Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Digitalni marketing – ONLINE

25. veljače 2022. - 23. ožujka 2022.

PRIJAVA NA PROGRAM
8 redovnih modula
32 nastavna sata
Više o voditelju

Naučite sve o SEO-u, Google Adsima i strategiji digitalnog marketinga uz stručnjake iz vodećih agencija na tečaju digitalnog marketinga. Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.

Online snimka

Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.

Ako ipak preferirate više edukacije uživo, u ponudi imamo program Akademija Digitalnog Marketinga koji se odvija u Zagrebu.

Dokumentacija za download:

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uloga digitalnog marketinga u ukupnom marketinškom miksu
  • Osnove planiranja i postavljanje ciljeva
  • Definiranje SMART ciljeva
  • Najčešće mjere uspješnosti i definiranje metrika
  • Onsite marketing
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Aspekti web stranice
  • Content marketing
  • Offsite marketing
  • Search Engine Markeiting (SEM)
  • Social Media Marketing (SMM)
  • E-mail marketing
  • Modeli životnog ciklusa potrošača (RACE i See,Think, Do, Care framework)
  • Proces izrade strategije
  • Situacijska analiza
  • Analiza ponašanja potrošača
  • Benchmarking

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
  • Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
  • Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
  • Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
  • Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
  • Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
  • Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
  • Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
  • Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
  • Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
  • SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
  • SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
  • Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara

  • Uvod u Google Ads oglašavanje
  • Definiranje ciljeva kampanje
  • Osnovni pojmovi
  • Pregled vrsta kampanja i mogućnosti oglašavanja
  • Search oglašavanje
  • Display oglašavanje
  • Gmail oglašavanje
  • YouTube oglašavanje
  • Remarketing oglašavanje
  • Izrada Google Ads računa
  • Upravljanje postavkama naplate
  • Povezivanje Google Ads i Google Analytics računa
  • Vježba: Izrada Search kampanje
  • Korisni linkovi
  • Pitanja i diskusija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Ključni Google trendovi i inovacije
  • Planiranje kampanja – 4 najvažnija elementa
  • Izrada Display kampanje
  • Izrada YouTube kampanje
  • Izrada Remarketing kampanje
  • Optimizacija odredišnih stranica – Google Optimize
  • Alati za upravljanje:
  • Upravljanje s više Google Ads računa – MCC
  • Google Ads Editor
  • Vježba: Rad na kampanjama polaznika
  • Korisni linkovi
  • Pitanja i diskusija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razvoj analitičkih alata
  • Terminologija analitičkih alata
  • Što nam prikupljeni podatci govore
  • Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
  • Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
  • Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
  • Funkcija Goals
  • Ecommerce izvještaji
  • Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
  • Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica – središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
  • Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Oglašavanje na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru, Snapchatu, Pinterestu, Viber, WhatsAppu
  • Kako odrediti ciljeve oglašavanja i kako ih mjeriti
  • Mogućnosti targetiranja ciljnih skupina na društvenim mrežama
  • Što su to remarketing i custom audience
  • Koji su formati oglasa na društvenim mrežama
  • Kako odrediti budžete za oglašivačku kampanju
  • Prolazak kroz Facebook business manager

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Email Marketing i newsletter – definicija
  • Kritični elementi za uspjeh
  • Primjeri emailova
  • Kako do pretplatnika
  • Provođenje email kampanje
  • Email automatizacija
  • Najbolje prakse
  • Zakonski okvir
  • Moderni alati
  • Mailchimp radionica
  • a/b testing
  • mjerenje uspješnosti email marketinga

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Kako funkcionira LinkedIn mreža i što ju razlikuje od ostalih
  • Kako izgraditi kvalitetnu mrežu kontakata i uspješno prodavati (sebe, usluge, znanja, vještine)
  • Kako izraditi organski i plaćeni za LinkedIn platformu
  • Kako izgraditi brand i pozicionirati se kao ekspert u svom području
  • Kako razraditi vašu kompanijsku/organizacijsku stranicu
  • Kako iskoristiti potencijal oglašavanja na LinkedInu?
  • Kako doći do leadova i razviti svoje poslovanje uz pomoć oglašavanja na LinkedInu?
  • LinkedIn full-funnel approach
  • Najbolje iz prakse

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Snimka online edukacije

Svaki modul koji se održava online u sklopu digitalni marketing tečaja, a koji ste niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pogledati kao online snimku seminara u vrijeme koje vama odgovara.

Ciljna skupina edukacije digitalnog marketinga:

Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target  i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno, sve one koje zanima digitalni marketing.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

5.000,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 10. veljače:

4.500,00 kn + PDV

Digitalni marketing tečaj module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa.

Snimka cijelog online edukacijskog programa dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.

Svi redovni polaznici Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborni modul.


Po završetku Akademije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Moguće je i plaćanje na rate (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Hvala Vam na izvrsnoj edukaciji. Puno će mi pomoći za daljnji rad u mojoj firmi. Predavači su jako dobri i profesionalni.

Anamarija Marić, IN-CON d.o.o.

hvala Vam na javljanju i uvjerenju o uspješno završenom programu! Jako sam zadovoljna sa edukacijom i predavačima, stvarno su svi bili odlični. Svakako ću preporučiti i drugima Mirakul.

Kristina Gilja, LeKroy obrt za promidžbu

Zahvaljujem se Mirakulu na poučnom programu sa odličnim predavačima i elementima koji su primjenjivi u svakodnevnom poslu. Program bi preporučio svakome tko se želi baviti marketingom ili onima koji žele povećati znanja iz određenog područja s kojim se možda ne susreću na svakodnevnom poslu.

Mark Mjeda, OT-Optima telekom d.d.

Prezadovoljan sam programom. Bio je baš po mojoj mjeri. Sve pohvale i predavačima isto. Nadam se da ću iduće godine moći upisati napredni Social media manager program.

Šime Vučetić

Imate sve pohvale. Hvala Vam na odličnim seminarima i predavačima. Iako mi je posao web news urednika usko vezan uz podrucje digitalnog marketinga i gotovo svakodnevno sudjelujem u tom procesu, moram napomenuti da sam puno novih stvari naucila, a neke su stvari napokon sjele na svoje mjesto. Ovaj je program definitivno bio pun pogodak za mene. Veselim se nekom sljedecem programu.

Mateja Gajnik

   
Poštovani, organizacijski je sve bilo odlično. Zaista sam oduševljena kako to sve dobro funkcionira online. Svakako ću se , ukoliko budem imala potrebe za edukacijom, obratiti Vama.

ALhNER OPREMA d.o.o., Nermina Taletović

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se