Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Pokretanje i razvoj webshopa

Pokretanje i razvoj webshopa

Svjesni ste da vam treba online trgovina a ne znate odakle krenuti? Ova radionica ima zadatak proći kroz cijeli proces izrade jedne web trgovine. Od prvih koraka unutar tvrtke, faze projektiranja, definiranja informacijske arhitekture, razrade korisničkog iskustva pa preko programskih modula koji mogu u velikoj mjeri utjecati na konačne rezultate.

 

Naučit ćete razlike između B2B i B2C web trgovine te načine implementacije i povezivanje ERP i drugih poslovnih informacijskih sustava. Otvorit ćemo temu izrade i rada loyalty programa te drugih praktičnih funkcionalnosti koje koriste današnje uspješne web trgovine.

 

Veliki naglasak ćemo staviti na tzv. Omnichannel trgovanje tj. metode, vizualne elemente, programske funkcionalnosti i tehnike povezivanja online i offline trgovine u jedinstveno korisničko iskustvo.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Project management kod izrade web trgovine (ciljevi, rokovi, role i odgovornosti)
  • B2B i/ili B2C web trgovina
  • Informacijska arhitektura
  • Korisničko iskustvo (UX)
  • Uloga dizajna (vizualnih elemenata) u web trgovini
  • Programski moduli (koji su potrebni u kojoj fazi razvoja web trgovine)
  • Povezivanje s ERP/Poslovnim informacijskih sustavom/Skladištima vanjskih dobavljača
  • Povezivanje s ostalim vanjskim sustavima (sustavi naplate kreditnim karticama, sustavi upravljanja dostavom)
  • Loyalty sustavi (integracije, korištenje, dobre prakse)
  • Omnichannel iskustvo (primjeri)
  • Povezivanje webshopa s marketinškim alatima (newsletter sustavi…)
  • Case study (primjeri iz prakse)

Cilj seminara:

Polaznici ove radionice dobiti će detaljne i dubinske uvide u proces izrade web trgovine, naučit će odabrati najbolje funkcionalnosti primjerene njihovoj fazi razvoja kao i donijeti prave odluke vezane uz povezivanje web trgovine s vanjskim sustavima.

Uz praktične primjere za svaku od tema, polaznici će steći dovoljno znanja i biti osposobljeni samostalno pokrenuti i provoditi proces izrade web shopa.

Ako već imate postojeću web trgovinu, saznat ćete pregršt detalja koje možete implementirati u postojeći web shop, podići stopu konverzije i početi ostvarivati bolje rezultate.

Ciljna skupina:

  • vlasnicima i voditeljima trgovina
  • voditeljima web trgovina
  • djelatnicima u marketingu
  • web administratorima
  • svima koje zanima web, marketing i prodaja

 

Redovna cijena seminara:

1.350,00 kn + PDV

Promotivna cijena za klijente tvrtke Mirakul i članove udruge eCommerce Hrvatska:

945,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.