg, Ivančica d.d.

Prezentacija i predavanje je bilo iznimno korisno za stjecanje znanja o usklađivanju s novim GDPR zakonom. Predavanje odvjetnice Kladar je bilo razumljivo, jasno i vrlo kvalitetno. Također je cjelokupna organizacija edukacije bila na visokom nivou te je proetkla u ugodnom okruženju. Veselimo se budućoj suradnji i edukacijama!  

Josip Sindičić, Marina Punat

 
Imala sam potrebu i pismeno vam se obratiti u vezi jučerašnjeg predavanja na temu 'Proces poboljšanja nabave'. Naime, iznimno sam zadovoljna edukacijom i smatram da je bilo vrlo korisna i efikasna. I dalje se vodite time da kompetencije predavača budu na ovakvoj razini kao što je bilo jučerašnje. Predavanje Sandra Lovrića na seminaru 'Proces poboljšanja nabave' je bilo vrlo interaktivno i zanimljivo tako da mi nije nimalo žao što sam prisustvovala edukaciji unatoč iznimno lošim vremenskim uvjetima.  

Mirta Brkan, Spin Valis

S obzirom na to da je Sando Lovrić predavač s iskustvom, poznaje real life situacije te mjere pomoću kojih se one rješavaju. Primjeri  na edukaciji na temu 'Proces poboljšanja nabave' zaista su nešto s čime se susrećeš svaki dan, a rješenja i savjesti korisni. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama. Predavanje i Sandro bili su izrazito ugodni,  kao i prostor i organizacija. Same pohvale!  

Sandra Savić, Elektro kontakt

Seminar 'Uspješan i uvjerljiv javni nastup' u potpunosti je zadovoljio moja očekivanja i u 14h ni u jednom trenu nisam pomislila „joj, kad će kraj“. Interaktivno je, zanimljivo i stvari koje ne čujem prvi put mi nisu bile dosadne i nezanimljive. Pohvaljujem predavačice i seminar sam preporučila svojim radnim kolegama. Zaista ništa ne bih mijenjala.  

Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka

 
Puno hvala na ljubaznosti i ekspeditivnosti od strane Mirakula. Svaki vaš seminar je zaista posebna priča, poseban doživljaj i nova mogućnost za stručnu nadogradnju. Sve pohvale za predavačicu Jasminku Samardžiju.  

Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

 

Dario Antić, Thalassotherapia Crikvenica

Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja.  

Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Ana Marinović, Luka Ploče

Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija.  

Ana Vukelić, Pandent

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.

Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija.

Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

Sandra Lovrić Lončarić, GDi GISDATA

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Ana Vučković, Agencija za mobilnost i programe Europske unije

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Željka Barić, Dom Duga Zagreb

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se