Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Prigovori i customer care (recenzije, baze, CRM, …)

Prigovori i customer care (recenzije, baze, CRM, …)

Kupci vole otvorenu komunikaciju stoga im je pružite. Ako imate zadovoljnog kupca dajte mu da to kaže. Ako imate nezadovoljno kupca također mu dodajte da to kaže. Naučit ćete kako voditi bazu vaše kupaca i na koji način kupci vam mogu dati recenzija. Naučit ćete koliko je važno imati zadovoljne kupce. Da bi ste prodali postojećem kupcu trebate utrošiti točno 4 puta manje nego kad biste dobili novog kupca. Znate li zašto ljudi ne kupuju dva puta na istom web shopu? Zato što ih nitko nikad nije podsjetio!

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Baze kupaca
  • Customer care
  • Recenzije i kako ih iskoristiti
  • Kako se nositi s negativnim recenzijama
  • Kako zadovoljiti nezadovoljnog kupca
  • Što možete dati kupcima da budu zadovoljni
  • Zašto je važno brinuti o kupcima

Cilj seminara:

Customer centric era – Kupac u središtu svega. Sve se vrti oko kupca. Na kupce gledajte kao na partnere s kojima ćete imati dugogodišnji odnos. U konačnici je cilj ove radionice: kako od kupaca napraviti zadovoljne kupce i kako od zadovoljnih kupaca napraviti evanđeliste. Dobar glas daleko se čuje, a zao još i dalje. Tako da ćemo obratiti pažnju na one kupce koji su nezadovoljni. Kako trebate postupati s tim kupcima, što im trebate reći i ponuditi kako biste ih pretvorili u zadovoljne kupce. Radionica će vam dati odgovor upravo na ovo pitanje i na pitanja ovog tipa. Uz nekoliko praktičnih primjera iz realnih situacija pokazat ćemo sve potrebne alate i taktike kako bi vaši kupci bili zadovoljni!

Ciljna skupina:

  • vlasnicima i voditeljima trgovina
  • voditeljima web trgovina
  • djelatnicima u marketingu
  • web administratorima
  • svima koje zanima web, marketing i prodaja

 

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

1.350,00 kn + PDV

Promotivna cijena za klijente tvrtke Mirakul i članove udruge eCommerce Hrvatska:

945,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

 

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.