Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Internet marketing Akademija

19. listopada 2018. - 1. veljače 2019.

Upisi su u tijeku

7 redovnih modula
64 nastavna sata
Više o voditelju

Digitalni marketing postao je esencijalni dio svih marketinških aktivnosti, a znanja iz područja oglašavanja i komunikacije putem Interneta postala su nužna svakoj osobi koja se bavi marketingom, PR-om ili prodajom. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem Interneta kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji.

Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.

Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.

Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz sedam modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču
Više o predavaču

Sadržaj seminara:

Seminar je podijeljen na 4 modula:

1. Kakva Vam web stranica treba?

  • Koje podatke Zakon propisuje kao obvezni sadržaj na web stranici
  • Razlike u vrstama web stranica
  • Definiranje ciljeva koje mora ispuniti dobra web stranica
  • ‘Dobri’ i ‘loši’ primjeri iz prakse
  • Kakva bi trebala biti vaša web stranica želite li zarađivati pomoću Interneta?

Rezultat modula: Svaki polaznik bi nakon odslušanog modula trebao znati kako osmisliti i postaviti ciljeve web-stranice i na što obratit pažnju prilikom naručivanja izrade.

2. Internet marketing – oglašavanje koje se plaća po učinku

  • Što je SEM ili Internet marketing ?
  • Kome je namijenjen Internet marketing?
  • Koje su faze Internet marketinga?
  • Koju strategiju odabrati?
  • Kako pokrenuti vlastitu kampanju
  • Kako tumačiti povratne podatke na stvarnim primjerima

Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati koje odlike ima PPC (Pay-Per-Click), a koje display oglašavanje i kako sustav Google Ads funkcionira. Također će dobiti upute kako ispravno pokrenuti svoju Google Ads kampanju.

3. SMM: Marketing na društvenim mrežama – oglašavanje koje se ne plaća novcem

  • Razlike u vrstama internetskih kampanja
  • Prednosti i nedostatci pojedine vrste Internet kampanja
  • Kako pristupiti oglašavanju
  • Koji su neophodni preduvjeti
  • Na što obratiti pažnju
  • Kako mjeriti povratne podatke

Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na što treba obratiti pažnju ukoliko planira pokrenuti vlastitu SMM – Social Media Marketing kampanju. Glavne društvene mreže s kojim će se upoznati su Facebook, Twitter, Foursquare i LinkedIn.

4. Google Analytics sustav mjerenja statistike posjetitelja na web stranicu:

  • Kako se ugrađuje Google Analytics sustav
  • Koje povratne podatke možemo dobiti
  • Kolika je pouzdanost tih podataka
  • Kako tumačiti povratne podatke

Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na koje podatke obratiti pažnju i kako mijenjati web stranicu ili Internet kampanju sukladno povratnim podatcima iz sustava Google Analytics.

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

Community management – integralni dio marketinških aktivnosti:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica – središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
  • Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
  • Velike društvene mreže: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
  • Tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)

Radionica: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube:

  • Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
  • Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
  • Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
  • Pripremanje fan stranice za objavu
  • Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Kome je SEO potreban i zašto uopće optimiziramo stranice?
  • Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
  • Najvažniji SEO alati i njihova uloga u kreiranju SEO strategije
  • Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
  • Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
  • Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
  • Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
  • Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
  • Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
  • Tehnička optimizacija web stranica – kako optimizirati web stranicu da ona zadovoljava tražilice i posjetitelje?
  • Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
  • Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
  • Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
  • Lokalni SEO – pozicioniranje na lokalnoj razini i lokalnim pretragama
  • Međunarodni SEO – sve što trebate znati
  • Upravljanje resursima – kako dobro rasporediti vrijeme i resurse i koncentrirati se na važne stvari?
  • SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
  • SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
  • Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uvod u Google Ads oglašavanje
  • Pregled ulaganja u online oglašavanje
  • Planiranje kampanje i kreiranje Google Ads računa
  • Osnovni pojmovi
  • Mogućnosti i formati oglašavanja
  • Google pretraživačka mreža
  • Google prikazivačka mreža
  • Oglašavanje na YouTubeu
  • Oglašavanje na Gmailu
  • Kreiranje Google Ads kampanje
  • Struktuiranje kampanje
  • Odabir postavki ciljanja
  • Definiranje budžeta i odabir modela naplate
  • Korištenje oglasnih proširenja
  • Istraživanje i odabir ključnih riječi
  • Kreiranje oglasa ○ Kvaliteta odredišne stranice
  • Postavljanje praćenja konverzija
  • Povezivanje Google Analyticsa i Ads računa
  • Praćenje uspješnosti i optimizacija
  • Pregled korisnih alata i dodatnih sadržaja

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Planiranje strukture i pristupa Google Ads i Google Analytics računu (agencija/oglašivač)
  • Postavljanje tagova – konverzije, remarketing
  • Centar upravljanih računa (MCC) – upravljanje većim brojem Ads računa
  • Instalacija i korištenje Ads Editora
  • Google prikazivačka mreža – napredno
  • Formati oglasa
  • Planiranje kampanje – Display Planner
  • Oglašavanje na portalima
  • YouTube oglašavanje
  • Gmail oglašavanje
  • Remarketing kampanje
  • Oglašavanje na mobilnim uređajima
  • Google pretraživačka mreža – napredno
  • Planiranje ključnih riječi – Keyword Planner
  • Optimizacija ključnih riječi, oglasa i odredišnih stranica
  • Oglasna proširenja
  • Testiranje oglasa
  • Napredni izvještaji i nadzorne ploče – Google Analytics

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razvoj analitičkih alata
  • Terminologija analitičkih alata
  • Što nam prikupljeni podatci govore
  • Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
  • Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
  • Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
  • Funkcija Goals
  • Ecommerce izvještaji
  • Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
  • Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
  • Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
  • Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
  • Koje su ‘vaše’ online destinacije, a koje ‘vaše’ društvene mreže i koja su njihova pravila
  • Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
  • Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
  • Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
  • Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
  • Dobro i loše krizno komuniciranje
  • Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
  • Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
  • Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
  • Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

ZAVRŠNO TESTIRANJE: Test i praktično rješavanje zadataka provest će se nakon posljednjeg modula ‘Google Analytics’.

Ciljna skupina polaznika:

Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target  i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno.

Medijski pokrovitelji programa su tportal i BIZdirekt.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

8.600,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 4. listopada:

7.900,00 kn + PDV

Za sve pretplatnike na naš newsletter do 31.8.2018. odobravamo 15% popusta na redovnu cijenu.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Moguće je i plaćanje na 6 rata po 1.500,00 kn + PDV ili na 3 rate po 2.950,00 kn (1. rata se plaća avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Svim polaznicima Internet marketing Akademije odobravamo poseban popust od 15% na iznos kotizacije Akademije Specijalist za marketing na društvenim mrežama.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku Akademije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Na edukaciji 'Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama' je bilo odlično, većinu sam stvari već susrela, ali popunila sam rupe u znanju i zapravo stavila znanje koje već posjedujem u neki kontekst. Dvije najbitnije stvari koje sam usvojila jesu zapravo kako napisati dokument Strategije za društvene mreže, kako uobličiti ono što već znam u cjelinu te kako uz pomoć besplatnih pomagala dostupnih na internetu istovremeno pratiti analitiku društvenih mreža iz više izvora. Jako sam zadovoljna edukacijom te bih je preporučila svima koje ovo područje zanima ili se u radi dotiču istog. Predavač je bio gospodin Novak iz Degordiana te je upoznavanje njega još jedan highlight koji bih izdvojila.  

Zrinka Mrkonjić, VERN

 
Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo sudjelovati na treningu 'Poslovno pregovaranje u prodaji' koji nam je pružio nova saznanja o pregovaranju u području prodaje, te u potpunosti nadmašio moja očekivanja. Posebno bi željela naglasiti da je predavač, g. Perkov odradio sjajan posao, te svojim znanjem, iskustvom i entuzijazmom uspio ne samo održati stalnu koncentraciju i interes, kao i osigurati proaktivnost polaznika, nego nam je dao nove korisne smjernice koje su primjenjive u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Sve pohvale predavaču i organizaciji cijelog treninga!  

Vlatka Iličić, REAM d.o.o.

Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti.  

Zoran Škrobonja, INA Maziva

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić

Moji kolege i ja, koji smo prisustvovali na seminaru GDPR, vrlo smo zadovoljni odslušanim jer smo u kratkom vremenu naučili jako puno. Predavač je na vrlo zanimljiv i konkretan način obradio temu, a prezentacija je bila jasna i obuhvaća sve potrebne informacije. Seminar je vrlo profesionalno organiziran.  

Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb

Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji!

Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb

Iznimno sam zadovoljna dobivenim na HR Akademiji budući da sam proširila vidike u području ljudskih resursa. Odmah sam počela primjenjivati stečeno znanje i u praksi jer, u poduzeću u kojem trenutno radim, provodim projekt uvođenja odjela ljudskih resursa i to počevši od nove sistematizacije pa nadalje. Zahvaljujem se na pruženom znanju na HR Akademiji i veselim se novim sličnim seminarima.  

Iva Iličić, Spin Valis

Zorin Radovančević je odličan predavač, kratak, jasan, precizan, konkretan. Vidi se da je vrstan poznavatelj materije o Google Analyticsu i da je siguran u svoje znanje. Ni u jednom trenutku ne gubi koncentraciju zbog direktnih pitanja polaznika. Jako puno praktičnih primjera, a od teorije samo najpotrebnije - da razumijemo pojmove s kojima se susrećemo.  

Ivona Mihaljević, RECRO

Pohvalio bih prvo predavanje u sklopu Mini MBA - Management skills programa koji sam upisao, a koje je održano na temu 'FINANCE FOR MANAGERS – analiza i interpretacija financijskih izvještaja.' Predavanje je bilo jasno, gospodin Garača i gospodin Premužak pokazali su se kao odlični predavači. Gospodin Garača na sebe je preuzeo zadatak razjasniti nam neke stvari o financijama i to mu je u potpunosti uspjelo, dok je meni za moj posao gospodin Premužak izuzetno zanimljiv i poučan.  

Marko Čumbrek, Beta software

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou.  

Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“

 

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Natalija Hrg, Ivančica d.d.

Prezentacija i predavanje je bilo iznimno korisno za stjecanje znanja o usklađivanju s novim GDPR zakonom. Predavanje odvjetnice Kladar je bilo razumljivo, jasno i vrlo kvalitetno. Također je cjelokupna organizacija edukacije bila na visokom nivou te je proetkla u ugodnom okruženju. Veselimo se budućoj suradnji i edukacijama!  

Josip Sindičić, Marina Punat

 
Imala sam potrebu i pismeno vam se obratiti u vezi jučerašnjeg predavanja na temu 'Proces poboljšanja nabave'. Naime, iznimno sam zadovoljna edukacijom i smatram da je bilo vrlo korisna i efikasna. I dalje se vodite time da kompetencije predavača budu na ovakvoj razini kao što je bilo jučerašnje. Predavanje Sandra Lovrića na seminaru 'Proces poboljšanja nabave' je bilo vrlo interaktivno i zanimljivo tako da mi nije nimalo žao što sam prisustvovala edukaciji unatoč iznimno lošim vremenskim uvjetima.  

Mirta Brkan, Spin Valis

S obzirom na to da je Sando Lovrić predavač s iskustvom, poznaje real life situacije te mjere pomoću kojih se one rješavaju. Primjeri  na edukaciji na temu 'Proces poboljšanja nabave' zaista su nešto s čime se susrećeš svaki dan, a rješenja i savjesti korisni. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama. Predavanje i Sandro bili su izrazito ugodni,  kao i prostor i organizacija. Same pohvale!  

Sandra Savić, Elektro kontakt

Seminar 'Uspješan i uvjerljiv javni nastup' u potpunosti je zadovoljio moja očekivanja i u 14h ni u jednom trenu nisam pomislila „joj, kad će kraj“. Interaktivno je, zanimljivo i stvari koje ne čujem prvi put mi nisu bile dosadne i nezanimljive. Pohvaljujem predavačice i seminar sam preporučila svojim radnim kolegama. Zaista ništa ne bih mijenjala.  

Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka

 
Puno hvala na ljubaznosti i ekspeditivnosti od strane Mirakula. Svaki vaš seminar je zaista posebna priča, poseban doživljaj i nova mogućnost za stručnu nadogradnju. Sve pohvale za predavačicu Jasminku Samardžiju.  

Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Dario Antić, Thalassotherapia Crikvenica

Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja.  

Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Ana Marinović, Luka Ploče

Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija.  

Ana Vukelić, Pandent

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.

Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija.  

Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

Sandra Lovrić Lončarić, GDi GISDATA

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Ana Vučković, Agencija za mobilnost i programe Europske unije

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Željka Barić, Dom Duga Zagreb

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se