Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Poslovno i financijsko planiranje

Poslovno i financijsko planiranje

Neovisno o tome je li poslovni subjekt u razdoblju stagnacije, rasta ili krize, a uvažavajući okolnosti iz internog i eksternog okruženja, njegov management i ključno osoblje su obvezni predviđati budućnost. Obvezni su planirati organizaciju i procese kojima će realizirati strateške namjere i strategije, te ostvariti rezultate kojima se potvrđuje konkurentnost, održiv rast i razvoj.

Informacije kojima ljudi raspolažu te njihova spoznajna i stvaralačka moć ograničeni su rizicima i neizvjesnošću, što se reflektira na kvalitetu planova, i kasnije, njihovu implementaciju i provedbu. Planiranje je proces postavljanja ciljeva, izbor smjerova djelovanja, odabir raspoloživih i dostupnih resursa, te određivanje odgovornosti poslovnih funkcija i ljudi za postizanje ciljeva. Planiranje uključuje raščlanjivanje prigoda i prijetnji iz okruženja, vlastitih snaga i slabosti, odabir alternativnih smjerova (više scenarija), te postavljanje prioriteta.

Planiranje je racionalan pogled u budućnost i najbolja priprema za buduće događaje a poslovni plan temeljni je dokument u kojem poslovni subjekt iskazuje svoje ambicije i mogućnosti u funkciji postizanja poslovnog uspjeha u određenom vremenskom razdoblju.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Analize internog i eksternog okruženja (PESTLE, djelatnost, tržište, konkurencija, ranjivost, aktualna organizacija, povijesni rezultati i pokazatelji)
  • Provjera strateških namjera (misija – vrijednosti – vizija – temeljne vrijednosti – dugoročni ciljevi) te odabir glavne i podupirućih strategija
  • Kreiranje strateškog panela (konkurentski čimbenici) i strateške mape (ključne aktivnosti i inicijative koji su pokretači ostvarenja rezultata)
  • Ocjena razvojnih mogućnosti, strateškog položaja i rizika
  • Plan promjena ustroja i funkcijski planovi (prodaja, marketing, IT…)
  • Planiranje troškova i ulaganja te mjerenje očekivane financijske uspješnosti ulaganja
  • Izrada financijskog plana (budžeta) – račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, novčani tok

Praktični dio sastoji se od tri vježbe koje se provode radom u timovima te se uradci prezentiraju i uspoređuju u formi dijaloga:

  • Analiza eksternog i internog okruženja (PESTLE, zrelost gospodarske grane, SWOT)
  • Mjerenje vrijednosti i trendova ključnih financijskih pokazatelja za odabrana poduzeća
  • Identificiranje i selekcija troškova za upravljanje u raznim okolnostima (stagnacija, kriza, rast)

Cilj seminara:

Polaznici će se upoznati s aktivnostima u postupku planiranja: analitičkim tehnikama eksternog i internog okruženja, postupkom provjere i definiranja strateških namjera i odabira strategije, značajkama i sastavnicama operativnih planova, postupcima pri odabiru ciljeva, mjera i metrika, njihovim kvantificiranjem, te kako učiti (individualno i organizacijski) i motivirati uz pomoć planova.

Također će saznati kako predviđati, organizirati, odabrati i pozicionirati ljude, definirati ključne inicijative i aktivnosti, planirati materijalne i nematerijalne resurse, te pokretače pretvoriti u brojke i postotke, odnosno izraditi financijski plan (budžet).

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

1.590,00 kn+ PDV

Promotivna cijena za uplate do 8. veljače:

1.390,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.