Digitalni marketing – ONLINE
29. rujna 2023. - 25. listopada 2023.
PRIJAVA NA PROGRAMPrijavite se do 31.8.2023. i ostvarite POPUST OD 15% na sve redovne kotizacije Mirakul Akademija. Popust se odnosi na sve pretplatnike na newsletter!
Naučite sve o SEO-u, Google Adsima i strategiji digitalnog marketinga uz stručnjake iz vodećih agencija na tečaju digitalnog marketinga. Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.
Online snimka
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.
Ako ipak preferirate više edukacije uživo, u ponudi imamo program Akademija Digitalnog Marketinga koji se odvija u Zagrebu.
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
Sadržaj seminara:
- Uloga digitalnog marketinga u ukupnom marketinškom miksu
- Osnove planiranja i postavljanje ciljeva
- Definiranje SMART ciljeva
- Najčešće mjere uspješnosti i definiranje metrika
- Onsite marketing
- Search Engine Optimization (SEO)
- Aspekti web stranice
- Content marketing
- Offsite marketing
- Search Engine Markeiting (SEM)
- Social Media Marketing (SMM)
- E-mail marketing
- Modeli životnog ciklusa potrošača (RACE i See,Think, Do, Care framework)
- Proces izrade strategije
- Situacijska analiza
- Analiza ponašanja potrošača
- Benchmarking
Više informacija o seminaru možete pročitati Strategija digitalnog marketinga – ONLINE.
SEO-Optimizacija web stranica za tražilice - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
- Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
- Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
- Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
- Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
- Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
- Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
- Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
- Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
- Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
- SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
- SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
- Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu
Više informacija o seminaru možete pročitati SEO-Optimizacija web stranica za tražilice – ONLINE.
Google Ads osnovni - ONLINE
Sadržaj seminara
- Uvod u Google Ads oglašavanje
- Definiranje ciljeva kampanje
- Osnovni pojmovi
- Pregled vrsta kampanja i mogućnosti oglašavanja
- Search oglašavanje
- Display oglašavanje
- Gmail oglašavanje
- YouTube oglašavanje
- Remarketing oglašavanje
- Izrada Google Ads računa
- Upravljanje postavkama naplate
- Povezivanje Google Ads i Google Analytics računa
- Vježba: Izrada Search kampanje
- Korisni linkovi
- Pitanja i diskusija
Više informacija o seminaru možete pročitati Google Ads – osnovni modul – ONLINE.
Google Ads napredni - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Ključni Google trendovi i inovacije
- Planiranje kampanja – 4 najvažnija elementa
- Izrada Display kampanje
- Izrada YouTube kampanje
- Izrada Remarketing kampanje
- Optimizacija odredišnih stranica – Google Optimize
- Alati za upravljanje:
- Upravljanje s više Google Ads računa – MCC
- Google Ads Editor
- Vježba: Rad na kampanjama polaznika
- Korisni linkovi
- Pitanja i diskusija
Više informacija o seminaru možete pročitati Google Ads – napredni modul – ONLINE.
Google Analytics 4 - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Razvoj analitičkih alata
- Terminologija analitičkih alata
- Što nam prikupljeni podatci govore
- Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
- Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
- Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
- Funkcija Goals
- Ecommerce izvještaji
- Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
- Intelligence, Custom reports i Advanced segments
Više informacija o seminaru možete pročitati Google Analytics-analiza uspješnosti web sjedišta – ONLINE.
SMM - Community management - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
- Web stranica – središte digitalne prisutnosti
- Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
- Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
- Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
- Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
- Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
- Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
- Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
- Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
- Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Više informacija o seminaru možete pročitati SMM – Community management – ONLINE.
SMM - Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube - ONLINE
Sadržaj seminara:
- Oglašavanje na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru, Snapchatu, Pinterestu, Viber, WhatsAppu
- Kako odrediti ciljeve oglašavanja i kako ih mjeriti
- Mogućnosti targetiranja ciljnih skupina na društvenim mrežama
- Što su to remarketing i custom audience
- Koji su formati oglasa na društvenim mrežama
- Kako odrediti budžete za oglašivačku kampanju
- Prolazak kroz Facebook business manager
Više informacija o seminaru možete pročitati SMM – Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube – ONLINE.
Email marketing – ONLINE
Sadržaj seminara:
- Email Marketing i newsletter – definicija
- Kritični elementi za uspjeh
- Primjeri emailova
- Kako do pretplatnika
- Provođenje email kampanje
- Email automatizacija
- Najbolje prakse
- Zakonski okvir
- Moderni alati
- Mailchimp radionica
- a/b testing
- mjerenje uspješnosti email marketinga
Više informacija o seminaru možete pročitati Email marketing – ONLINE.
IZBORNI MODUL: LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn mreže – ONLINE
Sadržaj seminara:
- Kako funkcionira LinkedIn mreža i što ju razlikuje od ostalih
- Kako izgraditi kvalitetnu mrežu kontakata i uspješno prodavati (sebe, usluge, znanja, vještine)
- Kako izraditi organski i plaćeni za LinkedIn platformu
- Kako izgraditi brand i pozicionirati se kao ekspert u svom području
- Kako razraditi vašu kompanijsku/organizacijsku stranicu
- Kako iskoristiti potencijal oglašavanja na LinkedInu?
- Kako doći do leadova i razviti svoje poslovanje uz pomoć oglašavanja na LinkedInu?
- LinkedIn full-funnel approach
- Najbolje iz prakse
Više informacija o seminaru možete pročitati LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn mreže – ONLINE.
IZBORNI MODUL: TikTok Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal TikTok mreže – ONLINE
Sadržaj seminara:
- Što je TikTok
- Pokretanje TikTok računa
- Definiranje ciljeva i očekivanja od mreže
- Content strategija – kako postati dio zajednice i kreirati relevantan sadržaj
- Produkcija sadržaja za TikTok – trendovi, izrada, obrada, praktični savjeti
- Osnove LIVE sadržaja na mreži
- Influencer marketing / suradnje s content kreatorima
- Razbijanje mitova i osnove algoritma
- Metrike i mjerenje uspješnosti
Više informacija o seminaru možete pročitati TikTok Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal TikTok mreže – ONLINE
Snimka online edukacije
Svaki modul koji se održava online u sklopu digitalni marketing tečaja, a koji ste niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pogledati kao online snimku seminara u vrijeme koje vama odgovara.
Ciljna skupina edukacije digitalnog marketinga:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.
Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google Ads, Google AdSense, E-Target i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno, sve one koje zanima digitalni marketing.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 14. rujna:
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Digitalni marketing tečaj module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa.
Snimka cijelog online edukacijskog programa dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Svi redovni polaznici Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborni modul.
Po završetku Akademije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom programu.
Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.