Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Analiza radnog mjesta, selekcija i integracija zaposlenika

Osnovni zadatak analize posla sustavno je i precizno opisati što se i kako radi na određenom  radnom mjestu, kakva se oprema upotrebljava, od kuda se dobivaju informacije, koga se izvještava o problemima i pod kojim se uvjetima rad obavlja (opis posla). To je osnova na kojoj se potom zasnivaju sve aktivnosti upravljanja ljudskim potencijalima u svakoj organizacijskoj cjelini.

Regrutiranje je proces traženja kandidata za posao. Izvori se uglavnom nalaze izvan organizacije, ali za managerske funkcije i unutar organizacije (intranet).  Danas je sve više zastupljeno e-regrutiranje putem korporativnih stranica, portala za zapošljavanje, video isječaka, društvenih mreža (LinkedIn, Facebook), blogova i osobnih stranica te foruma.

Osnovu selekcije kandidata daju specifikacije proizašle iz analize posla. Proces selekcije u svojoj inicijalnoj fazi ima strože selekcijsko telefonsko intervjuiranje, potom testiranje, a nakon toga se određeni broj kandidata upućuje na sveobuhvatno intervjuiranje, nakon čega slijedi odabir i integracija zaposlenika.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Kako analizirati radno mjesto –  osobne specifikacije i kompetencije
  • Metode analize poslova
  • Regrutiranje – praktični instrumenti i tehnike selekcija
  • E-regrutiranje – korporativne stranice, portali za zapošljavanje, video isječci, društvene mreže (LinkedIn, Facebook), blogovi i osobne stranice te forumi
  • Svjetske prakse u novim načinima selekcije
  • Employer branding
  • Sveobuhvatno selekcijsko intervjuiranje – obrasci i pitanja
  • Upotreba tehnologije u procesu selekcije
  • Integracija (on boarding) zaposlenika

Cilj seminara:

Razumjeti potrebitost i važnost analize posla za ostvarenje strateških ciljeva organizacije i svih aktivnosti vezanih uz učinkovito i kvalitetno upravljanje ljudskim potencijalima, upoznati se s tradicionalnim i integriranim modelom planiranja ljudskih potencijala, upoznati objektivne i subjektivne pristupe predviđanja potražnje za ljudskim potencijalima, razumjeti ulogu selekcije kandidata u osiguravanju sposobnih i kompetentnih radnika, opisati selekcijski proces i njegovu utemeljenost na analizi posla, identificirati svrhu selekcijskih aktivnosti za organizaciju, spoznati koje metode i tehnike koristiti pri selekciji, naučiti kako se provodi intervjuiranje te strategija i postupci selekcijskog intervjuiranja, praktičnim primjerima pokazati sve usvojene elemente u praksi hrvatskih kompanija.

Cilj seminara je ukazati na važnost analize radnog mjesta, korištenja adekvatnih tehnika i instrumenta prilikom selekcije kandidata, ali i značaja postavljanja pravih pitanja prilikom sveobuhvatnog intervjuiranja, čija je svrha smanjiti vjerojatnost zapošljavanje osobe koja ne odgovara, u potpunosti, radnom mjestu, organizacijskoj kulturi ili misiji organizacije.

Poseban naglasak stavljen je na značaj integracije zaposlenika kao najosjetljivije faze koja objedinjuje analizu posla i selekciju, a ako je ona uspješna, raste i efikasnost organizacije, što je temeljni cilj zapošljavanja.

Ciljna skupina polaznika:

Edukacija je namijenjena onima koji se žele prilagoditi promjenama na tržištu i stvoriti poticajnu organizacijsku klimu u kojoj se koristi maksimum kompetencija svakog zaposlenika, ali u kojoj je odgovornost za razvoj karijere podijeljena između organizacije i proaktivnosti i angažmana pojedinca: direktori poduzeća, voditelji ljudskih potencijala, voditelji timova, voditelji projekata, manageri ključnih kupaca, voditelji prodaje.

KOTIZACIJA:

Redovita cijena programa:

1.590,00 kn + PDV

Promotivna cijena za uplate do 31. listopada:

1.390,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Prijava na seminar

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti. Zoran Škrobonja, INA Maziva

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić
Moji kolege i ja, koji smo prisustvovali na seminaru GDPR, vrlo smo zadovoljni odslušanim jer smo u kratkom vremenu naučili jako puno. Predavač je na vrlo zanimljiv i konkretan način obradio temu, a prezentacija je bila jasna i obuhvaća sve potrebne informacije. Seminar je vrlo profesionalno organiziran. Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb
Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji! Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb
Iznimno sam zadovoljna dobivenim na HR Akademiji budući da sam proširila vidike u području ljudskih resursa. Odmah sam počela primjenjivati stečeno znanje i u praksi jer, u poduzeću u kojem trenutno radim, provodim projekt uvođenja odjela ljudskih resursa i to počevši od nove sistematizacije pa nadalje. Zahvaljujem se na pruženom znanju na HR Akademiji i veselim se novim sličnim seminarima. Iva Iličić, Spin Valis
Zorin Radovančević je odličan predavač, kratak, jasan, precizan, konkretan. Vidi se da je vrstan poznavatelj materije o Google Analyticsu i da je siguran u svoje znanje. Ni u jednom trenutku ne gubi koncentraciju zbog direktnih pitanja polaznika. Jako puno praktičnih primjera, a od teorije samo najpotrebnije - da razumijemo pojmove s kojima se susrećemo. Ivona Mihaljević, RECRO
Pohvalio bih prvo predavanje u sklopu Mini MBA - Management skills programa koji sam upisao, a koje je održano na temu 'FINANCE FOR MANAGERS – analiza i interpretacija financijskih izvještaja.' Predavanje je bilo jasno, gospodin Garača i gospodin Premužak pokazali su se kao odlični predavači. Gospodin Garača na sebe je preuzeo zadatak razjasniti nam neke stvari o financijama i to mu je u potpunosti uspjelo, dok je meni za moj posao gospodin Premužak izuzetno zanimljiv i poučan. Marko Čumbrek, Beta software
Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou. Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“  

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Natalija Hrg, Ivančica d.d.
Prezentacija i predavanje je bilo iznimno korisno za stjecanje znanja o usklađivanju s novim GDPR zakonom. Predavanje odvjetnice Kladar je bilo razumljivo, jasno i vrlo kvalitetno. Također je cjelokupna organizacija edukacije bila na visokom nivou te je proetkla u ugodnom okruženju. Veselimo se budućoj suradnji i edukacijama! Josip Sindičić, Marina Punat  
Imala sam potrebu i pismeno vam se obratiti u vezi jučerašnjeg predavanja na temu 'Proces poboljšanja nabave'. Naime, iznimno sam zadovoljna edukacijom i smatram da je bilo vrlo korisna i efikasna. I dalje se vodite time da kompetencije predavača budu na ovakvoj razini kao što je bilo jučerašnje. Predavanje Sandra Lovrića na seminaru 'Proces poboljšanja nabave' je bilo vrlo interaktivno i zanimljivo tako da mi nije nimalo žao što sam prisustvovala edukaciji unatoč iznimno lošim vremenskim uvjetima. Mirta Brkan, Spin Valis
S obzirom na to da je Sando Lovrić predavač s iskustvom, poznaje real life situacije te mjere pomoću kojih se one rješavaju. Primjeri  na edukaciji na temu 'Proces poboljšanja nabave' zaista su nešto s čime se susrećeš svaki dan, a rješenja i savjesti korisni. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama. Predavanje i Sandro bili su izrazito ugodni,  kao i prostor i organizacija. Same pohvale! Sandra Savić, Elektro kontakt
Seminar 'Uspješan i uvjerljiv javni nastup' u potpunosti je zadovoljio moja očekivanja i u 14h ni u jednom trenu nisam pomislila „joj, kad će kraj“. Interaktivno je, zanimljivo i stvari koje ne čujem prvi put mi nisu bile dosadne i nezanimljive. Pohvaljujem predavačice i seminar sam preporučila svojim radnim kolegama. Zaista ništa ne bih mijenjala. Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka  
Puno hvala na ljubaznosti i ekspeditivnosti od strane Mirakula. Svaki vaš seminar je zaista posebna priča, poseban doživljaj i nova mogućnost za stručnu nadogradnju. Sve pohvale za predavačicu Jasminku Samardžiju. Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Dario Antić, dipl.oec., Thalassotherapia Crikvenica
Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja. Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Ana Marinović, Luka Ploče
Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija. Ana Vukelić, Pandent

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.
Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija. Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.