Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Turistička Akademija

1. veljače 2018. - 27. travnja 2018.

6 edukacijskih područja (20 modula)
160 nastavnih sati

Turizam je heterogen i radno-intenzivan sustav koji je osjetljiv na globalizacijske trendove i utjecaje. Kao takav predstavlja dinamično poslovno okruženje u kojem je iznimno važna sposobnost brzog učenja i prilagodbe, posebno ako se teži kvaliteti usluge. Ovisnost o ljudskom čimbeniku poslodavce stavlja pred brojne izazove stoga je važno fokus potrebno usmjeriti na kvalitetan profesionalni razvoj djelatnika.

Turistička Akademija u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra osmišljena je s ciljem razvoja potrebnih kompetencija kod sadašnjih i budućih djelatnika na svim hijerarhijskim razinama. Sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne) dobrih praksi način su na koji će polaznici uz širu perspektivu određenih tema imati priliku razvijati vještine i znanja koja su im važna za njihovu i organizacijsku uspješnost.

Pregled programa po modulima

MODUL 1: (1. veljače 2018.)

  • Razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kod zaposlenika u turizmu

MODUL 2: (16. veljače 2018.)

  • Organizacijski sustav motiviranja i nagrađivanja u turizmu

MODUL 3: (22. veljače 2018.)

  • Upravljanje i zadržavanje talenata u turizmu i proces stvaranja lidera na radnom mjestu

MODUL 4: (8. ožujka 2018.)

  • “Različitosti kao prednosti“ – Upravljanje međugeneracijskim razlikama na radnom mjestu u turizmu

Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.

MODUL 1: (2. veljače 2018.)

  • Menadžment manifestacija u turizmu – upravljanje poslovnim manifestacijama

MODUL 2: (15. veljače 2018.)

  • Kreiranje turističkog proizvoda

MODUL 3 : (15. ožujka 2018.)

  • Menadžment manifestacija u turizmu – upravljanje kulturnim manifestacijama

MODUL 4: (16. ožujka 2018.)

  • Održivo upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu – Kako postići sinergiju svih dionika turizma?

MODUL 5 : (27. travnja 2018.)

  • Održivi razvoj destinacije

Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.

MODUL 1: (9. veljače 2018.)

  • Strategija nastupa turističkih tvrtki na društvenim mrežama

MODUL 2: (2. ožujka 2018.)

  • Pisanje za web: blogova, opisa proizvoda/usluga,newslettera

MODUL 3: (22. ožujka 2018.)

  • Google AdWords i Analytics za turističke tvrtke

Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.

MODUL 1: (1. ožujka 2018.)

  • Upravljanje prihodima u turizmu

MODUL 2: (26. travnja 2018.)

  • Kontroling u turizmu

Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.

MODUL 1: (9. ožujka 2018.)

  • Motiviranje pojedinaca i timova u turizmu

MODUL 2: (23. ožujka 2018.)

  • Upravljanje odnosima s klijentima i razumijevanje tipova klijenata u turizmu

MODUL 3: (20. travnja 2018.)

  • Interpersonalna komunikacija u prodaji (turizmu)

Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.

MODUL 1: (12. travnja 2018.)

  • „Uvedi me u posao“ – Stručne i meke vještine potrebne za rad u turizmu

MODUL 2: (13. travnja 2018.)

  • Komunikacija s „teškim“ klijentima

MODUL 3: (19. travnja 2018.)

  • Poslovna komunikacija i bonton u turizmu

Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

22.000,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 17. siječnja:

19.500,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Module je moguće polaziti i pojedinačno. Moguće je i plaćanje na 6 rata po 3.7500,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.