Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Strategija nastupa na društvenim mrežama

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Svi smo svjedoci toga da se u samo pet godina svijet tržišnog komuniciranja iz temelja promijenio. Tomu su najviše doprinijeli ubrzani razvoj širokopojasnog pristupa Internetu, društvene mreže te strelovit rast mobilnih platformi. Korisnici i kupci današnjice se o uslugama i proizvodima informiraju putem weba i društvenih mreža, stavove i mišljenja o kompanijama grade uz pomoć svoje online zajednice, primjedbe i prigovore iznose na svojim vlastitim društveno-mrežnim profilima, a od tvrtaka čijim se proizvodima i uslugama služe očekuju da s njima komuniciraju otvoreno i transparentno, tijekom čitavog dana.


Ujedno, društveno-mrežni profili gotovo u potpunosti su zamijenili dojučerašnje Službe za korisnike, odnosno Odjele za reklamacije, pa bila tvrtka na društvenim mrežama ili ne, korisnici će o njoj i njenim propustima u online prostoru svejedno komunicirati. Zbog svega rečenog, društvene mreže danas smatraju se ključnom točkom susreta kompanije s korisnicima i prvom crtom obrane kada je riječ o izgradnji ili očuvanju ugleda tvrtke.


Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta komplementarnog marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
  • Izrada strategije – kako se piše, na koja pitanja mora odgovoriti i od kojih se elemenata sastoji (primjeri)
  • Strateško korištenje najpopularnijih društvenih mreža
  • Određivanje ciljane publike i ključnih poruka
  • Izrada Social Media Kalendara
  • Izrada strategije prema specifičnim društvenim mrežama: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube i Twitter
  • Usklađivanje offline i online komunikacijskih aktivnosti
  • Kako komunicirati s korisnicima društvenih mreža
  • Specifičnosti komunikacije prema različitim industrijama
  • Pojedinačni primjeri iz domaće i inozemne prakse

Sadržaj radionice:

  • Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
  • Kako kreirati uspješan sadržaj
  • Važnost relevantnosti sadržaja za prenošenje željene poruke
  • Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije

Za učinkovito praćenje potrebna su računala.

Cilj seminara:

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Ciljna skupina polaznika:

Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara i radionice:

2.490,00 kn + PDV

Promotivna cijena za uplate do 6. prosinca:

2.290,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.