Poslovna komunikacija i bonton
Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka
Home / Marketing / Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama
Digitalni marketing na društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže (Social Media Marketing) kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.
Specijalistički seminar Marketing na društvenim mrežama dio je naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Specijalist za marketing na društvenim mrežama
Predavačica: Ana Penović
Više o predavačiciPredavačica: Milica Cetinić
Više o predavačiciMjesto održavanja predavanja i radionica: KRAŠ Auditorium, Ravnice 48, Zagreb
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju s posebnim naglaskom na njen društvenomrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Instagram i YouTube te LinkedIn, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi te dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.
Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, LinkedIn, YouTube i Instagram, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtki, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 15. travnja:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Ukoliko se želite informirati o uslugama i događajima koje organizira tvrtka Mirakul prijavite se na naš newsletter.
Prijavite se
Klijenti o nama
Poslovna komunikacija i bonton
Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka
Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama
Zrinka Mrkonjić, VERN
Poslovno pregovaranje u prodaji
Vlatka Iličić, REAM d.o.o.
Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama
Radica Jurkin, voditeljica Odjela za komunikaciju i multimedije HOO-a
Mini MBA
Zoran Škrobonja, INA Maziva
Napredne prodajne vještine
Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!
Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić
GDPR
Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb
Mini MBA
Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb
HR Akademija
Iva Iličić, Spin Valis
Google Analytics
Ivona Mihaljević, RECRO
Finance for managers
Marko Čumbrek, Beta software
Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje
Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“
Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.
Natalija Hrg, Ivančica d.d.
GDPR
Josip Sindičić, Marina Punat
Proces poboljšanja nabave
Mirta Brkan, Spin Valis
Proces poboljšanja nabave
Sandra Savić, Elektro kontakt
Uspješan i uvjerljiv javni nastup
Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka
Reward Management
Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo
Integrirana marketinška komunikacija na Internetu
Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.
Dario Antić, Thalassotherapia Crikvenica
Mini MBA
Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver
HR Akademija
Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Ana Marinović, Luka Ploče
Mini MBA
Ana Vukelić, Pandent
Internet marketing Akademija
Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.
Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.
Mini MBA
Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum
Internet marketing Akademija
Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.
Sandra Lovrić Lončarić, GDi GISDATA
HR Akademija
HR Akademija svakako daje dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.
Ana Vučković, Agencija za mobilnost i programe Europske unije
HR Akademija
Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!
Željka Barić, Dom Duga Zagreb
Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.