Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Internet marketing Akademija

17. ožujka 2017. - 22. rujna 2017.

Upisi su u tijeku

8 redovnih modula
72 nastavna sata
+
2 izborna modula
16 nastavnih sati
Više o predavaču

Digitalni marketing postao je esencijalni dio svih marketinških aktivnosti, a znanja iz područja oglašavanja i komunikacije putem Interneta postala su nužna svakoj osobi koja se bavi marketingom, PR-om ili prodajom. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem Interneta kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji.

Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.

Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.

Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz deset modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.

Na programu ćete saznati:

  • koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja 
  • kako oglašavati u realnom vremenu
  • na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg, ciljanog kupca
  • kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju.

Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.

Upisom Akademije i slušanjem svih 10 modula dobit ćete neprekinuti niz potrebnih znanja za ovladavanje najbrže rastućim segmentom na svijetu.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Pozicioniranje i strateško planiranje komunikacije u odnosu na proizvod/uslugu, ciljanu skupinu i konkurenciju
  • IMK – Integrirana marketinška komunikacija
  • Elementi, procesi i snaga IMK-a
  • 360 stupnjeva komunikacije u kontekstu IMK-a i novih medija
  • Izravni oblici IMK-a korištenjem novih medija – Interneta
  • Društvene mreže i veza s IMK
  • Analitika i mjerenja komunikacije te procjena uspjeha

Cilj modula:

pojasniti, približiti i ohrabriti ideje te uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu, uzimajući u obzir sve komunikacijske kanale, s posebnim naglaskom na Internet. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, modul će polaznike dodatno informirati o glavnim novim medijima te principima online poslovanja i komunikacije u kontekstu integriranog komunikacijskog pristupa.

Nakon ovog modula bit ćete u stanju procijeniti koja je internetska marketinška kombinacija optimalna za vaš posao/proizvod/uslugu/tržište. Također ćete naučiti kako testirati efikasnost pojedinog Internet marketing mix kanala.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Osnove Internet poslovanja
  • SEO – Search Engine Optimization
  • SEM – Search Engine Marketing
  • SMM – Social Media Marketing
  • Kontekstualno i display oglašavanje
  • Oglašavanje na mobilnim platformama
  • Personalizirano oglašavanje
  • Oglašavanje putem e-newslettera
  • Google Analytics – osnove

Cilj modula: 

Polaznici će naučiti kako za nekoliko kuna dnevno ili čak bez novčanog ulaganja mogu efikasno oglasiti svoje proizvode i/ili usluge. Naučit će kako izbjeći zamke velikih, a beskorisnih ulaganja u Internet marketing te kako identificirati moguća poboljšanja svojih Internet marketing kampanja. Cilj seminara je upoznati polaznike s osnovnim i naprednim strategijama oglašavanja na Internetu te suvremenim tehnikama Internet marketinga. Također će se osvrnuti i na društvene mreže Facebook, Twitter, Foursquare, Google+ i LinkedIn te kako ih efikasno koristiti u svom poslovanju. Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) je oglašavanje koje se plaća po učinku. Pokazat će se kojim je tehnikama i na koji način moguće pratiti oglašavanje i izvan internetskog oglašavanja, tako da se optimizira marketing mix.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Pregled web projekata (ecommerce, portal, web site)
  • Planiranje različitih web projekata
  • Izrada projektne dokumentacije
  • Faze izrade web projekta
  • Planiranje strukture web projekta
  • Dizajn i UX Sustavi za upravljanje web projektom

WEB TRGOVINA – PRODAJA PUTEM INTERNETA:

  • Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
  • Financijski i zakonski okviri pokretanja web trgovine
  • Dizajn web trgovine i UX (User eXperience)
  • Osnovni elementi web trgovine
  • Internet marketing za web trgovinu
  • Analiza uspješnosti web trgovine

Cilj modula:

Polaznici će naučiti koje su osnovne vrste web projekata i kako ih strukturirati prema veličini i potrebnim resursima. Također će naučiti kako planirati izradu jednog web projekta, kako napraviti projektnu dokumentaciju i ispravno postaviti zahtjeve web projekta. Nakon odslušanog modula polaznici će znati kako napraviti dokumentaciju za izradu web projekta, planirati resurse potrebne za izradu projekta i o čemu trebaju voditi računa prilikom izrade web projekta.

Prodaja putem Interneta otvara dodatni kanal za promociju i distribuciju proizvoda. Niska početna ulaganja uz minimalne mjesečne troškove može vam ne samo povećati prodaju, već vam dati i dodatni alat za istraživanje tržišta i navika potrošača. U ovom modulu ćete naučiti kako pokrenuti web trgovinu, koji karakteristike uspješne web trgovine, koje organizacijske, infrastrukturne i financijske preduvjete morate ispuniti kako bi pokrenuli web trgovinu.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica – središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
  • Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
  • Velike društvene mreže: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
  • Tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)

Radionica:

  • Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
  • Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
  • Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
  • Pripremanje fan stranice za objavu
  • Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)

Cilj modula:

Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Instagram, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežam.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uvod u Google AdWords oglašavanje
  • Pregled ulaganja u online oglašavanje
  • Planiranje kampanje i kreiranje Google AdWords računa
  • Osnovni pojmovi
  • Mogućnosti i formati oglašavanja
    ○ Google pretraživačka mreža
    ○ Google prikazivačka mreža
    ○ Oglašavanje na YouTubeu
    ○ Oglašavanje na Gmailu Kreiranje Google AdWords kampanje
    ○ Struktuiranje kampanje
    ○ Odabir postavki ciljanja
    ○ Definiranje budžeta i odabir modela naplate
    ○ Korištenje oglasnih proširenja
    ○ Istraživanje i odabir ključnih riječi
    ○ Kreiranje oglasa ○ Kvaliteta odredišne stranice
    ○ Postavljanje praćenja konverzija
    ○ Povezivanje Google Analyticsa i AdWords računa
    ○ Praćenje uspješnosti i optimizacija
  • Pregled korisnih alata i dodatnih sadržaja

Cilj modula:

Kreiranje internetske oglasne kampanje relativno je jednostavno i brzo. Ali kako na Google tražilici oglašavati tako da ne utrošite silne novce, nego da i s vrlo skromnim ulaganjem postignete izvrsne rezultate, pokazat će vam se u ovom modulu. Naučit ćete čitati silne količine podataka na način da vrlo jednostavno selektirate najvažnije i uspješno, zahvatima u svoje oglasne kampanje, ostvarujete ciljeve koje ste si postavili. Nekoliko case study primjera oduzet će vam dah jer ćete vidjeti što znači ako se dobro uloži 1,00kn/dnevno.

Nakon odslušanih modula bit ćete u stanju samostalno upravljati i optimizirati Google oglasne kampanje koje mogu pokriti potrebe dovoljne za preko 90% hrvatskih poduzeća.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Planiranje strukture i pristupa Google AdWords i Google Analytics računu (agencija/oglašivač)
  • Postavljanje tagova – konverzije, remarketing
  • Centar upravljanih računa (MCC) – upravljanje većim brojem AdWords računa
  • Instalacija i korištenje AdWords Editora
  • Google prikazivačka mreža – napredno
    ○ Formati oglasa
    ○ Planiranje kampanje – Display Planner
    ○ Oglašavanje na portalima
    ○ YouTube oglašavanje
    ○ Gmail oglašavanje
    ○ Remarketing kampanje
    ○ Oglašavanje na mobilnim uređajima
  • Google pretraživačka mreža – napredno
  • Planiranje ključnih riječi – Keyword Planner
    ○ Optimizacija ključnih riječi, oglasa i odredišnih stranica
    ○ Oglasna proširenja
    ○ Testiranje oglasa
  • Napredni izvještaji i nadzorne ploče – Google Analytics

Cilj modula:

Ukoliko ste svladali osnove postavljanja Google Adwords kampanje i u mogućnosti ste samostalno pokrenuti kampanju, na ovom modulu ćete naučiti kako čitati, tumačiti i što napraviti na temelju podataka koje možete pronaći u vašoj kampanji. Osnovni cilj ovog modula je naučiti kako uz ista proračunska sredstva za kampanju povećati broj klikova koje kampanja ostvaruje.

Nakon završenog modula polaznici će moći samostalno optimizirati kampanju prema unaprijed zadanim ciljevima kampanje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Što je SEO?
  • Pozicija na pretraživačima
  • Relevantan web
  • Utjecaj web servera na SEO
  • Identifikacija ključnih riječi
  • Pozicija weba u odnosu na konkurenciju
  • Reputacija linka i popularnost
  • Neindeksirane dinamičke stranice
  • Alati za SEO i metode Social networking i link building
  • Uvod u Google oglašavanje (AdWords)
  • HTML5 i web semantika te veza sa SEO principima

Cilj modula:

SEO često nazivaju i oglašavanje bez novaca. To ne znači da je besplatno! To samo znači da postoji mogućnost dobrim SEO rješenjima svoje web-sjedište promovirati bez ulaganja. Naučit ćete kako otkriti najveću tajnu današnjeg Interneta – kako radi Google Algoritam i koje varijable koristi. Specijalistički seminar je namijenjen osobama koje se bave razvojem i dizajnom web stranica, ali i svima koji posluju i prisutni su na Internetu te žele povećati vidljivost i doseg svojih stranica. Naučit ćete kako ispravno opisivati web stranice da ih pretraživači samo znaju indeksirati i upoznati alate s kojima možete utvrditi i povećati vidljivost web sitea na Internetu. Istovremeno, upoznat ćemo vas s opasnostima krivog korištenja i zamki koje mogu naštetiti stranici i reputaciji proizvoda i usluga koje pružate.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razvoj analitičkih alata
  • Terminologija analitičkih alata
  • Što nam prikupljeni podatci govore
  • Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
  • Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
  • Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
  • Funkcija Goals
  • Ecommerce izvještaji
  • Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
  • Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Cilj modula:

Sve smo do sada ispravno napravili: postavili smo ciljeve web-sjedišta, izradili i popunili sadržajem svaku web-stranicu našeg web sjedišta, pokrenuli smo i dobro optimiziramo našu kampanju ispravnim marketing mix kanalima. Ipak, rezultati nisu u skladu s očekivanjima. Google Analytics alat dat će odgovor na sva pitanja gdje radimo dobro, a gdje ima prostora za popravak. Naučit će se čitati izvještaje povratnih podatka, koje podatke uzeti s više koje s manje rezerve i koje aktivnosti na web-stranici možemo napraviti da se brže ili bolje približimo cilju ili premašimo postavljene ciljeve.

Znat ćete koji se povratni podatci mogu dobiti o posjetiteljima web-sjedišta te kako oni mogu bitno povećati poslovni uspjeh web-sjedišta. Naučit ćete kako čitati povratne podatke da bi vidjeli efikasnost i klasičnih kanala oglašavanja – novine, radio TV.

Sadržaj seminara:

  • Mobilno oglašavanje – ciljano, interaktivno, djelotvorno
  • Pojmovi objašnjeni na razumljiv način
  • Gdje se oglašavati i kako krenuti?
  • Tajne za optimizaciju povrata investicije
  • Primjeri iz prakse
  • Mobilne promocije – razvijanje lojalnosti i svijesti o brandu
  • Zašto mobilni kuponi funkcioniraju?
  • Tekst ili slika, pitanje je formata
  • Promocije zasnovane na trenutnoj lokaciji korisnika za veću efikasnost
  • Mobile web ili mobile app, kokoš ili jaje
  • Paralelne usporedbe i iskreni odgovori
  • Kako ne potrošiti budget na modu
  • Primjeri iz prakse koje treba bezobrazno kopirati
  • Korak po korak do dobre aplikacije/weba
  • Kako napraviti dobar brief Sitna slova i koliko će me to sve uistinu koštati
  • Korisne alternative kao brza rješenja
  • Znate li kako vaši korisnici dišu?
  • Zašto, što i čime mjeriti?
  • Demonstracija na stvarnim primjerima
  • Kako povezati dva svijeta – online i offline?
  • Kako uklopiti mobile u marketinšku strategiju?
  • Offline i mobile trebaju koegzistirati
  • Koje su posebnosti mobilnog e-maila?

Cilj modula:

Naučiti polaznike efikasno se koristiti metodama i načinima mobilnog marketinga te im pružiti sve potrebne informacije za dodatno optimiziranje kampanja, kao i prilagodbu budgeta uspješnom mobilnom  marketingu. Prema posljednjim istraživanjima mobilno poslovanje na pametnim telefonima sve više slovi kao najisplativiji način poslovanja, odnosno ROI je najviši kod takvog oblika oglašavanja. Uz brojne primjere uspješnih kampanja saznajte kako se pripremiti i provesti mobilne marketinške aktivnosti i da li je to dobar put do novih klijenata i za vašu tvrtku.

U sklopu ovog modula polaznici će saznati više o brendiranju kroz mobilne aplikacije, o načinima promocije jednom napravljene aplikacije, o alatima za praćenje aktivnosti vezanih uz aplikaciju. Također će saznati i kako napraviti koliko se isplati ulagati u iPad magazin u svrhu promocije brenda i kako iz te vrste marketinga izvući najviše.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
  • Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
  • Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
  • Koje su ‘vaše’ online destinacije, a koje ‘vaše’ društvene mreže i koja su njihova pravila
  • Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
  • Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
  • Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
  • Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
  • Dobro i loše krizno komuniciranje
  • Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
  • Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
  • Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
  • Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR

Cilj modula:

Odnosi s javnošću su u zadnjih 5 godina, razvojem Interneta te posebice pojavom društvenih mreža, značajnim dijelom postali online, pojavili su se brojni novi online kanali putem kojih se može komunicirati s javnošću, klijentima i medijima, koje je potrebno razumjeti i znati kvalitetno upotrebljavati. Polaznici će naučiti da komuniciranje na Internetu i putem društvenim mreža, osim što donosi mogućnost komuniciranja s velikim brojem korisnika, donosi i mogućnost komuniciranja s medijima. Također će naučiti kako konsolidirati „offline“ komunikaciju sa online komunikacijom.

S obzirom na to da se svakodnevno mnoge tvrtke suočavaju s krizama u poslovanju, te da raznorazne krizne situacije vrlo lako eskaliraju i „eksplodiraju“ zahvaljujući brzini i dostupnosti informacija na Internetu, polaznici će naučiti kako se nositi s tim zahtjevnim situacijama, i da zapravo komuniciranje u krizi nikada nije bilo jednostavnije i kvalitetnije nego što je to danas, upotrebom društvenih mreža.

Prikaži sadržaj svih modula

ZAVRŠNO TESTIRANJE: Test i praktično rješavanje zadataka provest će se nakon posljednjeg modula ‘Google Analytics’.

Ciljna skupina polaznika:

Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target  i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno.

Medijski pokrovitelji programa su tportal i BIZdirekt.

Napomena: Svi moduli osim završnog, mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

8.600,00 kn + PDV

Promotivna cijena za uplate do 1. ožujka:

7.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.

Moguće je i plaćanje na 6 rata po 1.500,00 kn + PDV (1. rata se plaća avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Cijena izbornih modula (9. i 10. modul) iznosi 1.390,00 + PDV po modulu. Svi redovni polaznici Internet marketing Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborne module.

Svim polaznicima Internet marketing Akademije odobravamo poseban popust od 15% na iznos kotizacije programa Community manager Akademije.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje programa.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku Akademije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.