Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Prodajna Akademija

6. listopada 2017. - 9. veljače 2018.

Upisi su u tijeku

6 redovnih modula
48 nastavnih sati
+
4 izborna modula
32 nastavna sata
Više o voditelju

Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje. U vrijeme krize učinkovitost prodajnih timova, uz individualnu prodajnu sposobnost managera, predstavlja ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke.

Prodajna Akademija napredni je program stručnog usavršavanja koji upravo odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije. Namijenjen je managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje.

Što je zajedničko svim uspješnim prodavateljima?
1. Intenzivno rade na osobnom rastu i razvoju.
2. Svakodnevno uče kako što efikasnije upravljati svojim vremenom i stresom.
3. Znaju kako koristiti emocionalnu inteligenciju u prodaji.
4. Uvijek imaju dobro pripremljen ‘sales pitch’, radoznali su i puno ispituju.
5. Besprijekorno su pripremljeni za pregovaranje i uvijek korak ispred kupca.
6. Imaju razvijen visok stupanj empatije kako bi u potpunosti razumjeli kupčeve potrebe.
7. Izvrsno poslovno komuniciraju te poznaju pravila poslovnog bontona.
8. Pronalaze optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji.

Polaznici će tijekom edukacije intenzivno raditi i na osobnom rastu i razvoju, naučit će upravljati svojim vremenom, stresom, kako biti učinkovitiji te kako koristiti emocionalnu inteligenciju u prodaji, ali i kako primijeniti napredne NLP vještine i tehnike. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Predavači su iskusni stručnjaci s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu, te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Planiranje tržišta i prodaje
  • Gdje i kako napraviti rezultat?
  • Planiranje ciljeva i aktivnosti
  • Baza kupaca – pojam i značenje
  • Case Study – Pixy 1 i Pixy 2
  • ‘Pipeline’ – pregled i procjena budućih rezultata
  • Planiranje aktivnosti prema skupinama kupaca
  • Kriteriji selekcije za kategorizaciju kupaca
  • Key Account Management
  • Individualni akcijski plan

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
  • Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
  • Praktičan primjer prodajnog procesa – role play
  • Najčešće pogreške u prodaji
    Case study koji rješavaju polaznici:
    Prodajne metode i alati
    – Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
    – Otvaranje prodajnog razgovora
    – Prodajni lijevak
    – korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
    – Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
    – Prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
    – Rješavanje prigovora na cijenu
    – Zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke
    Image kao komunikacija
    Zlatna pravila dobrog imagea
  • Poslovna retorika
    Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)
    Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci…
  • Neverbalna komunikacija
    Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije
    Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala
  • Vještine telefoniranja
    Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju
    Bonton telefoniranja
  • Pisano komuniciranje/Dopisivanje
    Specifičnost pisanog komuniciranja
    Zlatna pravila dobrog pisanja
  • Elementarni  poslovni bonton u EU
    Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
    Tips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara: 

09.00 – 13.00 h – Dr.sc. Jasminka Samardžija

  • Emocionalna inteligencija i asertivno ponašanje uspješnih
  • Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?
  • Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata
  • Uspješno riješen prigovor snaženje partnerskog odnosa – Primjeri!
  • Vježbe aktivnog slušanja – cilj. eliminacija pretpostavki
  • Mi dajemo boju prigovoru – moćna (protu)pitanja za izbacivanje prigovora – Vježbe!
  • Postupak reagiranja na primjedbe u 3 faze – Vježbe!
  • Kako prihvatiti kritiku, kako je izreći, a kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?
  • Direktne i indirektne tehnike rješavanja konflikata – vježbe u paru
  • Vježbe u paru – pismeni odgovori na konkretne mailove internih i eksternih klijenata
  • Vježbe u paru – usmeni odgovori na konkretne telefonske pozive internih i eksternih klijenata

14.00 – 16.00 h – Dr.sc. Ana Havelka Meštrović

  • Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
  • Upravljanje stresnim situacijama na poslu (time & goal management)
  • Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
  • Disanjem protiv stresa: Kako promjene u disanju utječu na mene?
  • Trening abdominalnog disanja– polaznici će naučiti kako pravilno izvoditi vježbu abdominalnog disanja

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • Analiza kupaca – kako prepoznati gdje nam nestaje dobit (case study)
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case study)
  • Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
  • Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
  • Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
  • Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta te utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Cijena koštanja – temelj planiranja kvalitetne prodajne aktivnosti za svaku prodaju
  • 6 kontrolerskih prijedloga za prodaju – osnovni kontrolerski postupci
  • ABC analize prodaje – analize prodaje i zaliha
  • Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • Monitoring kupaca (case study)
  • Upravljanje kupcima na temelju odnosa – RUC vs potraživanja
  • Strukturiranje centara odgovornosti
  • Računovodstveni vs kontrolerski oblik prikazivanja P&L – što svaki manager u prodaji mora znati o svojim prodajnim rezultatima
  • Rasprava, dodana pitanja polaznika

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Osnove komunikacije za vrijeme javnog nastupa
  • Razine utjecaja u nastupu
  • Analiza publike i prilagodba javnog nastupa publici
  • Kako privući i zadržati pažnju publike
  • Razvijanje samopouzdanja i sigurnosti u nastupu
  • Priprema i strukturiranje nastupa
  • Kako sadržaj učiniti jasnijim, zanimljivijim i pamtljivijim
  • Neverbalna komunikacija za vrijeme javnog nastupa
  • Analiza stilova nekih od vodećih govornika
  • Izbjegavanje najčešćih pogrešaka u nastupu
  • Prezentacije polaznika – snimanja i analize

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uloga i zadaci voditelja
    Elementi koji utječu na uspjeh voditelja
    Ključne kompetencije voditelja
    LBI (Liedership Behaviour Inventory) – samoanaliza
  • Motivacija ljudi u prodaji
    Što je motivacija?
    Što nas motivira – samoanaliza
    Vrijednosti koje zaposleni očekuju od posla
  • Vodstveni stilovi
    Načini vođenja
    Douglas Mc Gregor X-Y teorija
    Kako sada vodimo ljude – samoanaliza
  • Situacijsko vođenje
    Razvojne faze zaposlenika i vodstveni stilovi
    Analiza testa vođenja ljudi
    Role play – Vođenje različitih pojedinaca
  • Individualni akcijski plan
    Napraviti procjenu motivacije pojedinih suradnika i tima u cjelini
    Napravite prikaz (analizu) trenutnog stanja kompetencija po svakom pojedinom suradniku
    Napravite raspored suradnika prema razvojnim fazama (R1-R4)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj programa:

  • “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
  • “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
  • “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
  • “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
  • “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •   Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Načelni savjeti/vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Sustav izbora ljudi (u prodaji)
  • Ciljevi i metode rada u procesu traženja i selekcije zaposlenika
  • Važni čimbenici u procesu zapošljavanja
  • Analiza pojedinih poslova/funkcija i profiliranje
  • Regrutiranje kandidata – selekcija i traženje
  • Metode i tehnike traženja kandidata
  • Vrednovanje vještina i sposobnosti
  • Intervju – susret s kandidatom
  • Integracija zaposlenika u sustav organizacije (onboarding)
  • Uvođenje u rad – planovi
  • Dugoročni razvoj i osposobljavanje prodavača
  • Razvojne potrebe zaposlenika i razvojn plan
  • Rješavanje teških situacija i konflikata
  • Načini i metode rješavanja ‘teških’ situacija
  • Prekid rada – razlozi i postupak
  • Razgovori sa zaposlenicima kod prekida rada

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.

KOTIZACIJA:

Redovita cijena programa:

6.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 21. rujna:

5.900,00 + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Module je moguće polaziti i pojedinačno. Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.166,66 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Redovna cijena izbornih modula iznosi 1.590,00 kn + PDV po modulu, a promotivna cijena 1.390,00 kn + PDV.


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.