Social media recruiting – Kako društvene mreže iskoristiti za privlačenje potencijalnih zaposlenika - ONLINE
HR Training for Performance Excellence – ONLINE
18. ožujka 2021. - 16. travnja 2021.
PRIJAVA NA PROGRAMJedan od naših najdugovječnijih i najtraženijih edukacijskih programa HR Akademija popraćen je novim obogaćenim vrhunskim programima HR Excellence training i HR training for Performance Excellence – ONLINE, za sve one koji preferiraju online edukacije, a žele steći zanimljiva, korisna i praktična iskustva iz područja upravljanja ljudskim potencijalima. HR Training ONLINE je koncipiran kroz 5 redovnih modula kroz koje će vrhunski predavači polaznicima približiti cjelovit pregled promjena koje je doživio HR sektor.
Program je namijenjen svima koji rade u odjelima upravljanja ljudskim potencijalima ili ih zanimaju ljudski potencijali, a voljeli bi čuti praktične savjete kako maksimalno iskoristiti prednosti društvenih mreža za privlačenje kandidata, kako efektivno i efikasno voditi selekcijski intervju. Polaznici će naučiti koje su popularne taktike za izgradnju kulture davanja feedbacka na svim hijerarhijskim razinama, naučiti koje su metode i tehnike za efikasan razvoj zaposlenika te kako razviti sustav mjerenja angažiranosti zaposlenika.
Ovisno o tome jesu li polaznici psiholozi ili ne-psiholozi, program će im pomoći u adresiranju ključnih izazova vezanih uz primjenu psihometrijskih instrumenata danas te koji su najčešće korišteni postupci i bihevioralni instrumenti koji su se pokazali učinkoviti u selekciji za one koji nemaju ovlasti korištenja svih psiholoških testova.
Online snimka
Ako niste u mogućnosti seminar pratiti uživo u zakazanom terminu, isti možete pogledati kao online snimku u vrijeme koje vama odgovara. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.
Pregled programa po modulima

- Uvod – ključni pojmovi iz područja social media recruitinga
- Uloga reputacije tvrtke kod social media recruitinga i primjeri
- Strateško pozicioniranje na društvenim mrežama
- Identificiranje potencijalnih kandidata na društvenim mrežama
- Odabir optimalnog social media miksa -LinkedIn vs Facebook vs Instagram
- Content strategija u svrhu recruitinga
- Oglašavanje na društvenim mrežama
- Krizna komunikacija na društvenim mrežama
- Eksterna promocija internog employer branda (promoviranje kulture i poslovnih snaga, uključivanje zaposlenika)
- Najbolje prakse social media recruitinga
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Assessing by Non-Psychometric Tools – Procjena kandidata nepsihometrijskim alatima / Psychometric Assessment Tools – Psihometrijski pristup procjeni kandidata - ONLINE

Polaznici se dijele u grupe, ovisno jesu li psiholozi ili ne-psiholozi!
25.3. Assessing by Non-Psychometric Tools – Procjena kandidata nepsihometrijskim alatima – ONLINE
- koji su najučinkovitiji i najčešće korišteni bihevioralni instrumenti (Belbin, DISC, MBTI…)
- prednosti i nedostaci korištenja centara procjene (’assessment centers’)
- kako kreirati selekcijski postupak za specifične pozicije/organizacijske uloga
- što čini jedan koherentan model procjene snaga i razvojnog potencijala
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
26.3. Psychometric Assessment Tools – Psihometrijski pristup procjeni kandidata – ONLINE
- adresiranje ključnih izazova vezanih uz primjenu psihometrijskih instrumenata danas
- koji su najučinkovitiji i najčešće korišteni psihometrijski instrumenti
- koje karakteristike određuju kada i zašto koristiti pojedini instrument
- kako kreirati bateriju testova za specifične pozicije/organizacijske uloga
- što čini jedan koherentan model procjene snaga i razvojnog potencijal
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
*Psiholozi mogu po povlaštenoj kotizaciji dodatno upisati i seminar namijenjen ne-psiholozima!
Strategies of Effective Interviewing – Vođenje efektivnog selekcijskog intervjua - ONLINE

- Ciljevi selekcijskog intervjua
- Osnovna načela selekcije i pogreške u procjenjivanju
- Sva lica intervjuera – različitost uloga koje imamo kao intervjuer i kako ih pomiriti
- Kako se pripremiti za intervju
- Postavljanje pitanja – dobre prakse i dijeljenje iskustava
- Socijalno poželjno odgovaranje – što s njim u intervjuu
- Kompetencijski intervju – priprema pitanja i evaluiranje odgovora
- Donošenje selekcijske odluke nakon intervjua
- Kako napisati selekcijski izvještaj
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Employee Learning and Development Experience - Metode i tehnike efikasnog razvoja zaposlenika - ONLINE

- Uvod – ključni pojmovi iz područja edukacije i razvoja
- Zašto su edukacija i razvoj bitni
- Područja koja obuhvaća edukacija i razvoj (“framework” i strategija)
- Razvoj edukacije i razvoja (L&D-a) te njegova uloga u kompaniji
- Glavni izazovi razvoja i edukacije u kompanijama
- Važnost edukacije u razvoja u “Novom normalnom” ( “New Normal”) i kako je COVID19 velika prilika za edukaciju i razvoj
- Najbolje prakse edukacije i razvoja
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Measuring Employee Engagement - Implementacija mjerenja angažiranosti zaposlenika – ONLINE

- uvod- ključni pojmovi: organizacijska klima, zadovoljstvo, motivacija, angažiranost zaposlenika, Employee Experience
- povezivanje istraživanja angažiranosti i zadovoljstva s ostalim HR procesima: uvođenje u posao, Employer Branding, radna učinkovitost, kompenzacije i nagrađivanje, edukacije, interna komunikacija, upravljanje talentima, razvoj karijere
- definiranje svrhe i cilja istraživanja i procjena spremnosti organizacije
- priprema i motivacija zaposlenika za proces istraživanja; Uprava, manageri, zaposlenici
- logistika i planiranje faza istraživanja, komunikacijski plan
- odabir alata za istraživanje: što mjerimo, kako, koliko često
- interno kreiranje upitnika- praktični dio seminara
- provođenje istraživanja i obrada rezultata-osvrt na statističke postupke
- prezentiranje rezultata Upravi i zaposlenicima
- izrada akcijskih planova: odabir ključnih i odgovornih ljudi, implementacija, praćenje
- tipični izazovi i poteškoće (i kako im pristupiti)
- dodatak: pilot istraživanje, pulse check, održivost sustava
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Snimka online edukacije:
Svaki modul koji se održava online u sklopu programa, a koji ste niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pogledati kao online snimku seminara u vrijeme koje vama odgovara.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 3. ožujka:
Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.
Moguće je i plaćanje HR Training ONLINE programa na 3 rate po 1.400,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta. Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom.
Po završetku programa HR Training ONLINE polaznicima će biti dostavljeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.