fbpx

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Digitalni marketing – ONLINE

28. veljače 2025. - 26. ožujka 2025.

Prijava na program
8 redovnih modula
32 nastavna sata
Više o voditelju

Naučite sve o SEO-u, Google Adsima, e-mail marketingu, Google Analyticsu i vođenju društvenih mreža kroz interaktivne radionice uz stručnjake iz vodećih agencija. Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje navike – od načina kako dolaze do informacija, donošenja odluka o kupnji, pa sve do samog procesa kupovine. Tvrtke danas trebaju ulagati više napora kako bi dosegnule svoju ciljnu skupinu na pravilan i učinkovit način.

Ovaj tečaj omogućuje vam da steknete praktična znanja iz ključnih područja digitalnog marketinga. Naučit ćete kako koristiti alate poput Google Analyticsa za praćenje uspješnosti kampanja, kako kreirati učinkovite e-mail marketing strategije te kako voditi društvene mreže uz pomoć specijaliziranih radionica. Digitalni marketing danas nije samo trend već i ključna strategija za uspjeh u dinamičnom online okruženju. Tečaj je osmišljen za sve koji žele unaprijediti svoje digitalne vještine i osigurati prepoznatljiv i uspješan nastup na online platformama.

Ako vas više zanima program usmjeren isključivo na društvene mreže, s temama poput vođenja kampanja na Facebooku i Instagramu, upravljanja reputacijom brenda, kreiranja vizualnog dizajna i video sadržaja te upravljanja kriznim situacijama, upišite program Social Media Specialist – ONLINE.

Dokumentacija za download:

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uloga digitalnog marketinga u ukupnom marketinškom miksu
  • Osnove planiranja i postavljanje ciljeva
  • Definiranje SMART ciljeva
  • Najčešće mjere uspješnosti i definiranje metrika
  • Onsite marketing
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Aspekti web stranice
  • Content marketing
  • Offsite marketing
  • Search Engine Markeiting (SEM)
  • Social Media Marketing (SMM)
  • E-mail marketing
  • Modeli životnog ciklusa potrošača (RACE i See,Think, Do, Care framework)
  • Proces izrade strategije
  • Situacijska analiza
  • Analiza ponašanja potrošača
  • Benchmarking

Više informacija o seminaru možete pročitati Strategija digitalnog marketinga – ONLINE.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
  • Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
  • Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
  • Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
  • Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
  • Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
  • Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
  • Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
  • Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
  • Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
  • SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
  • SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
  • Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu

Više informacija o seminaru možete pročitati SEO-Optimizacija web stranica za tražilice – ONLINE.

Više o predavaču

Sadržaj seminara

  • Uvod u Google Ads oglašavanje
  • Definiranje ciljeva kampanje
  • Osnovni pojmovi
  • Pregled vrsta kampanja i mogućnosti oglašavanja
  • Search oglašavanje
  • Display oglašavanje
  • Gmail oglašavanje
  • YouTube oglašavanje
  • Remarketing oglašavanje
  • Izrada Google Ads računa
  • Upravljanje postavkama naplate
  • Povezivanje Google Ads i Google Analytics računa
  • Vježba: Izrada Search kampanje
  • Korisni linkovi
  • Pitanja i diskusija

Više informacija o seminaru možete pročitati Google Ads – osnovni modul – ONLINE.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Ključni Google trendovi i inovacije
  • Planiranje kampanja – 4 najvažnija elementa
  • Izrada Display kampanje
  • Izrada YouTube kampanje
  • Izrada Remarketing kampanje
  • Optimizacija odredišnih stranica – Google Optimize
  • Alati za upravljanje:
  • Upravljanje s više Google Ads računa – MCC
  • Google Ads Editor
  • Vježba: Rad na kampanjama polaznika
  • Korisni linkovi
  • Pitanja i diskusija

Više informacija o seminaru možete pročitati Google Ads – napredni modul – ONLINE.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razvoj analitičkih alata
  • Terminologija analitičkih alata
  • Što nam prikupljeni podatci govore
  • Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
  • Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
  • Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
  • Funkcija Goals
  • Ecommerce izvještaji
  • Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
  • Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Više informacija o seminaru možete pročitati Google Analytics-analiza uspješnosti web sjedišta – ONLINE.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica – središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
  • Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu

Više informacija o seminaru možete pročitati SMM – Community management – ONLINE.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Oglašavanje na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru, Snapchatu, Pinterestu, Viber, WhatsAppu
  • Kako odrediti ciljeve oglašavanja i kako ih mjeriti
  • Mogućnosti targetiranja ciljnih skupina na društvenim mrežama
  • Što su to remarketing i custom audience
  • Koji su formati oglasa na društvenim mrežama
  • Kako odrediti budžete za oglašivačku kampanju
  • Prolazak kroz Facebook business manager

Više informacija o seminaru možete pročitati SMM – Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube – ONLINE.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Email Marketing i newsletter – definicija
  • Kritični elementi za uspjeh
  • Primjeri emailova
  • Kako do pretplatnika
  • Provođenje email kampanje
  • Email automatizacija
  • Najbolje prakse
  • Zakonski okvir
  • Moderni alati
  • Mailchimp radionica
  • a/b testing
  • mjerenje uspješnosti email marketinga

Više informacija o seminaru možete pročitati Email marketing – ONLINE.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Intro

Što je umjetna inteligencija?

Postojeća primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu

Umjetna inteligencija prije svega je tehnologija i način pristupanja postojećim poslovnim procesima. Novija istraživanja tržišta ukazuju na to kako je upravo prostor digitalnog marketinga među liderima u eksperimentiranju s dostupnim alatima i istraživanju potencijala u postojećih rješenja. Najveći iskorak čine upravo područja kreiranja sadržaja – kako teksta, tako i audiovizualnog materijala.

  • Fokus na content marketing

Kreiranje sadržaja: kako koristiti alate koji postoje

Distribucija sadržaja: kako optimizirati sadržaj za različite kanale

Chat GPT, iako najpoznatiji servis za generiranje teksta, baca sjenu na brojne druge servise koji su potencijalno bolja opcija za naše potrebe. Tu vrijedi istaknuti primjere poput Copy.AI, Simplifieda i Writesonica. S druge strane, brojni su servisi dostupni za generiranje fotografija i videa, no svaki od njih ima svoje prednosti i mane, poput DALL-E3, Image FX i Midjourneya. Naposljetku, većina programa koje danas koristimo već imaju AI- driven ekstenziju, samo je trebamo naučiti koristiti.

  • Druga područja primjene

Performance marketing: media buying, predictive analytics i real-time optimizacija

Dugoročni razvoj odnosa s klijentom: personalizacija i always-on komunikacija

Najzvučniji primjeri primjene umjetne inteligencije u marketingu, veliki su projekti koji su kreirali jedinstveno iskustvo u interakciji s korisnikom, a najmanje poznati upravo oni koji se kriju u zakupu prostora i analizama u sustavu. Istražit ćemo koje sve opcije postoje na tržištu i kada je korisno razmisliti o ovim koracima u digitalnoj strategiji.

  • Utjecaj na poslovne procese

Autentičnost vs. optimizacija

Privatnost i zaštita podataka

Granice samostalne primjene

Tržište i velike platforme već danas donose regulative, načine provjere i označavanja sadržaja koji je nastao uz korištenje generative umjetne inteligencije. Neki konkretni koraci već su poznati, ali brojna su pitanja još neodgovorena i možemo tek zamisliti i pripremiti se za scenarije koji slijede, ali i prepoznati na vrijeme u kojima slučajevima bismo trebali uključiti stručnjake.

Više informacija o seminaru možete pročitati AI u digitalnom marketingu.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Što je conversational marketing
  • Osnovni pojmovi i razumijevanje tržišta
  • Pregled osnovnih alata (FB business manager, uChat etc.)
  • Best practice i primjeri po svakoj industriji
  • Izrada prvog chatbota kroz interaktivnu radionicu
  • Click to WhatsApp Fb i Instagram oglasi, što su i kako se koriste?
  • Mjerenje uspješnosti kampanja

Više informacija o seminaru možete pročitati Conversational Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal WhatsApp-a u poslovanju – ONLINE.

Prikaži sadržaj svih modula

Snimke online edukacija programa Digitalni marketing:

Svaki modul programa digitalni marketing koji se održava online, a koji niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pregledati kao online snimku seminara u vremenu koje vama odgovara. Naša platforma vam omogućuje pristup prezentacijama, snimkama predavanja i kvizovima znanja na jednom mjestu. U bilo kojem trenutku možete se ulogirati i pogledati dijelove koji vas zanimaju.

Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa Digitalni marketing i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.

Ciljna skupina edukacije digitalnog marketinga:

Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google Ads, Google AdSense, E-Target  i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno, sve one koje zanima digitalni marketing.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

800,00 € + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 14. veljače:

749,00 € + PDV

Istaknuta cijena programa odnosi se na redovne module. Po završetku Akademije polaznici programa digitalni marketing će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom programu.


U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije za digitalni marketing, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.


Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa. Svi redovni polaznici Akademije ostvaruju pravo na 30% popusta za izborne module. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

Prijava na program

Razlika između programa Digitalni marketing – ONLINE i Social Media Specialist – ONLINE je u fokusu. Digitalni marketing je puno širi i obuhvaća širok spektar digitalnih marketinških strategija i alata, uključujući SEO, PPC oglašavanje, e-mail marketing, analitiku i još mnogo toga. Social Media Specialist program dublje usmjerava na društvene mreže, uključujući kreiranje učinkovitog sadržaja, vizualnog dizajna, video sadržaja, postavljanja kampanji te Vas uči kako upravljati reputacijom i kriznim situacijama.

Kroz 15 generacija programa imali smo polaznike s različitim razinama iskustva, uključujući i početnike u digitalnom marketingu i nisu imali problema s praćenjem programa. Dodatno, snimke svakog predavanja omogućuju polaznicima da ponovno pregledaju edukacije i prate u svom tempu ako nešto nisu odmah usvojili.

Predavači na programima su vrhunski stručnjaci s bogatim iskustvom u području digitalnog marketinga. Dolaze iz vodećih hrvatskih firmi i marketinških agencija, donoseći sa sobom stvarna iskustva i primjere iz prakse. Njihova stručnost osigurava da polaznici dobiju najnovije informacije i najbolje prakse iz industrije.

Sve edukacije se snimaju, što vam omogućuje da kasnije pregledate propušteno ili da nešto dodatno ponovite. Također, ako neku edukaciju niste u mogućnosti prisustvovati uživo, imate pravo nadoknaditi je s jednim od sljedećih generacija programa. Održavamo edukacije četiri puta godišnje

Ako vam ne odgovara edukacija za vrijeme radnog vremena, program možete kupiti u obliku snimke s 30% popusta na redovnu kotizaciju programa. Sve snimke, materijali i pitanja za provjeru znanja dostupni su našoj LMS platformi, što vam omogućava da učite u vlastitom ritmu i prilagodite edukaciju svojem rasporedu.

Da, nakon uspješnog završetka programa, polaznici će dobiti uvjerenje koje se upisuje u elektronsku radnu knjižicu kao oblik neformalnog obrazovanja

Broj polaznika koji sudjeluju na edukaciji ovisi o programima. Uobičajena je manja grupa oko 15 polaznika kako bi se omogućila veća interakcija i individualni pristup. Mirakul Edukacijski centar pruža interaktivno iskustvo učenja, uključujući diskusije, rad u malim grupama, rješavanje slučajeva i praktične vježbe. Predavači s kojima surađujemo vrhunski su stručnjaci u svom području, te polaznicima prenose osobna iskustva

Po završetku programa dobiva se uvjerenje koje se upisuje u elektronsku radnu knjižicu kao oblik neformalnog obrazovanja. Preduvjet za uvjerenje je sudjelovanje na edukacijama uživo ili pregledavanje snimki, nema ispita.

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Hvala Vam na izvrsnoj edukaciji. Puno će mi pomoći za daljnji rad u mojoj firmi. Predavači su jako dobri i profesionalni.

Anamarija Marić, IN-CON d.o.o.

hvala Vam na javljanju i uvjerenju o uspješno završenom programu! Jako sam zadovoljna sa edukacijom i predavačima, stvarno su svi bili odlični. Svakako ću preporučiti i drugima Mirakul.

Kristina Gilja, LeKroy obrt za promidžbu

Zahvaljujem se Mirakulu na poučnom programu sa odličnim predavačima i elementima koji su primjenjivi u svakodnevnom poslu. Program bi preporučio svakome tko se želi baviti marketingom ili onima koji žele povećati znanja iz određenog područja s kojim se možda ne susreću na svakodnevnom poslu.

Mark Mjeda, OT-Optima telekom d.d.

Prezadovoljan sam programom. Bio je baš po mojoj mjeri. Sve pohvale i predavačima isto. Nadam se da ću iduće godine moći upisati napredni Social media manager program.

Šime Vučetić

Imate sve pohvale. Hvala Vam na odličnim seminarima i predavačima. Iako mi je posao web news urednika usko vezan uz podrucje digitalnog marketinga i gotovo svakodnevno sudjelujem u tom procesu, moram napomenuti da sam puno novih stvari naucila, a neke su stvari napokon sjele na svoje mjesto. Ovaj je program definitivno bio pun pogodak za mene. Veselim se nekom sljedecem programu.

Mateja Gajnik

   
Poštovani, organizacijski je sve bilo odlično. Zaista sam oduševljena kako to sve dobro funkcionira online. Svakako ću se , ukoliko budem imala potrebe za edukacijom, obratiti Vama.

ALhNER OPREMA d.o.o., Nermina Taletović

Edukacija je odlično organizirana, fleksibilna u odnosu na zahtijeve i potrebe polaznika. Predavači su vrhunski i vrlo profesionalni. Edukacije su koncipirane na način da je sadržaj razumljiv i privlačan ne samo osobama koje se već bave digitalnim marketingom, nego i potpunim početnicima u ovom području kao i osobama koje donose odluke. Puno praktičnih primjera i interakcija s polaznicima kao i mogućnost kontaktiranja predavača nakon edukacije odlična su dodana vrijednost ovoj edukaciji. Svaka pohvala!

Lea Fadljević, HEP-TOPLINARSTVO d.o.o.

Edukacija je bila odlična, ispunila je moja očekivanja i više od toga. Predavači su Vam vrlo profesionalni, a najviše od svega oduševilo me što smo vrlo malo vremena proveli na teoriji već se sve radilo na konkretnim primjerima iz prakse. Što nama, kao profilu ljudi koji smo to slušali treba, iz razloga jer svi mi koji smo to slušali, netko više, netko manje, raspolažemo s teorijskim znanjem. Potrebno nam je bilo ono što smo i dobili kroz sva ova predavanja u što kraćem roku, pokupiti što više znanja iz prakse i da to naravno možemo odmah i primijeniti u našem poslu. Koliko sam zadovoljna, dovoljno govori činjenica da sam zainteresirana za dodatne edukacije kod Vas.

Barbara Cetina, IN Digital

Odlično objašnjeno, nije prebrzo, baziramo se vise na primjeni nego teoretski dio, i to mi se vise svida, tako da se vidi primjena u stvarnosti i u svakoj situaciji.Sve u svemu, 5+.🙂

Dino Halar,ATEL d.o.o.

Poštovani, hvala Vama na odličnoj i korisnoj edukaciji kao i na odličnim predavačima. Također, zahvaljujem na poslanom uvjerenju.

Semiconductor Parts and Materials d.o.o., Milica Vujasin

Poštovani, Veliko hvala! I kolegica i ja smo izuzetno zadovoljne predavačima, strukturom predavanja kao i samom provedbom.

Prima namještaj d.o.o., Nevenka Šarić

Željela bih naglasiti da smo jako zadovoljni s programom. Bit će nam, a već i jest od pomoći za rad u našem poslovanju. Koristila sam LMS platformu; propustila sam jedno predavanje, naknadno sam ga odslušala putem snimke predavanja uz prezentaciju koja je također postavljena na platformi. Moram usputno pohvaliti i predavače koji su imali iznimno dobra i zanimljiva izlaganja gdje se svatko od predavača stavio na raspolaganje za bilo kakva pitanja, bilo za vrijeme predavanja ili naknadno. Zahvaljujem se na prenesenom znanju i zalaganju za naše zadovoljstvo. Nadamo se da će se rezultati uskoro pokazati kroz naš rad, ali kao što su nas učili kroz predavanja; bit ćemo strpljivi u iščekivanju dobrih rezultata našeg digitalnog poslovanja!

SAIL CLUB CROATIA, Tina Mađor

Drago mi je što sam odabrala baš Vaš program za edukaciju iz područja digitalnog marketinga. Moduli su obuhvatili sve bitne aspekte digitalnog marketinga, predavači su bili super i s Vaše strane je odlično odrađena organizacija edukativnog programa. Vjerujem da će sve informacije, savjeti i sadržaj koji smo prošli na edukaciji biti od koristi u mom profesionalnom razvoju i rastu. ????

Makromikro grupa d.o.o., Monika Ravlić

Odličan tečaj za sve koji žele naučiti više o marketingu. Sviđa mi se fleksibilnost koju online tečaj pruža. Imate pristup materijalima kad god vam odgovara, što je posebno korisno ako radite ili imate pun raspored. Instruktori su stručnjaci u području digitalnog marketinga i pristupaju nastavi na iznimno strukturiran i razumljiv način. Osim toga, podrška i komunikacija s instruktorima bila je izvrsna. Uvijek su bili spremni odgovoriti na pitanja. Sve u svemu, ovaj online tečaj digitalnog marketinga bio je izvanredan. Preporučujem ga svima koji žele steknuti duboko razumijevanje digitalnog marketinga i primijeniti to znanje u praksi.

Bel-Press d.o.o., Matej Šimić

Hvala Vama na profesionalnosti i fleksibilnosti koju pokazujete. Edukacije su izvrsne i svi predavači veliki znalci, te na raspolaganju i nakon odslušanih predavanja, za svaku pohvalu! Svakako ću pratiti Vaše programe za usavršavanje dalje....

Marina Maričić 

Kao i zadnji puta, kada sam pohađala EB edukaciju (jednodnevnu), nemam niti jednu primjedbu na organizaciju i provedbu edukacije. Iako sam par puta morala radit paralelno uz edukaciju, platforma mi je pomogla da sve brzo nadoknadim. Najviše me se dojmila predavačica Ana Penović. Uistinu je držala moju koncentraciju svo vrijeme i predavanje je bilo jako životno i živopisno. Također, pohvale i ostalim predavačima koji su bili i više nego odlični, spremni za sva naša pitanja i nudeći pomoć izvan Mirakula. Svakako, radujem se budućoj suradnji i pobrinut ću se da ostavim recenziju gdje god je to moguće. Ono što meni najbolje ide je „Word of mouth“ recenzija, pa ću i to svakako učiniti.

PlaviTim d.o.o., Nataša Jurić

Our References:

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup