Social Media Specialist – ONLINE
26. ožujka 2025. - 30. travnja 2025.
Prijava na programBlack Friday u Mirakulu – Za prijave do kraja tjedna poklanjamo 20% popusta na redovne cijene Akademije
Social Media Specialist jedno je od najtraženijih zanimanja u digitalnom marketingu, proizašlo iz brze evolucije digitalne komunikacije. Platforme poput Facebooka i Instagrama ostaju ključne za dosezanje potencijalnih klijenata, dok nove mreže poput TikToka, Snapchata i Spotifyja postaju sve značajnije za brendiranje i oglašavanje.
U današnjem digitalnom okruženju, uspjeh na društvenim mrežama temelji se na učinkovitom i vizualno privlačnom sadržaju koji se izdvaja u moru informacija. Video sadržaj postao je nezaobilazan format za prenošenje poruka, dok personalizacija i interakcija igraju ključnu ulogu u privlačenju i zadržavanju publike.
Kvalitetan nastup na društvenim mrežama zahtijeva širok spektar vještina koje uključuju poznavanje zakonitosti nagradnih igara i natječaja, učinkovito upravljanje kriznim situacijama, analizu i praćenje rezultata kampanja te korištenje alata za oblikovanje jedinstvenog tona komunikacije brenda. Sve ove vještine i još mnogo više možete savladati kroz naš program Social Media Specialist, gdje ćete naučiti kako postati vrhunski stručnjak za društvene mreže i osigurati prepoznatljiv i uspješan digitalni nastup za vaš brend.
Ako vas više zanima širi program o digitalnom marketingu koji obuhvaća teme poput SEO optimizacije, Google Ads kampanja, Google analitke ili e-mail marketinga, upišite program Digitalni marketing.
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
- Najvažnije informacije o društvenim mrežama
- Usklađivanje ciljeva kompanije s ciljevima nastupa na društvenim mrežama
- Definiranje brenda kompanije na društvenim mrežama
- Uloga i važnost jedinstvenog pristupa i nastupa na društvenim mrežama
- Postavljanje ciljeva nastupa na društvenim mrežama
- Identificiranje i pronalaženje publike – prilagodba ciljeva, tona komunikacije, odabira platforme i sl.
- Planiranje vremena i resursa potrebnih za izradu strategije i daljnju provedbu
- Uvod u odabir pravih kanala
- Izgradnja kalendara sadržaja
- Procjena i izvještavanje
- Zamke društvenih mreža i najčešće greške
- Praktični zadatak
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Strategy – Planiranje i izrada strategije nastupa na društvenim mrežama – ONLINE.
Social Media Platform Selection - Kako odabrati pravu društvenu mrežu? - ONLINE
- Zašto i kad je bitno koristiti društvene mreže za promociju branda?
- Kratki pregled najvažnijih društvenih mreža
- Razlika između B2C i B2B komunikacije na društvenim mrežama
- Publike, odnosno korisnici društvenih mreža
- Detaljan pregled parametara za odabir pravih društvenih mreža
- Važnost istraživanja tržišta, korisnika i konkurencije
- Što nakon odabira društvenih mreža?
- Praktični zadaci
- Pitanja i konzultacije
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Platform Selection – Kako odabrati pravu društvenu mrežu? – ONLINE.
Social Media Content – Kreiranje učinkovitog sadržaja za društvene mreže - ONLINE
- Što je sadržaj i zašto je njegova uloga za vašu tvrtku na društvenim mrežama toliko važna
- Kako najveće društvene mreže određuju koliko će se kakvog sadržaja prikazivati u feedovima vaših korisnika i kupaca
- Konkretni savjeti za planiranje, produkciju i objavu sadržaja koji će kvalitetno prenijeti željene poruke tvrtki i istovremeno angažirati zajednicu (prezentirano s pratećim primjerima iz prakse)
- Najčešće pogreške pri kreiranju sadržaja na društvenim mrežama (s preporukama kako ih izbjeći)
- Pitanja i konzultacije
- Bonus sadržaj: Ključni formati, tipovi i kategorije sadržaja na društvenim mrežama Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Content – Kreiranje učinkovitog sadržaja za društvene mreže – ONLINE.
Visual Content – Kreiranje vizualnog dizajna za objave na društvenim mrežama - ONLINE
- Što je vizualni content na društvenim mrežama i zašto je važan za brendove
- Sličnosti i razlike vizualnog contenta na različitim društvenim mrežama – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
- Specifikacije vizualnog contenta na različitim društvenim mrežama – dimenzije, ograničenja
- Alati za izradu vizualnog contenta na društvenim mrežama
- Primjeri dobrog i lošeg vizualnog contenta na društvenim mrežama
Više informacija o seminaru možete pročitati Visual Content – Kreiranje vizualnog dizajna za objave na društvenim mrežama – ONLINE.
Video Marketing on Social Media – Kreiranje video sadržaja koji potiče angažman - ONLINE
- Smjernice za osmišljavanje zanimljivog naslova videa
- Karakteristike atraktivnog thumbnaila
- Kako skriptirati videofilm koji će privući i zadržati gledatelja?
- Odlike trailera koji plijeni pažnju
- O čemu voditi računa tijekom snimanja i montiranja?
- Kako postati prepoznatljiv na društvenim mrežama?
Više informacija o seminaru možete pročitati Video Marketing on Social Media – Kreiranje video sadržaja koji potiče angažman – ONLINE.
Social Media Contests & Offerings – Učinkovito provođenje nagradnih igara i natječaja - ONLINE
- Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
- Osnovne razlike između nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Vrste nagradnih natječaja i igara po social media kanalima – primjeri iz prakse
- Kako napisati pravila nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Kako komunicirati s korisnicima za vrijeme trajanja natječaja/igara i kako prepoznati ‘lovce’ na nagrade
- Krizno komuniciranje tijekom provođenja nagradnih igara i natječaja
- Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
- Savjeti za uspješnije provođenje nagradnih igara i natječaja na društvenim mrežama (Do’s and don’ts)
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Contests & Offerings – Učinkovito provođenje nagradnih igara i natječaja.
Social Media Crisis Management - Krizno komuniciranje na društvenim mrežama - ONLINE
- Kako nastaje i što možemo nazvati krizom na društvenim mrežama
- Trajanje krize i kako se ona manifestira na drugim komunikacijskim kanalima
- Pregled primjera u kojima komunikacijsku krizu izazove brand
- Pregled primjera u kojima komunikacijsku kriza izazove pratitelj/pratitelji
- Kako se kriza manifestira na različitim društvenim mrežama (na primjeru Facebooka, Instagrama i Twittera)
- Primjeri u kojima brand namjerno izazove komunikacijsku krizu
- Kako izbjeći krizu
- Kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama (u koracima)
- Kako izvući najbolje iz krize i nastaviti graditi imidž
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Crisis Management – Krizno komuniciranje na društvenim mrežama – ONLINE.
Marketing Campaigns & Analytics - Postavljanje kampanji i mjerenje rezultata na društvenim mrežama - ONLINE
- Uvod u oglašavanje na društvenim mrežama
- Osnovni pojmovi
- Oblici oglašavanja na društvenim mrežama
- Formati oglasa na društvenim mrežama
- Određivanje ciljeva oglašavanja
- Postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja
- Mogućnosti targetiranja – kako doći do ciljne skupine na društvenim mrežama
- Prolazak kroz alate – Facebook Ads Manager; LinkedIn Campaign Manager, Twitter Ads Manager
- Određivanje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama – koliko uložiti u oglašavanje na društvenim mrežama?
- Analytics – analiza rezultata i optimizacija kampanja
- Korisni linkovi i alati
Više informacija o seminaru možete pročitati Marketing Campaigns & Analytics – Postavljanje kampanji i mjerenje rezultata na društvenim mrežama – ONLINE.
Brand Management on Social Media – Upravljanje reputacijom na društvenim mrežama - ONLINE
- Povezanost marketinške strategije i strategije komunikacije na društvenim mrežama
- Glavna alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama
- Čemu služi brendirani sadržaj
- Kako oglašavati svoje poruke kroz influencer marketing te plaćeni sadržaj
- Savjeti za osluškivanje publike na društvenim mrežama
- Kako identificirati tzv. plemena (social media tribes) koja djeluju kao svojevrsni brend ambasadori
- Vježba – Usklađivanje krovne komunikacijske i marketinške strategije sa strategijom komunikacije na društvenim medijima
- Vježba – Kako kreirati specifičan i prepoznatljiv ton komunikacije (Tone of Voice/Social Media Voice)
- Vježba – Čemu služi brendirani sadržaj (Influencer Marketing, Paid Content/Branded Content)
- Vježba – Osluškivanje publike na društvenim mrežama (Social Listening/Social Media Tribes)
Više informacija o seminaru možete pročitati Brand Management on Social Media – Upravljanje reputacijom na društvenim mrežama – ONLINE.
New Social Media Platforms - Kako se oglašavati na novim društvenim mrežama - ONLINE
- Spotify, Snapchat, Tik Tok – nove i mlade društvene mreže
- Pozicioniranje novih društvenih mreža (Spotify, Snapchat, Tik Tok)
- Pristup oglašavanju uzimajući u obzir full funell customer journey
- Dostupni formati novih društvenih mreža te modeli zakupljivanja oglasa
- Primjeri zanimljivih case studyija
Više informacija o seminaru možete pročitati New Social Media Platforms – Kako se oglašavati na novim društvenim mrežama – ONLINE.
IZBORNI MODUL: AI u digitalnom marketingu - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Intro
Što je umjetna inteligencija?
Postojeća primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu
Umjetna inteligencija prije svega je tehnologija i način pristupanja postojećim poslovnim procesima. Novija istraživanja tržišta ukazuju na to kako je upravo prostor digitalnog marketinga među liderima u eksperimentiranju s dostupnim alatima i istraživanju potencijala u postojećih rješenja. Najveći iskorak čine upravo područja kreiranja sadržaja – kako teksta, tako i audiovizualnog materijala.
- Fokus na content marketing
Kreiranje sadržaja: kako koristiti alate koji postoje
Distribucija sadržaja: kako optimizirati sadržaj za različite kanale
Chat GPT, iako najpoznatiji servis za generiranje teksta, baca sjenu na brojne druge servise koji su potencijalno bolja opcija za naše potrebe. Tu vrijedi istaknuti primjere poput Copy.AI, Simplifieda i Writesonica. S druge strane, brojni su servisi dostupni za generiranje fotografija i videa, no svaki od njih ima svoje prednosti i mane, poput DALL-E3, Image FX i Midjourneya. Naposljetku, većina programa koje danas koristimo već imaju AI- driven ekstenziju, samo je trebamo naučiti koristiti.
- Druga područja primjene
Performance marketing: media buying, predictive analytics i real-time optimizacija
Dugoročni razvoj odnosa s klijentom: personalizacija i always-on komunikacija
Najzvučniji primjeri primjene umjetne inteligencije u marketingu, veliki su projekti koji su kreirali jedinstveno iskustvo u interakciji s korisnikom, a najmanje poznati upravo oni koji se kriju u zakupu prostora i analizama u sustavu. Istražit ćemo koje sve opcije postoje na tržištu i kada je korisno razmisliti o ovim koracima u digitalnoj strategiji.
- Utjecaj na poslovne procese
Autentičnost vs. optimizacija
Privatnost i zaštita podataka
Granice samostalne primjene
Tržište i velike platforme već danas donose regulative, načine provjere i označavanja sadržaja koji je nastao uz korištenje generative umjetne inteligencije. Neki konkretni koraci već su poznati, ali brojna su pitanja još neodgovorena i možemo tek zamisliti i pripremiti se za scenarije koji slijede, ali i prepoznati na vrijeme u kojima slučajevima bismo trebali uključiti stručnjake.
Više informacija o seminaru možete pročitati AI u digitalnom marketingu.
IZBORNI MODUL: Conversational Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal WhatsApp-a u poslovanju – ONLINE
Sadržaj seminara:
- Što je conversational marketing
- Osnovni pojmovi i razumijevanje tržišta
- Pregled osnovnih alata (FB business manager, uChat etc.)
- Best practice i primjeri po svakoj industriji
- Izrada prvog chatbota kroz interaktivnu radionicu
- Click to WhatsApp Fb i Instagram oglasi, što su i kako se koriste?
- Mjerenje uspješnosti kampanja
Više informacija o seminaru možete pročitati Conversational Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal WhatsApp-a u poslovanju – ONLINE.
Snimke online edukacija programa Social Media Specialist:
Svaki modul edukacije Social Media Specialist koji se održava online, a koji niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pregledati kao online snimku seminara u vremenu koje vama odgovara. Naša platforma vam omogućuje pristup prezentacijama, snimkama predavanja i kvizovima znanja na jednom mjestu. U bilo kojem trenutku možete se ulogirati i pogledati dijelove koji vas zanimaju.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 12. ožujka:
Istaknuta cijena programa odnosi se na redovne module. Po završetku Social Media Specialist Akademije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom programu.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa. Svi redovni polaznici Akademije ostvaruju pravo na 30% popusta za izborne module. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.
Povezane Akademije
Digitalni marketing - ONLINE
Akademija Digitalnog Marketinga
Specijalist za marketing na društvenim mrežama
Česta pitanja polaznika:
Kakva je razlika između programa Digitalni marketing - ONLINE i Social Media Specialist - ONLINE?
Razlika između programa Digitalni marketing – ONLINE i Social Media Specialist – ONLINE je u fokusu. Digitalni marketing je puno širi i obuhvaća širok spektar digitalnih marketinških strategija i alata, uključujući SEO, PPC oglašavanje, e-mail marketing, analitiku i još mnogo toga. Social Media Specialist program dublje usmjerava na društvene mreže, uključujući kreiranje učinkovitog sadržaja, vizualnog dizajna, video sadržaja, postavljanja kampanji te Vas uči kako upravljati reputacijom i kriznim situacijama.
Kao početnik u digitalnom marketingu, hoću li moći pratiti program?
Kroz 15 generacija programa imali smo polaznike s različitim razinama iskustva, uključujući i početnike u digitalnom marketingu i nisu imali problema s praćenjem programa. Dodatno, snimke svakog predavanja omogućuju polaznicima da ponovno pregledaju edukacije i prate u svom tempu ako nešto nisu odmah usvojili.
Tko su predavači na programu i kakvo je njihovo iskustvo?
Predavači na programima su vrhunski stručnjaci s bogatim iskustvom u području digitalnog marketinga. Dolaze iz vodećih hrvatskih firmi i marketinških agencija, donoseći sa sobom stvarna iskustva i primjere iz prakse. Njihova stručnost osigurava da polaznici dobiju najnovije informacije i najbolje prakse iz industrije.
Kako kombinirati edukacije s drugim obavezama ili poslom?
Sve edukacije se snimaju, što vam omogućuje da kasnije pregledate propušteno ili da nešto dodatno ponovite. Također, ako neku edukaciju niste u mogućnosti prisustvovati uživo, imate pravo nadoknaditi je s jednim od sljedećih generacija programa. Održavamo edukacije četiri puta godišnje
Nikako mi ne odgovara edukacija za vrijeme radnog vremena, imate li opciju za mene?
Ako vam ne odgovara edukacija za vrijeme radnog vremena, program možete kupiti u obliku snimke s 30% popusta na redovnu kotizaciju programa. Sve snimke, materijali i pitanja za provjeru znanja dostupni su našoj LMS platformi, što vam omogućava da učite u vlastitom ritmu i prilagodite edukaciju svojem rasporedu.
Dobiva li se certifikat nakon završetka programa?
Da, nakon uspješnog završetka programa, polaznici će dobiti uvjerenje koje se upisuje u elektronsku radnu knjižicu kao oblik neformalnog obrazovanja
Koliko polaznika obično sudjeluje u jednom programu, koliko je interaktivna nastava tijekom programa?
Broj polaznika koji sudjeluju na edukaciji ovisi o programima. Uobičajena je manja grupa oko 15 polaznika kako bi se omogućila veća interakcija i individualni pristup. Mirakul Edukacijski centar pruža interaktivno iskustvo učenja, uključujući diskusije, rad u malim grupama, rješavanje slučajeva i praktične vježbe. Predavači s kojima surađujemo vrhunski su stručnjaci u svom području, te polaznicima prenose osobna iskustva
Polaže li se ispit na završetku programa?
Po završetku programa dobiva se uvjerenje koje se upisuje u elektronsku radnu knjižicu kao oblik neformalnog obrazovanja. Preduvjet za uvjerenje je sudjelovanje na edukacijama uživo ili pregledavanje snimki, nema ispita.