Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Osnove web trgovine

Osnove web trgovine

Prošle godine je zatvoreno preko 3000 fizičkih poslovnica, iako je potrošnja u retailu na svjetskoj razini porasla za 3.6%. Zašto se to dogodilo? Promijenile su se navike potrošača, a trgovine ih nisu na vrijeme popratile. Svi su online, mnogi istražuju proizvode prije kupovine, a neki uspoređuju cijene online i u samoj poslovnici.

 

Činjenica je da online prodaja postaje standard u retail industriji diljem svijeta. Trgovine koje se ne prilagode odnosno ne ulože u izgradnju svoje online prisutnosti nemaju velike šanse za opstanak. Budućnost retaila je u integraciji offline i online poslovanja (tzv. omnichannel pristup) i zato je jako bitno da SVI trgovci nauče osnove web poslovanja.

 

Web trgovina je prodajna jedinica koja nema troškova osoblja, režija, najma, izložbenih proizvoda ni radnog vremena. Najteže je odgovoriti na pitanja: odakle početi? Koje tehnologije koristiti? Koliko ulagati u marketing? Kako povezati webshop sa skladištem? Odgovore na ova pitanja dajemo na radionici «Osnove web shopa». Nakon radionice moći ćete uskladiti vaše trenutno poslovanje s online poslovanjem, znat ćete kako poboljšati postojeći web shop ili kako razviti sasvim novi web shop.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • definiranje potreba
  • Project menadžment
  • Odabir idealnog partnera
  • Odabir tehnologije
  • Payment Gateway sustavi
  • Povezivanje web shopa s ERP-om
  • Oglašavanje / promocija
  • Mjerenje rezultata
  • Povećanje prodaje
  • presjek pravnih potreba
  • CRM sustavi
  • Dostava i povrat proizvoda

Cilj seminara:

U radionici ćemo raditi presjek svega potrebnoga za otvaranje jednog webshopa. Od samih početaka to jest pripreme, project menadžmenta, definiranja ciljeva, odabira partnera, povezivanja sa skladišnim poslovanjem, definiranjem idealnog kupca, povezivanjem sa Payment gateway sustavima, testiranjem … Ukratko, proći ćemo sve probleme i sva otvorena pitanja koje imaju poduzeća prilikom otvaranja webshopa, optimizacije postojećeg web shopa. Naglasak će biti na realnim primjerima iz prakse. Pokrit ćemo što više industrija i na kraju pregledati nekoliko primjera iz prakse, tj. iz auditorija.

Konačni cilj ove radionice bit će omogućiti poduzećima i individualcima da znaju sami formirati sve potrebno za početak online poslovanja. Proći ćemo mnoge teme vezane uz početka ali optimizacije postojećih webshopova. Vlasnici firmi kao i voditelji webshopova susret će se s nekim stvarima koje dosad to opće nisu smatrali važnim niti su znali da uopće postoje.

Ciljna skupina:

  • vlasnicima i voditeljima trgovina
  • voditeljima web trgovina
  • djelatnicima u marketingu
  • web administratorima
  • svima koje zanima web, marketing i prodaja

 

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

1.350,00 kn + PDV

Promotivna cijena za klijente tvrtke Mirakul i članove udruge eCommerce Hrvatska:

945,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.