Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Upravljanje financijskim rizicima

Insolventnost i stečaj su zadnji stadij poslovne krize. Jedan od najčešćih početaka je pad prihoda, što zbog fiksnih troškova, niske razine troškovne efikasnosti i neadekvatnih izvora financiranja dovodi do pada rentabilnosti i rasta nelikvidnosti. U većini naših poduzeća prihodi su imperativ i ključna mjerna jedinica za uspjeh. Većina ciljeva usmjerena je prema rastu prihoda, uspjesi se uglavnom mjere i komuniciraju rastom prihoda. U suštini, nema ništa loše u tome, osim ako ne zavlada (pogrešno) mišljenje da su prihodi sami po sebi sveti gral koji imaju čudotvornu moć zaštite od svih zala. Treba znati voditi računa koji rizici iz njih mogu proisteći, izbjeći ih, prevenirati i/ili minimalizirati.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Globalno i lokalno okruženje
    – izazovi budućih razdoblja
  • Pojam i vrste rizika
  • Upravljanje rizicima (identifikacija – procjena – odgovor – kontrola)
  • Financijski rizici:
    – cjenovni rizik
    – rizik likvidnosti
    – kreditni rizik
    – rizik transfera
    – rizik konverzije
    – tečajni rizik
    – valutni rizik
  • Analiza osjetljivosti na rizike
    – kvantitativne i kvalitativne metode
  • Odgovori na rizike
    – smanjivanje neizvjesnosti i šteta
    – izbjegavanje, prijenos i prihvaćanje rizika
  • Praćenje i kontrola, planiranje i provedba preventivnih aktivnosti
  • Upravljanje rizicima likvidnosti
    – postupci naplata
    – prodaja imovine
    – reaktivni postupci u restrukturiranju obveza
  • Planiranje novčanog toka (cash flow), izračun i analiza novčanog jaza (cash gap)
 Za učinkovito praćenje seminara i radionice potrebno je računalo.

Cilj seminara:

Pokazati da se poduzećem može upravljati na način da resursi budu znatno kvalitetnije korišteni, te na pravi način utrošeni. Sve to zahtijeva promjene u načinu razmišljanja managera. Neke stare navike moraju se mijenjati, a neki opći obrasci, po kojima smo mjerili uspjeh, sada više ne mogu vrijediti. Sve teme bit će obrađene kroz konkretne primjere iz prakse, uz mogućnost interaktivnog sudjelovanja polaznika u raspravi.

Ciljna skupina polaznika:

Radionica je namijenjena svim managerima, vlasnicima, kako malih, tako i srednjih i velikih poduzeća, te kontrolerima. Zbog svog holističkog pristupa razumijevanju procesa u poduzećima, kontroling ulazi u sve dijelove poduzeća, pa donosi kvalitetna znanja koja su neophodna širem krugu djelatnika. Sadržaj radionice posebno je interesantan financijskim ili računovodstvenim managerima, posebno onima zainteresiranima za područje managerskog računovodstva.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

1.590,00 + PDV

Promotivna cijena za uplate do 23. listopada:

1.390,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o  uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.