Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Planiranje prodaje i kategorizacija kupaca

Kako biti uspješan u prodaji?

Kako odrediti prioritete u prodajnom radu?

Koji su najbolji kriteriji za selekciju kupaca u prodaji?

Koliko i kakvih ljudi trebate u prodajnoj organizaciji?

Koje aktivnosti donose najbrže i najbolje rezultate?

Na ova i mnoga druga pitanja odgovore možete dobiti na seminaru Strateško upravljanje prodajom. Svrha programa je pomoći i pokazati polaznicima kako na brži i učinkovitiji način izgraditi ili unaprijediti prodajnu organizaciju. Tijekom seminara polaznici će dobiti strukturu i alate za planiranje prodajnog rada, analizu potencijala tržišta i kupaca na tržištu, određivanje tržišnih ciljeva i planiranje prodajnih aktivnosti potrebnih za ostvarenje rezultata, kao i izradu plana razvoja resursa i kompetencija. Svaki pojedinačni dio seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog rada, a odvija se interaktivno uz različite studije primjera i simulacije.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Planiranje tržišta i prodaje
  • Gdje i kako napraviti rezultat?
  • Planiranje ciljeva i aktivnosti
  • Baza kupaca – pojam i značenje
  • Case Study – Pixy 1 i Pixy 2
  • ‘Pipeline’ – pregled i procjena budućih rezultata
  • Planiranje aktivnosti prema skupinama kupaca
  • Kriteriji selekcije za kategorizaciju kupaca
  • Key Account Management
  • Individualni akcijski plan

Cilj seminara:

Cilj seminara jest izgradnja i razvoj profesionalne prodajne organizacije, kao i omogućiti polaznicima da dobiju ‘širu’ sliku o tržištu i prodajnoj organizaciji te uvid u elemente koje trebaju razvijati u budućem radu. Kod polaznika će se razvijati znanja i vještine potrebne za strateško planiranje prodaje te pokazati kako lakše procjenjivati potencijal kupaca za buduće ostvarenje rezultata i smanjiti vrijeme potrebno za dobivanje novih poslova i kupaca, kao i izabrati prave kriterije za određivanje prioriteta u pristupu postojećim i potencijalnim kupcima. Tijekom programa polaznici će primijeniti alate i metode na konkretnim slučajevima iz prakse.

Voditelj seminara ima višegodišnje iskustvo rada u organizaciji i vođenju veleprodaje i maloprodaje, poslovnog savjetovanja te organizaciji velikog broja programa i radionca za prodaju i prodajni management, što uz međusobnu razmjenu informacija daje dodatnu kvalitetu u radu, ali i mogućnost polaznicima da nakon seminara budu u stalnom kontaktu i tako brže implementiraju novostečena znanja.

Ciljana skupina polaznika:

Direktori i voditelji prodaje ili marketinga, komercijalisti i trgovački zastupnici, te svi koji žele poboljšati kompetencije u području kratkoročnog i dugoročnog planiranja i organiziranja prodajnog rada – svi oni koji su u neposrednom kontaktu s kupcima i žele da oni kontroliraju tržiše, a ne tržište njih, te svi koji ne znaju gdje pronaći nove klijente ili kako zadržati postojeće.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara

1.590,00 kn+ PDV

Promotivna cijena za uplate do 28. rujna

1.390,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.