Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Voditelj projekata za EU fondove

19. listopada 2017. - 1. prosinca 2017.

Upisi su u tijeku

3 redovna modula
48 nastavnih sati
Više o voditelju

Dokumentacija za sufinanciranje projekata iz fondova Europske unije sve je zahtjevnija, jer je i vrijednost projekata koji će se sufinancirati sve veća, što pokazuju i nedavno objavljeni natječaji vrijedni stotine milijuna kuna. Zbog toga svi koji pripremaju projekte za sufinanciranje moraju savladati osnovne pojmove EU programa (prihvatljivost, prioriteti i ciljevi, indikatori…). I kada angažirate konzultante za pomoć u pripremi od vas se očekuje određeno znanje i aktivno sudjelovanje u pripremi projekata.

Voditelji Mirakul akademije i njihovi gosti predavači posjeduju višegodišnja iskustva u pripremi i provedbi projekata sufinanciranih iz EU fondova. Praktičnim primjerima iz vlastitih projekata predavači će polaznicima prenijeti svoja iskustva, i ukazati na probleme i greške koje se pojavljuju u pripremi projektne dokumentacije i provođenju projekata.

Što ćete naučiti u ovom programu:

  • Zašto je poznavanje strategija EU važno za naše projekte
  • Gdje i kako pratiti natječaje za bespovratna sredstva
  • Kada se i kako može prijaviti projekt
  • Kako pripremiti projekt prije raspisivanja natječaja
  • Što učiniti da projekt postane konkurentniji na natječaju
  • Kako provoditi projekt u skladu sa svim pravilima i procedurama

Tijekom sva tri modula na predavanjima će, osim predavača, prisustvovati i posebni gosti-predavači, visoko stručne osobe koje su pisale i provodile uspješne EU projekte te osobe koje su aktivno sudjelovale u institucijama/ministarstvima koje su zadužene za provedbu EU programa.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uvod u politike i proračun EU
  • Kohezijska politika: povijesni razvoj, svrha, odrednice, ciljevi i zadatci kohezijske politike, značaj kohezijske politike za Republiku Hrvatsku
  • Europa 2020 – inicijative i ciljevi strategije Europa 2020; važnost ovih inicijativa za naše projekte
  • Strukturni fondovi (Europski fond za regionalni razvoj, Europski socijalni fond), Europski poljoprivredni fond, Kohezijski fond – koji su ciljevi i koji programi u fondovima, tko su prihvatljivi prijavitelji, kako Hrvatska planira koristiti ove fondove
  • Programi zajednice i drugi specifični programi (Horizon 2020, Cosme, Progress…) – programi za razdoblje 2014.-2020. već su počeli s objavljivanjem natječaja koji su sve više okrenuti poduzetništvu i inovativim idejama
  • Prezentacija provedenog projekta – iskustva i greške koje smo radili pri pripremi i provedbi projekta iz programa razvoja poduzetničke infrastrukture

Ovaj modul namijenjen je svim polaznicima koji se žele upoznati s osnovama EU politike i fondova iz kojih Europska unija sufinancira projekte. Polaznici će steći uvid u fondove koji su otvoreni za korištenje institucijama i tvrtkama iz RH. Modul završava prezentacijom praktičnih primjera koji polaznicima slikovito pokazuju mogućnosti i principe korištenja EU fondova. Na modul će voditelji dovesti posebne goste-predavače koji će prenijeti svoja bogata iskustva iz prakse, te upozoriti na sve detalje i zamke koji se pojavljuju na natječajima. Gosti-predavači su vrhunski hrvatski stručnjaci zaposleni kao konzultanti za EU fondove te stručnjaci iz hrvatskih institucija vezanih uz prijavu i izradu projekata za EU fondove.

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Pregled do sada objavljenih natječaja iz strukturnih fondova – poslovna infrastruktura, povećanje konkurentnosti malih i srednjih poduzetnika, istraživanje i razvoj
  • Upravljanje projektnim ciklusom (analiza dionika, problema, ciljeva i strategije) – rad na praktičnim projektima prema prijedlozima polaznika
  • Priprema projektne dokumentacije
  • Uvod u studiju izvodljivosti i analizu troškova i koristi
  • Priprema proračuna projekta i čišćenje proračuna prije potpisivanja ugovora

Ovaj modul namijenjen je osobama koje će sudjelovati u pripremi projekata za EU fondove. Poželjno je da polaznici koji se prijavljuju za ovaj modul imaju osnovna znanja o EU fondovima (modul I ili sličnu edukaciju). Modul se sastoji od teorijskog i detaljnog praktičnog dijela. U praktičnom dijelu voditelji će sa polaznicima raditi na razvijanju projekata po prijedlozima polaznika. Uz detaljna obrazloženja vezana uz pripremu projektne dokumentacije i proračuna projekta polaznici će se upoznati i sa osnovama studije izvodljivosti – dokumentom koji je potreban za sve veće projekte koji se prijavljuju za sufinanciranje. Na modul će voditelji dovesti posebne goste-predavače koji će prenijeti svoja praktična iskustva iz svih koraka tijekom osmišljavanja projekata, izrade logičke materice i sažetka projekta te izrade proračuna projekta.

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Principi i način ocjene projekata
  • Tablice za ocjenjivanje projekata – praktična vježba evaluacije pristiglih projektnih prijava
  • Uloge u provedbi projekata (prijavitelj, partneri, suradnici…)
  • Osnovni dokumenti provedbe – Ugovor (dopuštene i nedopuštene promjene u toku provedbe)
  • Priprema i provedba nabave – najvažniji segment provedbe projekta – planiranje nabave (Zakon o javnoj nabavi, pojednostavljeni postupci javne nabave, nabava po EU procedurama) – natječajni postupci i procedure – evaluacija ponuda – praktična vježba priprema nabave i evaluacija pristiglih ponuda
  • Postupci provedbe vidljivosti projekta
  • Izvještavanje u projektu
  • Praćenje i ocjenjivanje projekta
  • Financijska provedba projekta i financijsko upravljanje projektom

Provedba projekata najvažniji je dio projektnog ciklusa koji se sufinancira iz EU ili drugih natječaja dodjele bespovratnih sredstava. Nakon potpisivanja ugovora sve aktivnosti i procedure koji se provode u projektu moraju biti usklađeni sa propisanim direktivama i zakonima. Posebno važan element provedbe na kojemu često korisnici imaju problema je nabava. Prema najavama nabava po Zakonu o javnoj nabavi biti će obavezna za sve velike projekte, bez obzira provode li ih privatne firme ili javne institucije. Zbog toga su znanja koje polaznici stječu na ovom modulu posebno važna, jer nepoznavanje i nepoštivanje procedura gotovo sigurno će uzrokovati povrat dijela sredstava koja su dodijeljena korisniku. Ovaj modul namijenjen je osobama koje će sudjelovati u provođenju projekata za EU fondove. Poželjno je da polaznici koji se prijavljuju za ovaj modul imaju osnovna znanja o EU fondovima (modul I ili sličnu edukaciju). U praktičnom dijelu polaznici će izraditi jedan set dokumentacije za nabavu prema propisanim procedurama i provesti postupak nabave. Na modul će voditelji dovesti posebne goste-predavače koji će prenijeti svoja praktična iskustva iz procesa evaluacije i provedbe projekata.

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Seminarom će se nastojati informirati polaznike o metodama i alatima za planiranje investicijskih projekata, analizu novčanih tokova projekta, ocjenu profitabilnosti projekata te donošenje investicijskih odluka o prihvatljivosti samog projekta od strane potencijalnih investitora. Cilj seminara je da polaznici obnove znanje o utjecaju prihoda, operativnih troškova i kapitalnih ulaganja na novčane tokove projekta, te o načinima analize financijske efikasnosti projekata. Posebna pažnja bit će posvećena metodama vrjednovanja i ocjeni uspješnosti projekta te ključnim elementima pripreme zahtjeva za pronalaženjem izvora financijskih sredstava.

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Seminar je koncipiran kao prezentacija osnovnih koraka izrade analize koristi i troškova (CBA analiza) te će se na taj način nastojati informirati polaznike o metodama i alatima za planiranje investicijskih projekata, analizi novčanih tokova projekta, ocjeni profitabilnosti projekata te donošenju investicijskih odluka o prihvatljivosti samog projekta od strane potencijalnih investitora. Osnovni cilj seminara jest upoznati polaznike s metodološkim okvirima, sadržajnim sastavnicama te s procesom izrade analize koristi i troškova, kao ključnog dokumenta na osnovu kojega Europska komisija vrednuje prihvatljivost projekata i donosi odluke o njihovom sufinanciranju sredstvima Kohezijskog i strukturnih fondova EU.

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Djelatnici i voditelji poduzetničkih centara, inkubatora i tehnoloških parkova, poduzetničkih i poslovnih zona, lučkih uprava, tijela regionalne i lokalne uprave i samouprave, poslovni konzultanti i project manageri, direktori i članovi uprava tvrtaka koje ispunjavaju uvjete za EU fondove, mali i srednji poduzetnici (kao potencijalni suradnici na projektima), trgovačka društva čije je poslovanje vezano uz opće društvene koristi, znanstvene i obrazovne institucije, neprofitne i nevladine udruge i zadruge te svi ostali zainteresirani.

 Medijski pokrovitelji programa su tportal i BIZdirekt.

Napomena: Svi moduli osim završnog, mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

6.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 4. listopada:

5.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.

Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.300,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Svi polaznici specijalističkog programa ‘Voditelj projekata za EU fondove’ ostvaruju popust od 10% za seminare ‘Izrada investicijske studije/studije izvedivosti’ i ‘Kako izraditi CBA analizu (analizu koristi i troškova)’. Cijena izbornih modula (4. i 5. modula) iznosi 2.190,00 kn + PDV po modulu.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Module je moguće polaziti i pojedinačno.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Na edukaciji 'Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama' je bilo odlično, većinu sam stvari već susrela, ali popunila sam rupe u znanju i zapravo stavila znanje koje već posjedujem u neki kontekst. Dvije najbitnije stvari koje sam usvojila jesu zapravo kako napisati dokument Strategije za društvene mreže, kako uobličiti ono što već znam u cjelinu te kako uz pomoć besplatnih pomagala dostupnih na internetu istovremeno pratiti analitiku društvenih mreža iz više izvora. Jako sam zadovoljna edukacijom te bih je preporučila svima koje ovo područje zanima ili se u radi dotiču istog. Predavač je bio gospodin Novak iz Degordiana te je upoznavanje njega još jedan highlight koji bih izdvojila. Zrinka Mrkonjić, VERN  
Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti. Zoran Škrobonja, INA Maziva

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić
Moji kolege i ja, koji smo prisustvovali na seminaru GDPR, vrlo smo zadovoljni odslušanim jer smo u kratkom vremenu naučili jako puno. Predavač je na vrlo zanimljiv i konkretan način obradio temu, a prezentacija je bila jasna i obuhvaća sve potrebne informacije. Seminar je vrlo profesionalno organiziran. Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb
Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji! Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb
Iznimno sam zadovoljna dobivenim na HR Akademiji budući da sam proširila vidike u području ljudskih resursa. Odmah sam počela primjenjivati stečeno znanje i u praksi jer, u poduzeću u kojem trenutno radim, provodim projekt uvođenja odjela ljudskih resursa i to počevši od nove sistematizacije pa nadalje. Zahvaljujem se na pruženom znanju na HR Akademiji i veselim se novim sličnim seminarima. Iva Iličić, Spin Valis
Zorin Radovančević je odličan predavač, kratak, jasan, precizan, konkretan. Vidi se da je vrstan poznavatelj materije o Google Analyticsu i da je siguran u svoje znanje. Ni u jednom trenutku ne gubi koncentraciju zbog direktnih pitanja polaznika. Jako puno praktičnih primjera, a od teorije samo najpotrebnije - da razumijemo pojmove s kojima se susrećemo. Ivona Mihaljević, RECRO
Pohvalio bih prvo predavanje u sklopu Mini MBA - Management skills programa koji sam upisao, a koje je održano na temu 'FINANCE FOR MANAGERS – analiza i interpretacija financijskih izvještaja.' Predavanje je bilo jasno, gospodin Garača i gospodin Premužak pokazali su se kao odlični predavači. Gospodin Garača na sebe je preuzeo zadatak razjasniti nam neke stvari o financijama i to mu je u potpunosti uspjelo, dok je meni za moj posao gospodin Premužak izuzetno zanimljiv i poučan. Marko Čumbrek, Beta software
Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou. Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“  

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Natalija Hrg, Ivančica d.d.
Prezentacija i predavanje je bilo iznimno korisno za stjecanje znanja o usklađivanju s novim GDPR zakonom. Predavanje odvjetnice Kladar je bilo razumljivo, jasno i vrlo kvalitetno. Također je cjelokupna organizacija edukacije bila na visokom nivou te je proetkla u ugodnom okruženju. Veselimo se budućoj suradnji i edukacijama! Josip Sindičić, Marina Punat  
Imala sam potrebu i pismeno vam se obratiti u vezi jučerašnjeg predavanja na temu 'Proces poboljšanja nabave'. Naime, iznimno sam zadovoljna edukacijom i smatram da je bilo vrlo korisna i efikasna. I dalje se vodite time da kompetencije predavača budu na ovakvoj razini kao što je bilo jučerašnje. Predavanje Sandra Lovrića na seminaru 'Proces poboljšanja nabave' je bilo vrlo interaktivno i zanimljivo tako da mi nije nimalo žao što sam prisustvovala edukaciji unatoč iznimno lošim vremenskim uvjetima. Mirta Brkan, Spin Valis
S obzirom na to da je Sando Lovrić predavač s iskustvom, poznaje real life situacije te mjere pomoću kojih se one rješavaju. Primjeri  na edukaciji na temu 'Proces poboljšanja nabave' zaista su nešto s čime se susrećeš svaki dan, a rješenja i savjesti korisni. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama. Predavanje i Sandro bili su izrazito ugodni,  kao i prostor i organizacija. Same pohvale! Sandra Savić, Elektro kontakt
Seminar 'Uspješan i uvjerljiv javni nastup' u potpunosti je zadovoljio moja očekivanja i u 14h ni u jednom trenu nisam pomislila „joj, kad će kraj“. Interaktivno je, zanimljivo i stvari koje ne čujem prvi put mi nisu bile dosadne i nezanimljive. Pohvaljujem predavačice i seminar sam preporučila svojim radnim kolegama. Zaista ništa ne bih mijenjala. Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka  
Puno hvala na ljubaznosti i ekspeditivnosti od strane Mirakula. Svaki vaš seminar je zaista posebna priča, poseban doživljaj i nova mogućnost za stručnu nadogradnju. Sve pohvale za predavačicu Jasminku Samardžiju. Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Dario Antić, dipl.oec., Thalassotherapia Crikvenica
Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja. Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Ana Marinović, Luka Ploče
Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija. Ana Vukelić, Pandent

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.
Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija. Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se