Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Prodajna Akademija

5. listopada 2018. - 18. siječnja 2019.

Upisi su u tijeku

6 redovnih modula
48 nastavnih sati
Više o voditelju

Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje. U vrijeme krize učinkovitost prodajnih timova, uz individualnu prodajnu sposobnost managera, predstavlja ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke.

Prodajna Akademija napredni je program stručnog usavršavanja koji upravo odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije. Namijenjen je managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje.

Polaznici će tijekom edukacije intenzivno raditi na osobnom rastu i razvoju u prodajnom aspektu, naučit će upravljati svojim vremenom, stresom, kako biti učinkovitiji te kako adekvatno poslovno pregovarati u prodaji i koristiti emocionalnu inteligenciju. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Predavači su iskusni stručnjaci s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
  • Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
  • Praktičan primjer prodajnog procesa – role play
  • Najčešće pogreške u prodaji
    Case study i zadatci koje rješavaju polaznici:
    Prodajne metode i alati
    – Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
    – Otvaranje prodajnog razgovora
    – Prodajni lijevak
    – Korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
    – Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
    – Prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
    – Rješavanje prigovora na cijenu
    – Zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke
    Image kao komunikacija
    Zlatna pravila dobrog imagea
  • Poslovna retorika
    Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)
    Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci…
  • Neverbalna komunikacija
    Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije
    Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala
  • Vještine telefoniranja
    Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju
    Bonton telefoniranja
  • Pisano komuniciranje/Dopisivanje
    Specifičnost pisanog komuniciranja
    Zlatna pravila dobrog pisanja
  • Elementarni  poslovni bonton u EU
    Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
    Tips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Zašto je priprema sa situacijskom analizom najvažnija za ishod svih pregovora?
  • Koji su obvezni elementi vrhunske pripreme?
  • Značajke pet temeljnih pregovaračkih strategija u prodaji
  • Situacijska analiza donosi odgovore na pitanja: tko, koliko, kada, gdje i s kojim ciljem se komunicira.
  • Koji pregovarački pristup odabrati: distributivni (win-lose) ili integralni (win-win)?
  • Koje su taktike za integrativne pregovore?
  • Osam obveznih koraka pri pregovorima
  • Specifičnosti verbalne i neverbalne komunikacije u prodajnom pregovaranju
  • Kako i u kojim pregovaračkim situacijama koristiti sustav znakova, glasovnu ekspresiju i govor tijela (pokret, gesta, poza, stav)?
  • Kojih je sedam najčešćih psiholoških tipova pregovarača, kako ih prepoznati i kako im parirati?
  • Kako se postaviti prema teškim (agresivnim) pregovaračima kod kojih je maksimalno izražena želja za jednostranom pobjedom?

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj programa:

  • “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
  • “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
  • “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
  • “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
  • “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •   Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Načelni savjeti/vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara: 

9.00 – 13.00 dr. sc. Jasminka Samardžija

  • Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?
  • Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata
  • Uspješno riješen prigovor snaženje partnerskog odnosa – Primjeri!
  • Vježbe aktivnog slušanja – cilj. eliminacija pretpostavki
  • Mi dajemo boju prigovoru – moćna (protu)pitanja za izbacivanje prigovora – Vježbe!
  • Postupak reagiranja na primjedbe u 3 faze – Vježbe!
  • Direktne i indirektne tehnike rješavanja konflikata – vježbe u paru
  • Vježbe u paru – usmeni odgovori na konkretne prigovore internih i eksternih klijenata
  • Kako prihvatiti kritiku, kako je izreći, kako dati pohvalu, a kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?

14.00 – 16.00 dr. sc. Ana Havelka Meštrović

  • Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
  • Upravljanje stresnim situacijama na poslu (time & goal management)
  • Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
  • Disanjem protiv stresa: Kako promjene u disanju utječu na mene?
  • Trening abdominalnog disanja– polaznici će naučiti kako pravilno izvoditi vježbu abdominalnog disanja

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • Analiza kupaca – kako prepoznati gdje nam nestaje dobit (case study)
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case study)
  • Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
  • Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
  • Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
  • Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta te utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Osnove komunikacije za vrijeme javnog nastupa
  • Razine utjecaja u nastupu
  • Analiza publike i prilagodba javnog nastupa publici
  • Kako privući i zadržati pažnju publike
  • Razvijanje samopouzdanja i sigurnosti u nastupu
  • Priprema i strukturiranje nastupa
  • Kako sadržaj učiniti jasnijim, zanimljivijim i pamtljivijim
  • Neverbalna komunikacija za vrijeme javnog nastupa
  • Analiza stilova nekih od vodećih govornika
  • Izbjegavanje najčešćih pogrešaka u nastupu
  • Prezentacije polaznika – snimanja i analize

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.

KOTIZACIJA:

Redovita cijena programa:

6.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 20. rujna:

5.900,00 + PDV.

Za sve pretplatnike na naš newsletter do 31.8.2018. odobravamo 15% popusta na redovnu cijenu.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Svi redovni polaznici Prodajne Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborne module.


Module je moguće polaziti i pojedinačno. Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.300,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Na edukaciji 'Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama' je bilo odlično, većinu sam stvari već susrela, ali popunila sam rupe u znanju i zapravo stavila znanje koje već posjedujem u neki kontekst. Dvije najbitnije stvari koje sam usvojila jesu zapravo kako napisati dokument Strategije za društvene mreže, kako uobličiti ono što već znam u cjelinu te kako uz pomoć besplatnih pomagala dostupnih na internetu istovremeno pratiti analitiku društvenih mreža iz više izvora. Jako sam zadovoljna edukacijom te bih je preporučila svima koje ovo područje zanima ili se u radi dotiču istog. Predavač je bio gospodin Novak iz Degordiana te je upoznavanje njega još jedan highlight koji bih izdvojila. Zrinka Mrkonjić, VERN  
Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti. Zoran Škrobonja, INA Maziva

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić
Moji kolege i ja, koji smo prisustvovali na seminaru GDPR, vrlo smo zadovoljni odslušanim jer smo u kratkom vremenu naučili jako puno. Predavač je na vrlo zanimljiv i konkretan način obradio temu, a prezentacija je bila jasna i obuhvaća sve potrebne informacije. Seminar je vrlo profesionalno organiziran. Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb
Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji! Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb
Iznimno sam zadovoljna dobivenim na HR Akademiji budući da sam proširila vidike u području ljudskih resursa. Odmah sam počela primjenjivati stečeno znanje i u praksi jer, u poduzeću u kojem trenutno radim, provodim projekt uvođenja odjela ljudskih resursa i to počevši od nove sistematizacije pa nadalje. Zahvaljujem se na pruženom znanju na HR Akademiji i veselim se novim sličnim seminarima. Iva Iličić, Spin Valis
Zorin Radovančević je odličan predavač, kratak, jasan, precizan, konkretan. Vidi se da je vrstan poznavatelj materije o Google Analyticsu i da je siguran u svoje znanje. Ni u jednom trenutku ne gubi koncentraciju zbog direktnih pitanja polaznika. Jako puno praktičnih primjera, a od teorije samo najpotrebnije - da razumijemo pojmove s kojima se susrećemo. Ivona Mihaljević, RECRO
Pohvalio bih prvo predavanje u sklopu Mini MBA - Management skills programa koji sam upisao, a koje je održano na temu 'FINANCE FOR MANAGERS – analiza i interpretacija financijskih izvještaja.' Predavanje je bilo jasno, gospodin Garača i gospodin Premužak pokazali su se kao odlični predavači. Gospodin Garača na sebe je preuzeo zadatak razjasniti nam neke stvari o financijama i to mu je u potpunosti uspjelo, dok je meni za moj posao gospodin Premužak izuzetno zanimljiv i poučan. Marko Čumbrek, Beta software
Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou. Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“  

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Natalija Hrg, Ivančica d.d.
Prezentacija i predavanje je bilo iznimno korisno za stjecanje znanja o usklađivanju s novim GDPR zakonom. Predavanje odvjetnice Kladar je bilo razumljivo, jasno i vrlo kvalitetno. Također je cjelokupna organizacija edukacije bila na visokom nivou te je proetkla u ugodnom okruženju. Veselimo se budućoj suradnji i edukacijama! Josip Sindičić, Marina Punat  
Imala sam potrebu i pismeno vam se obratiti u vezi jučerašnjeg predavanja na temu 'Proces poboljšanja nabave'. Naime, iznimno sam zadovoljna edukacijom i smatram da je bilo vrlo korisna i efikasna. I dalje se vodite time da kompetencije predavača budu na ovakvoj razini kao što je bilo jučerašnje. Predavanje Sandra Lovrića na seminaru 'Proces poboljšanja nabave' je bilo vrlo interaktivno i zanimljivo tako da mi nije nimalo žao što sam prisustvovala edukaciji unatoč iznimno lošim vremenskim uvjetima. Mirta Brkan, Spin Valis
S obzirom na to da je Sando Lovrić predavač s iskustvom, poznaje real life situacije te mjere pomoću kojih se one rješavaju. Primjeri  na edukaciji na temu 'Proces poboljšanja nabave' zaista su nešto s čime se susrećeš svaki dan, a rješenja i savjesti korisni. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama. Predavanje i Sandro bili su izrazito ugodni,  kao i prostor i organizacija. Same pohvale! Sandra Savić, Elektro kontakt
Seminar 'Uspješan i uvjerljiv javni nastup' u potpunosti je zadovoljio moja očekivanja i u 14h ni u jednom trenu nisam pomislila „joj, kad će kraj“. Interaktivno je, zanimljivo i stvari koje ne čujem prvi put mi nisu bile dosadne i nezanimljive. Pohvaljujem predavačice i seminar sam preporučila svojim radnim kolegama. Zaista ništa ne bih mijenjala. Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka  
Puno hvala na ljubaznosti i ekspeditivnosti od strane Mirakula. Svaki vaš seminar je zaista posebna priča, poseban doživljaj i nova mogućnost za stručnu nadogradnju. Sve pohvale za predavačicu Jasminku Samardžiju. Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Dario Antić, dipl.oec., Thalassotherapia Crikvenica
Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja. Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Ana Marinović, Luka Ploče
Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija. Ana Vukelić, Pandent

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.
Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija. Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se