Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Internet marketing Akademija

13. listopada 2017. - 23. veljače 2018.

Upisi su u tijeku

8 redovnih modula
72 nastavna sata
+
1 izborni modul
8 nastavnih sati
Više o voditelju

Digitalni marketing postao je esencijalni dio svih marketinških aktivnosti, a znanja iz područja oglašavanja i komunikacije putem Interneta postala su nužna svakoj osobi koja se bavi marketingom, PR-om ili prodajom. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem Interneta kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji.

Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.

Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.

Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz osam modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.

Na programu ćete saznati:

  • koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja 
  • kako oglašavati u realnom vremenu
  • na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg, ciljanog kupca
  • kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju.

Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.

Upisom Akademije i slušanjem svih 10 modula dobit ćete neprekinuti niz potrebnih znanja za ovladavanje najbrže rastućim segmentom na svijetu.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Pozicioniranje i strateško planiranje komunikacije u odnosu na proizvod/uslugu, ciljanu skupinu i konkurenciju
  • IMK – Integrirana marketinška komunikacija
  • Elementi, procesi i snaga IMK-a
  • 360 stupnjeva komunikacije u kontekstu IMK-a i novih medija
  • Izravni oblici IMK-a korištenjem novih medija – Interneta
  • Društvene mreže i veza s IMK
  • Analitika i mjerenja komunikacije te procjena uspjeha

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Osnove Internet poslovanja
  • SEO – Search Engine Optimization
  • SEM – Search Engine Marketing
  • SMM – Social Media Marketing
  • Kontekstualno i display oglašavanje
  • Oglašavanje na mobilnim platformama
  • Personalizirano oglašavanje
  • Oglašavanje putem e-newslettera
  • Google Analytics – osnove

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Pregled web projekata (ecommerce, portal, web site)
  • Planiranje različitih web projekata
  • Izrada projektne dokumentacije
  • Faze izrade web projekta
  • Planiranje strukture web projekta
  • Dizajn i UX Sustavi za upravljanje web projektom

WEB TRGOVINA – PRODAJA PUTEM INTERNETA:

  • Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
  • Financijski i zakonski okviri pokretanja web trgovine
  • Dizajn web trgovine i UX (User eXperience)
  • Osnovni elementi web trgovine
  • Internet marketing za web trgovinu
  • Analiza uspješnosti web trgovine

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica – središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
  • Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
  • Velike društvene mreže: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
  • Tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)

Radionica:

  • Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
  • Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
  • Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
  • Pripremanje fan stranice za objavu
  • Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uvod u Google AdWords oglašavanje
  • Pregled ulaganja u online oglašavanje
  • Planiranje kampanje i kreiranje Google AdWords računa
  • Osnovni pojmovi
  • Mogućnosti i formati oglašavanja
  • Google pretraživačka mreža
  • Google prikazivačka mreža
  • Oglašavanje na YouTubeu
  • Oglašavanje na Gmailu
  • Kreiranje Google AdWords kampanje
  • Struktuiranje kampanje
  • Odabir postavki ciljanja
  • Definiranje budžeta i odabir modela naplate
  • Korištenje oglasnih proširenja
  • Istraživanje i odabir ključnih riječi
  • Kreiranje oglasa ○ Kvaliteta odredišne stranice
  • Postavljanje praćenja konverzija
  • Povezivanje Google Analyticsa i AdWords računa
  • Praćenje uspješnosti i optimizacija
  • Pregled korisnih alata i dodatnih sadržaja

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Planiranje strukture i pristupa Google AdWords i Google Analytics računu (agencija/oglašivač)
  • Postavljanje tagova – konverzije, remarketing
  • Centar upravljanih računa (MCC) – upravljanje većim brojem AdWords računa
  • Instalacija i korištenje AdWords Editora
  • Google prikazivačka mreža – napredno
  • Formati oglasa
  • Planiranje kampanje – Display Planner
  • Oglašavanje na portalima
  • YouTube oglašavanje
  • Gmail oglašavanje
  • Remarketing kampanje
  • Oglašavanje na mobilnim uređajima
  • Google pretraživačka mreža – napredno
  • Planiranje ključnih riječi – Keyword Planner
  • Optimizacija ključnih riječi, oglasa i odredišnih stranica
  • Oglasna proširenja
  • Testiranje oglasa
  • Napredni izvještaji i nadzorne ploče – Google Analytics

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Što je SEO?
  • Pozicija na pretraživačima
  • Relevantan web
  • Utjecaj web servera na SEO
  • Identifikacija ključnih riječi
  • Pozicija weba u odnosu na konkurenciju
  • Reputacija linka i popularnost
  • Neindeksirane dinamičke stranice
  • Alati za SEO i metode Social networking i link building
  • Uvod u Google oglašavanje (AdWords)
  • HTML5 i web semantika te veza sa SEO principima

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Razvoj analitičkih alata
  • Terminologija analitičkih alata
  • Što nam prikupljeni podatci govore
  • Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
  • Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
  • Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
  • Funkcija Goals
  • Ecommerce izvještaji
  • Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
  • Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
  • Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
  • Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
  • Koje su ‘vaše’ online destinacije, a koje ‘vaše’ društvene mreže i koja su njihova pravila
  • Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
  • Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
  • Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
  • Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
  • Dobro i loše krizno komuniciranje
  • Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
  • Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
  • Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
  • Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

ZAVRŠNO TESTIRANJE: Test i praktično rješavanje zadataka provest će se nakon posljednjeg modula ‘Google Analytics’.

Ciljna skupina polaznika:

Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target  i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno.

Medijski pokrovitelji programa su tportal i BIZdirekt.

Napomena: Svi moduli osim završnog, mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

8.600,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 28. rujna:

7.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.

Moguće je i plaćanje na 6 rata po 1.500,00 kn + PDV ili na 3 rate po 2.950,00 kn (1. rata se plaća avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Cijena izbornog modula (9. modul) iznosi 1.390,00 + PDV po modulu. Svi redovni polaznici Internet marketing Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborni modul.

Svim polaznicima Internet marketing Akademije odobravamo poseban popust od 15% na iznos kotizacije Akademije Specijalist za marketing na društvenim mrežama.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje programa.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku Akademije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.