Destinacijski management
Turistička Akademija
15. veljače 2018. - 27. travnja 2018.
Turizam je heterogen i radno-intenzivan sustav koji je osjetljiv na globalizacijske trendove i utjecaje. Kao takav predstavlja dinamično poslovno okruženje u kojem je iznimno važna sposobnost brzog učenja i prilagodbe, posebno ako se teži kvaliteti usluge. Ovisnost o ljudskom čimbeniku poslodavce stavlja pred brojne izazove stoga je važno fokus potrebno usmjeriti na kvalitetan profesionalni razvoj djelatnika.
Turistička Akademija u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra osmišljena je s ciljem razvoja potrebnih kompetencija kod sadašnjih i budućih djelatnika na svim hijerarhijskim razinama. Sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne) dobrih praksi način su na koji će polaznici uz širu perspektivu određenih tema imati priliku razvijati vještine i znanja koja su im važna za njihovu i organizacijsku uspješnost.
Pregled programa po modulima

MODUL 1: (15. veljače 2018.)
- Kreiranje turističkog proizvoda
MODUL 2: (20. veljače 2018.)
- Menadžment manifestacija u turizmu – upravljanje poslovnim manifestacijama
MODUL 3 : (15. ožujka 2018.)
- Menadžment manifestacija u turizmu – upravljanje kulturnim manifestacijama
MODUL 4: (16. ožujka 2018.)
- Održivo upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu – Kako postići sinergiju svih dionika turizma?
MODUL 5 : (27. travnja 2018.)
- Održivi razvoj destinacije
Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.
Upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu

MODUL 1: (16. veljače 2018.)
- Razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kod zaposlenika u turizmu
MODUL 2: (22. veljače 2018.)
- Organizacijski sustav motiviranja i nagrađivanja u turizmu
MODUL 3: (26. veljače 2018.)
- Upravljanje i zadržavanje talenata u turizmu i proces stvaranja lidera na radnom mjestu
MODUL 4: (8. ožujka 2018.)
- “Različitosti kao prednosti“ – Upravljanje međugeneracijskim razlikama na radnom mjestu u turizmu
Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.
Upravljanje financijama u turizmu

MODUL 1: (1. ožujka 2018.)
- Upravljanje prihodima u turizmu
MODUL 2: (26. travnja 2018.)
- Kontroling u turizmu
Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.
Digitalni marketing za turističke organizacije

MODUL 1: (2. ožujka 2018.)
- Strategija nastupa turističkih tvrtki na društvenim mrežama
MODUL 2: (13. ožujka 2018.)
- Pisanje za web: blogova, opisa proizvoda/usluga,newslettera
MODUL 3: (22. ožujka 2018.)
- Google AdWords i Analytics za turističke tvrtke
Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.
Prodaja u turizmu

MODUL 1: (9. ožujka 2018.)
- Motiviranje pojedinaca i timova u turizmu
MODUL 2: (23. ožujka 2018.)
- Upravljanje odnosima s klijentima i razumijevanje tipova klijenata u turizmu
MODUL 3: (20. travnja 2018.)
- Interpersonalna komunikacija u prodaji (turizmu)
Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.
Soft vještine u turizmu

MODUL 1: (12. travnja 2018.)
- „Uvedi me u posao“ – Stručne i meke vještine potrebne za rad u turizmu
MODUL 2: (13. travnja 2018.)
- Komunikacija s „teškim“ klijentima
MODUL 3: (19. travnja 2018.)
- Poslovna komunikacija i bonton u turizmu
Više informacija o programu i pojedinačnim seminarima možete pročitati ovdje.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 17. siječnja:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Module je moguće polaziti i pojedinačno. Moguće je i plaćanje na 6 rata po 3.7500,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.