Akademija Digitalnog Marketinga
18. travnja 2025. - 13. lipnja 2025.
Prijava na programDokumentacija za download:
Digitalni marketing postao je esencijalni dio svih marketinških aktivnosti, a znanja iz područja oglašavanja i komunikacije putem Interneta postala su nužna svakoj osobi koja se bavi marketingom, PR-om ili prodajom. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem digitalnog marketinga kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji.
Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.
Upisom na Akademiju Digitalnog Marketinga polaznici imaju priliku kroz sedam modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalni marketing i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti digitalni marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.
Ako ipak preferirate više online edukacije, zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas da u ponudi imamo online tečaj digitalnog marketinga. Akademija se sastoji od 8 modula i odvija se putem Zooma.
Pregled programa po modulima
Sadržaj seminara:
- Uloga digitalnog marketinga u ukupnom marketinškom miksu
- Osnove planiranja i postavljanje ciljeva
- Definiranje SMART ciljeva
- Najčešće mjere uspješnosti i definiranje metrika
- Onsite marketing
- Search Engine Optimization (SEO)
- Aspekti web stranice
- Content marketing
- Offsite marketing
- Search Engine Markeiting (SEM)
- Social Media Marketing (SMM)
- E-mail marketing
- Modeli životnog ciklusa potrošača (RACE i See,Think, Do, Care framework)
- Proces izrade strategije
- Situacijska analiza
- Analiza ponašanja potrošača
- Benchmarking
- Proces izrade strategije – vježba
- Digitalni trendovi
Više informacija o seminaru možete pročitati Strategija digitalnog marketinga.
SEO - Optimizacija web stranica za tražilice
Sadržaj seminara:
- Kome je SEO potreban i zašto uopće optimiziramo stranice?
- Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
- Najvažniji SEO alati i njihova uloga u kreiranju SEO strategije
- Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
- Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
- Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
- Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
- Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
- Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
- Tehnička optimizacija web stranica – kako optimizirati web stranicu da ona zadovoljava tražilice i posjetitelje?
- Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
- Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
- Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
- Lokalni SEO – pozicioniranje na lokalnoj razini i lokalnim pretragama
- Međunarodni SEO – sve što trebate znati
- Upravljanje resursima – kako dobro rasporediti vrijeme i resurse i koncentrirati se na važne stvari?
- SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
- SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
- Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu
Više informacija o seminaru možete pročitati SEO-Optimizacija web stranica za tražilice.
Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama
Community management – integralni dio marketinških aktivnosti:
- Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
- Web stranica – središte digitalne prisutnosti
- Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
- Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
- Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
- Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
- Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
- Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
- Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
- Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
- Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Radionica: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube
- Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
- Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
- Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
- Pripremanje fan stranice za objavu
- Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)
Više informacija o seminaru možete pročitati Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama.
Google Ads – osnovni modul
Sadržaj seminara:
- Uvod u Google Ads oglašavanje
- Pregled ulaganja u online oglašavanje
- Planiranje kampanje i kreiranje Google Ads računa
- Osnovni pojmovi
- Mogućnosti i formati oglašavanja
- Google pretraživačka mreža
- Google prikazivačka mreža
- Oglašavanje na YouTubeu
- Oglašavanje na Gmailu
- Kreiranje Google Ads kampanje
- Struktuiranje kampanje
- Odabir postavki ciljanja
- Definiranje budžeta i odabir modela naplate
- Korištenje oglasnih proširenja
- Istraživanje i odabir ključnih riječi
- Kreiranje oglasa ○ Kvaliteta odredišne stranice
- Postavljanje praćenja konverzija
- Povezivanje Google Analyticsa i Ads računa
- Praćenje uspješnosti i optimizacija
- Pregled korisnih alata i dodatnih sadržaja
Više informacija o seminaru možete pročitati Google Ads – osnovni modul.
Google Ads – napredni modul
Sadržaj seminara:
- Planiranje strukture i pristupa Google Ads i Google Analytics računu (agencija/oglašivač)
- Postavljanje tagova – konverzije, remarketing
- Centar upravljanih računa (MCC) – upravljanje većim brojem Ads računa
- Instalacija i korištenje Ads Editora
- Google prikazivačka mreža – napredno
- Formati oglasa
- Planiranje kampanje – Display Planner
- Oglašavanje na portalima
- YouTube oglašavanje
- Gmail oglašavanje
- Remarketing kampanje
- Oglašavanje na mobilnim uređajima
- Google pretraživačka mreža – napredno
- Planiranje ključnih riječi – Keyword Planner
- Optimizacija ključnih riječi, oglasa i odredišnih stranica
- Oglasna proširenja
- Testiranje oglasa
- Napredni izvještaji i nadzorne ploče – Google Analytics
Više informacija o seminaru možete pročitati Google Ads – napredni modul.
Google Analytics 4 – analiza uspješnosti web sjedišta
Sadržaj seminara:
- Razvoj analitičkih alata
- Terminologija analitičkih alata
- Što nam prikupljeni podatci govore
- Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
- Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
- Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
- Funkcija Goals
- Ecommerce izvještaji
- Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
- Intelligence, Custom reports i Advanced segments
Više informacija o seminaru možete pročitati Google Analytics-analiza uspješnosti web sjedišta.
Email marketing
Sadržaj seminara:
- Email Marketing i newsletter – definicija
- Kritični elementi za uspjeh
- Primjeri emailova
- Kako do pretplatnika
- Provođenje email kampanje
- Email automatizacija
- Najbolje prakse
- Zakonski okvir
- Moderni alati
- Mailchimp radionica
- a/b testing
- mjerenje uspješnosti email marketinga
Više informacija o seminaru možete pročitati Email marketing.
Ciljna skupina programa digitalni marketing:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.
Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno.
Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 3. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul možete nadoknaditi s idućom generacijom.
Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Svim polaznicima Akademije Digitalnog Marketinga odobravamo poseban popust od 40% na iznos kotizacije programa Specijalist za marketing na društvenim mrežama.
Svi redovni polaznici Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborni modul.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku Akademije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.