Mini MBA – Executive Leadership
29. studenoga 2024. - 11. travnja 2025.
Upisi su u tijeku
Prijava na programMini MBA Executive Leadership je ekskluzivan, specijalistički, višemodularni razvojni program namijenjen višem managementu, izvršnim direktorima, ravnateljima i managerima koji se pripremaju za takve uloge na najvišim razinama upravljanja.
Kroz program će polaznici izgraditi vlastite vještine potrebne za izvršnu managersku poziciju ili bilo koju poziciju člana uprave, ali i usmjeriti na motiviranje učinkovitih timova i rješavanje strateških problema i načine komunikacije prema timu i vlasniku tvrtke.
Ključni ishodi koje program polazniku donosi su:
- Definirati kompetencije koje su potrebne za izvršno upravljanja, osvijestiti razvijenost tih kompetencija kod polaznika te dodatno razviti ključne od njih tijekom programa
- Poboljšati vještine potrebne za cjelovito sagledavanje uloge izvršnih managera te poslovnim izazovima i donošenje boljih izvršnih odluka
- Razviti kompetencije profesionalne efikasnosti i upravljanja odnosima
- Ostvariti potencijal u vođenju kreiranjem konkurentne strategije i provedbom značajnih promjena u cilju postizanje izvanrednih rezultata (analitička inteligencija i poslovna sposobnost)
- Razviti efikasne načine komuniciranja s vlasnikom s jedne strane i timom s druge strane
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
Sadržaj:
- Što je corporate management i kakve odgovornosti imaju menadžeri najviše razine
- Kompetencije profesionalne efikasnosti svakog menadžera
- Komunikacijske vještine kao baza za većinu menadžerskih kompetencija
- Ispunjavanje ciljeva samostalno ili u suradnji s drugima koristeći emotivnu inteligenciju
- Upravljanje odnosima komuniciranjem vizije i utjecanjem na unutarnje i vanjske dionike
- Doprinos organizacijskim ciljevima kroz motivaciju i timsku kolaboraciju
- Upravljanje konfliktima
- Razvoj timskih kompetencija na individualnoj i grupnoj razini
- Upravljanje promjenama
- Korporativna odgovornost i poslovna etika
- Korporativna kultura i kako c-level menadžment na nju može utjecati
Više informacija o seminaru možete pročitati ‘Corporate Management‘
Executive Leadership Decision Making & Finance – Donošenje informirane odluke na temelju financijskih pokazatelja
Sadržaj:
- Financijsko izvještavanje (temeljni financijski izvještaji)
- Financijska analiza i osnovni financijski pokazatelji: Profitabilnost, Likvidnost, Zaduženost, Aktivnosti, pokazatelji tržišne vrijednosti
- Ostali alati i tehnike financijske analize: Break Even analiza (točka pokrića), izračun kontribucije i operativne poluge, Korištenje financijske poluge u financiranju poslovanja, Du Pont analiza i stvaranje vrijednosti vlasnicima kapitala, Osnovne valuacije, isplativost akvizicija i projekata
- Strateško planiranje – zašto je važno imati dobar plan i s kim ga komunicirati
- Usmjerenje rezultata – sinergija proizvodnje i prodaje i marketinga
- Proces donošenja izvršnih odluka
Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Executive leadership decision making and finance‘.
Sustainable Strategy – Održivost i provedivost definirane strategije
Sadržaj:
- Izazovi u provođenju strategije
- Zašto je 70% definiranih strategija neuspješno?
- 6 mitova o provođenju strategije i kako poboljšati uspješnost provođenja
- Dimenzije i principi provođenja strategije
- Kako definirati prioritete sukladno strategiji
- Prilagodba i mijenjanje strategije ovisno o okruženju,
- Uloga KPI-jeva i performance i emotional engagement u provođenju strategije
Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Sustainable Strategy’
Digital Transformation & Implementing AI– Strateški pristup digitalnoj transformaciji poslovanja
Sadržaj:
- Digitalna transformacija i disrupcija u poslovanju
- Uvod u generativnu umjetnu inteligenciju
- Razvoj AI Strategije – proces strateškog planiranja
- Prioritizacija i sustavan pristup primjene AI u poslovanju
- Tehnologije i alati za AI
- Priprema podataka za AI
- Etičke smjernice i pravila upotrebe GenAI u organizaciji
- AI i pravna regulativa – zakonski okviri i sukladnost
- Upravljanje promjenama – ljudi, organizacija i kultura
- Edukacija, razvoja AI vještina i talenata
- Evaluacija i mjerenje učinka
- Budućnost AI i trendovi
Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Digital Transformation & Implementing AI’
Executive Communication Skills – Stilovi komunikacije uspješnih uprava
Sadržaj:
- Ključna pitanja i izazovi u komunikaciji s vlasnicima/ nadzornim odborom
- Zadaci nadzornog odbora/ vlasnika upravi
- Pitanja uprava prema nadzornom odboru/ vlasniku
- Koliko vremena treba posvetiti businessu, a koliko komunikaciji nadzornim odborom/ vlasnikom
- Komunikacija promjene
- Problemi uprave u komuniciranju potrebe za promjenom
- Značaj konsenzusa i je li pametno pitati ljude jesu li za promjenu
- Javno komunicirati strategiju – da ili ne
- Komunikacija u kontekstu postojeće organizacije
- Kako motivirati svoje zaposlenike?
- Stil komunikacije
- Iskrenost vs elokvencija
- Emotivna vs odmjerena prezentacija
- Usmena vs pismena komunikacija
- Kako komunicirati kritiku
- Neki trikovi loših managera, ali uspješnih komunikatora
Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Executive Communication Skills‘
Personal Branding & Storytelling – Kako komunicirati vlastite uspjehe u poslovanju
Sadržaj:
- Zašto je samosvijest i jasnoća svrhe važna za leadere (i njihove timove)
- Kako odmah definirati svoju svrhu i svoj brand (barem prvu verziju)
- Definirati jedan važan poslovni cilj i povezano sa ciljem napraviti konkretan plan: Mapiranja dionika i Komunikacije off-line i on-line
- Kroz ‘STORYTELLING MODEL’ naučiti vješto i dosljedno pričati osobne i poslovne priče s ciljem postizanja poslovnih rezultata.
- Razumjeti zašto je odabir riječi važan (energija riječi)
- Kanali i učestalosti komunikacije
- Poboljšali svoj osobni brand i prisutnost on-line
- Kako u isto vrijeme graditi svoj brand i brand svoje kompanije
Više informacija o radionici možete pročitati na ‘Personal Branding and Storytelling‘
Executive’s Guide to Career Excellence – Strateško upravljanje vlastitom karijerom
Sadržaj:
- Koncept karijere u kontekstu top managementa
- Upravljanje karijerom kao ključ za uspjeh na najvišim razinama upravljanja
- Mehanizmi upravljanja karijerom na leadership poziciji
- Rasprava o čestim pogreškama pri planiranju i upravljanju
- Izrada suvremenog životopisa za top management poziciju – praktična radionica na stvarnom životopisu polaznika
- Kako najbolje kreirati i koristiti LinkedIn profil iz pozicije lidera – osobni poslovni ili poslovni profil?
- LinkedIn za lidere – kako komunicirati vlastito liderstvo u javnosti?
- Praktični rad: Izrada strategije vlastite karijere – zašto vam treba strategija i kako je napraviti?
Više informacija o radionici možete pročitati na ‘Strateško upravljanje vlastitom karijerom‘
Ciljna skupina:
- viši management, izvršni direktori, ravnatelji, članovi i predsjednici uprava i manageri koji se pripremaju za takve uloge na najvišim razinama upravljanja
Metodologija programa:
Ovaj sveobuhvatni program je sastavljen od sedam modula, a temelji se na razmjeni iskustava, studijama slučaja hrvatskih kompanija i samoprocjeni osobnih vještina vodstva. Fokus je na interaktivnoj komunikaciji i razmjeni iskustava između predavača i polaznika i između polaznika međusobno, a sam program naglašava akciju. Rad s eminentnim predavačima u manjim grupama omogućuju svakom pojedincu da kroz dinamične prezentacije i praktične radionice iskustveno osnaži svoje liderske kompetencije.
KOTIZACIJA:
Redovita cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 15. studenog:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.