Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Financijska Akademija

11. listopada 2017. - 16. veljače 2018.

Upisi su u tijeku

8 redovnih modula
64 nastavnih sati
+
3 izborna modula
24 nastavna sata
Više o voditelju

Upravljanje financijama predstavlja temeljni i najvažniji dio poslovanja svake tvrtke i institucije. Bez odgovornog, učinkovitog i profesionalnog upravljanja financijama tvrtke se mogu lako naći u složenim problemima. Stoga smo, uz pomoć vodećih hrvatskih financijskih managera i konzultanata, kreirali napredan edukacijski program koji pokriva sva najvažnija područja financija; od planiranja, korporativnih financija, kontrolinga, do poznavanja računovodstva i poreza, a koji će sadašnjim i budućim financijskim stručnjacima pružiti sveobuhvatna financijska znanja i nadogradnju njihovih postojećih znanja i poslovnog iskustva.

Polaznici će naučiti čitati, razumjeti i samostalno izraditi financijske izvještaje poduzeća, putem prezentacije modela i analiza koje zahtijevaju i primjenjuju banke i druge financijske institucije prilikom odobravanja kredita i kreditiranja pojedinih projekata. Kroz računovodstvenu, financijsku i analizu scenarija polaznici će se upoznati s različitim analitičkim sredstvima i tehnikama pomoću kojih se podatci iz financijskih izvještaja pretvaraju u upotrebljive informacije relevantne za kvalitetno upravljanje i vrednovanje stanja poduzeća, kao i dijagnosticiranje poslovnih problema i njihovo rješavanje.

Programom će se predstaviti osnovni koraci pri planiranju i izradi investicijskih projekata te metoda ocjena projekata. Polaznike će se informirati o metodama i alatima za planiranje investicijskih projekata, analizu novčanih tokova projekta, ocjenu profitabilnosti projekata te donošenje investicijskih odluka o prihvatljivosti samog projekta.

S obzirom na ključnu važnost financijskog planiranja i upravljanja likvidnošću, kroz dijalog i vježbe steći će se znanja o izradi izvješća o novčanom tijeku i razumijevanju informacija koje isti pruža. Nadalje, polaznici će naučiti kako se procjenjuju financijski rizici i ocjenjuje likvidnost, kako se izrađuju financijski planovi restrukturiranja i kako se donose odluke o investiranju i financiranju. Također, upoznati će ih se s procesom upravljanja troškovima i ulaganjima, te osnovnim znanjima i vještinama potrebnim za njegovu provedbu, a sve u svrhu realizacije optimalnog cilja: povećanja vrijednost isporuke kupcima uz istovremeno smanjenje troškova.

Kako je za kvalitetan rad poduzeća neophodan dobar uvid u poslovne, odnosno managerske izvještaje, polaznici će se detaljno upoznati s važnošću kontrolinga. Kontroling je stručna pomoć kojim se omogućava brzo i kvalitetno poslovno informiranje, čime se povećava efikasnost i efektivnost upravljanja te sposobnost prilagođavanja promjenama unutar i izvan poduzeća. Posebna pozornost usmjerit će se ka financijskom kontrolingu i svim njegovim funkcijama, te time pokazati da je njegova uloga daleko šira od pukog izvještavanja (reporting).

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Svrha i cilj financijske analize poslovanja poduzeća
  • Fundamentalna analiza – analiza financijskih izvještaja
    I. Financijski izvještaji
    II. Analitičke tehnike
    a) Apsolutne i postotne promjene
    b) Horizontalna analiza
    c) Vertikalna analiza
    d) Analiza korištenjem pokazatelja
    – Pokazatelji profitabilnosti
    – Pokazatelji likvidnosti
    – Pokazatelji zaduženosti
    – Pokazatelji aktivnosti
    III. DuPont sistem analize poslovanja poduzeća
    IV. Altmanova Z – score metoda ocjenjivanja uspješnosti poslovanja poduzeća
  • Računovodstvene manipulacije u financijskim izvještajima
  • Analiza šireg okruženja poduzeća kao i analiza industrijske grane
  • Vrednovanje poduzeća
    I. Pojam ‘korporativnih financija’
    II. Čiji novac poduzeća troše?
    III. Različite metode vrednovanja (prema imovini, prema profitu, prema novčanim tijekovima…)
    IV. Financijsko planiranje i DCF metoda
    V. Korištenje diskontiranih novčanih tijekova prilikom procjene vrijednosti i isplativosti projekata
    a) Vremenska vrijednost novca
    b) NPV (neto sadašnja vrijednost)
    c) IRR (interna stopa povrata)

Sadržaj radionice:

Razrada financijskih izvještaja:

Analiziranje poduzeća primjenom osnovnih analitičkih tehnika
-Vertikalna i horizontalna analiza
-Analiza uz pomoć financijskih pokazatelja

  • Izračun amortizacije
  • Otklanjanje utjecaja različitih računovodstvenih politika
  • Utvrđivanje vrijednosti poduzeća
  • -DDM metoda -DCF metoda

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Globalno i lokalno okruženje (izazovi budućih razdoblja)
  • Pojam i vrste rizika
  • Upravljanje rizicima (identifikacija – procjena – odgovor – kontrola)
  • Financijski rizici:
    – cjenovni rizik
    – rizik likvidnosti
    – kreditni rizik
    – rizik transfera
    – rizik konverzije
    – tečajni rizik
    – valutni rizik
  • Analiza osjetljivosti na rizike
    – kvantitativne i kvalitativne metode
  • Odgovori na rizike
    – smanjivanje neizvjesnosti i šteta
    – izbjegavanje, prijenos i prihvaćanje rizika
  • Praćenje i kontrola, planiranje i provedba preventivnih aktivnosti
  • Upravljanje rizicima likvidnosti
    – postupci naplata
    – prodaja imovine
    – reaktivni postupci u restrukturiranju obveza
  • Planiranje novčanog toka (cash flow), izračun i analiza novčanog jaza (cash gap)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Računovodstvene manipulacije i kreativno računovodstvo – pojam, sličnosti i razlike
  • Trokut prijevare
  • Pravna regulativa – Sarbanes-Oxley Act
  • Tehnike manipulacije
    I. Manipulacije sa zaradama (earnings manipulation)
    a) Manipulacije prihodima
    1. Prerano priznavanje prihod
    2. Priznavanje lažnog prihoda
    3. Prebacivanje prihoda u buduće razdoblje
    b) Manipulacije troškovima
    1. Prebacivanje tekućih troškova u buduće razdoblje
    2. Rezervacije… II. Manipulacije s novčanim tokom
    III. Manipulacije s ključnim pokazateljima poslovan
    a) Prilagođavanje pokazatelja poslovanja
    b) Upravljanje pokazateljma poslovanja „Red flags“ ili znaci upozorenja potencijalne prijevare
  • Računovodstveni skandali Implikacije računovodstvenih manipulacija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Sadržaj seminara:

1. Osnove vrednovanja
2. Terminologija i logika diskontiranja novčanih tijekova

3. Korištenje diskontiranih novčanih tijekova prilikom procjene vrijednosti i isplativosti projekata
3.1. Vremenska vrijednost novca
3.2. NPV (neto sadašnja vrijednost)
3.3. IRR (interna stopa povrata)

4. DDM (dividend discount model)
5. Izrada modela u MS Excelu
6. Reorganiziranje financijskih izvještaja – kreativno računovodstvo, jednokratni utjecaji…
7. Modeliranje budućih slobodnih novčanih tijekova (FCF) – ključne pretpostavke
o    projekcija prihoda
o    projekcija troškova
o    plan investicija
o    radni kapital
8. Kapitalna struktura – struktura financiranja
o    WACC (weighted average cost of capital)
o    CAPM (capital asset pricing model)
9. Determiniranje terminalne vrijednosti
10. Scenario analiza i analiza osjetljivosti

11. Provjera konzistentnosti dobivene valuacije – ključni pokazatelji i fundamentalna analiza
12. Valuacija kompanije korištenjem multipli
o    PE, PS, PB, EV/EBITDA…
o    Valuacija na temelju usporedbe sa srodnim kompanijama

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Osnove investicijskog planiranja
  • Planiranje investicijskog projekta
    a. Analiza okruženja
    I) PEST analiza
    b. Analiza tržišta
    I)   Analiza nabave
    II)  Analiza prodaje
    III) Analiza konkurencije
    IV) SWOT analiza
    c. Tehničko-tehnološka analiza
    d. Ekonomsko-financijska analiza
  • Ocjena investicijskog projekta
    a. Tržišna ocjena
    I) Statična ocjena projekta (financijski pokazatelji)
    II) Dinamična ocjena projekta
    (1) Ekonomski tok projekta
    (2) Razdoblje povrata investicijskog ulaganja
    (3) Neto sadašnja vrijednost (NPV)
    (4) Relativna neto sadašnja vrijednost (RNPV)
    (5) Interna stopa profitabilnosti (IRR)
    b. Ocjena neizvjesnosti
    I) Analiza praga rentabilnosti
    II) Analiza osjetljivosti
    III) Analiza vjerojatnosti
    c. Zbrojna i usporedna ocjena
    d. Društveno-ekonomska ocjena
  • Prikaz stvarnih investicijskih projekata

Sadržaj radionice:

Polaznici će samostalno na temelju zadanog investicijskog projekta izraditi financijsku analizu u MS EXCEL-u kroz sljedeće grupe zadataka:

  • Formiranje ukupnog prihoda
  • Investiranje u osnovna sredstva
  • Poslovni rashodi
  • Investicije u obrtna sredstva
  • Izvori investiranja i obveze
  • Račun dobiti i gubitka
  • Financijski tok projekta
  • Bilanca
  • Financijski pokazatelji
  • Ekonomski tok
  • Tržišne ocjene
    a) Razdoblje povrata projekta
    b) Neto sadašnja vrijednost
    c) Relativna neto sadašnja vrijednost
    d) Interna stopa profitabilnosti
  • Analiza praga rentabilnosti
  • Analiza osjetljivosti

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  •  Zašto poduzeće treba promatrati holistički – kroz veliku sliku
  • Što manageri mogu i moraju očekivati od kontrolinga
  • Kako organizirati računovodstvo da bi kontroling mogao ispuniti svoju zadaću
  • Ostali izvori podataka važni za kontroling
  • Alati kontrolinga – analize osjetljivosti (simulacijski modeli):
    – kako promjene u strukturi troškova utječu na rezultat
    – kako nabavna vrijednost, prodajna cijena ili prodana količina utječu na rezultat – kako uz pomoć kontrolerskih alata analizirati tržište, kupce, proizvode…
  • Break Even Point:
    – izračun točke pokrića, alat za kvalitetno praćenje različitih poslovnih aktivnosti (simulacijski model)
  • Kako koristiti BCG matricu u kontrolingu (simulacijski model)
  • Upravljanje centrima odgovornosti:
    – kako organizirati centre odgovornosti da bi se kvalitetno mjerila uspješnost (case study)
  • Što su to ‘tvrda ekonomska znanja’ i zašto bez njih nema kvalitetnog upravljanja
  • Najčešće upravljačke pogreške iz prakse:
    – kako kriva mjerenja dovode do pogrešnih podataka, a pogrešni podatci do loših informacija (case study)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Pravne i stručne osnove troškovnog računovodstva (pozicija troškova i rashoda u bruto bilancama primjenom dvojnog računovodstva, iskazivanje u računu dobiti i gubitka, obračunu poreza na dobit)
  • Kako upravljati troškovima u turbulentnom poslovnom okruženju?
  • Što se postiže tim postupcima?
  • Odnos između troškova i ulaganja
  • Odnos između kontrole i snižavanja troškova
  • Temeljne podjele troškova (prirodne vrste, fiksni i varijabilni…)
  • Specifični nefinancijski troškovi (amortizacija, vrijednosna usklađenja, rezerviranja)
  • Proces upravljanja troškovima i analitičke tehnike kontrole troškova i identifikacija prigoda za njihovo snižavanje
  • Dodjeljivanje troškova poslovnim funkcijama, profitnim i troškovnim centrima, ljudima, proizvodima i uslugama
  • Povezivanje troškova i aktivnosti (ABC, Activity Based Costing)
  • Alternativni pristupi u upravljanju troškovima Metode racionalizacije troškova
  • Utvrđivanje troškova po segmentima djelatnosti
  • Utvrđivanje troškova u cijelom životnom vijeku proizvoda i usluge (BCG matrica) Utvrđivanje troškova kvalitete
  • Utvrđivanje troškova konkurenata
  • Utvrđivanje troškova po kupcima
  • Analiza odgovornosti za troškove
  • Benchmarking, usporedba s najboljim praksama (interno i eksterno)
  • Planiranje (budžetiranje) troškova Planiranje (CAPEX) i vrednovanje investicijskih odluka
  • Povezivanje troškova plaća i nagrađivanja sa strategijom, strateškim ciljevima i politikama
  • Kalkuliranje cijena (načela, vrste, metode, analiza točke pokrića, izrada kalkulacije)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Analize internog i eksternog okruženja (PESTLE, djelatnost, tržište, konkurencija, ranjivost, aktualna organizacija, povijesni rezultati i pokazatelji)
  • Provjera strateških namjera (misija – vrijednosti – vizija – temeljne vrijednosti – dugoročni ciljevi) te odabir glavne i podupirućih strategija
  • Kreiranje strateškog panela (konkurentski čimbenici) i strateške mape (ključne aktivnosti i inicijative koji su pokretači ostvarenja rezultata)
  • Ocjena razvojnih mogućnosti, strateškog položaja i rizika
  • Plan promjena ustroja i funkcijski planovi (prodaja, marketing, IT…)
  • Planiranje troškova i ulaganja te mjerenje očekivane financijske uspješnosti ulaganja
  • Izrada financijskog plana (budžeta) – račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, novčani tok

Praktični dio sastoji se od tri vježbe koje se provode radom u timovima te se uradci prezentiraju i uspoređuju u formi dijaloga:

  • analiza eksternog i internog okruženja (PESTLE, zrelost gospodarske grane, SWOT)
  • mjerenje vrijednosti i trendova ključnih financijskih pokazatelja za odabrana poduzeća
  • identificiranje i selekcija troškova za upravljanje u raznim okolnostima (stagnacija, kriza, rast)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Zašto poduzeće treba promatrati holistički – kroz veliku sliku
  • Što manageri mogu i moraju očekivati od kontrolinga i kontrolerskih izvještaja
  • Računovodstveni vs kontrolerski, tj. poslovni izvještaji
  • Poslovni izvještaji – sve što manageri trebaju znati
  • Kako organizirati računovodstvo usmjereno kontrolerskom izvještavanju
  • Upravljanje centrima odgovornosti – kako organizirati centre odgovornosti kako bi se kvalitetno mjerila uspješnost (case study)
  • MBO (Management by Objectives) u funkciji poslovnog izvještavanja
  • Karakteristike kvalitetnih poslovnih izvještaja
  • OPOR (One Page Only Reporting) i kako ih u kontrolingu strukturiramo (4 windows report i cockpit)
  • Pravila za OPOR
  • Kako klasične pokazatelje ispravno koristiti u poslovnom izvještavanju
  • Diskusija, primjeri iz prakse (case study)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • 4 osnovna preduvjeta za razvoj kontrolinga
  • Organizacija kontrolinga u poduzeću
  • Razumijevanje funkcije kontrolinga od strane managementa
  • Uvođenje kontrolinga kroz faze – ključna znanja za uspjeh
  • Suradnja s IT funkcijom i računovodstvom
  • Zašto su važni misija, vizija i strategija
  • Što je uspjeh i kako ga kroz kontroling mjerimo
  • Upravljanje centrima odgovornosti – kako organizirati centre odgovornosti kako bi se kvalitetno mjerila uspješnost (case study)
  • Što su to „tvrda ekonomska znanja“ i zašto bez njih nema kvalitetnog upravljanja
  • Najčešće upravljačke pogreške iz prakse – kako kriva mjerenja dovode do pogrešnih podataka, a pogrešni podatci do loših informacija (case study)
  • Diskusija i dodatna pitanja polaznika seminara

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • 4 osnovna preduvjeta za razvoj kontrolinga
  • organizacija kontrolinga u poduzeću
  • razumijevanje funkcije kontrolinga od strane menadžmenta
  • uvođenje kontrolinga kroz faze
  • ključna znanja za uspjeh- suradnja sa IT funkcijom, te računovodstvom
  • zašto su važni misija, vizija i strategija
  • što je uspjeh i kako ga kroz kontroling mjerimo
  • upravljanje centrima odgovornosti
  • kako organizirati centre odgovornosti kako bi se kvalitetno mjerila uspješnost (case study)
  • što su to „tvrda ekonomska znanja“ i zašto bez njih nema kvalitetnog upravljanja
  • najčešće upravljačke pogreške iz prakse
  • kako kriva mjerenja dovode do pogrešnih podataka, a pogrešni podaci do loših informacija (case study)
  • diskusija; dodatna pitanja polaznika seminara

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Poduzetnici, djelatnici u računovodstvu i financijskim odjelima, bankari, portfolio manageri, brokeri, investicijski i financijski analitičari, investicijski savjetnici, individualni i portfolio investitori, risk manageri i analitičari.

Medijski pokrovitelji programa je BIZdirekt.

Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

12.000,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 26. rujna:

10.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.

Moguće je i plaćanje na 3 rate po 4.200,00 kn + PDV  ili 6 rata po 2.200,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Redovna cijena izbornih modula iznosi 1.590,00 kn + PDV po modulu, a promotivna cijena 1.390,00 kn + PDV.

Svi redovni polaznici Financijske Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborne module.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.

Po završetku programa svi polaznici će dobiti uvjerenje Ovlaštenog Financijskog Managera (CFO) i biti osposobljeni za napredno upravljanje financijama i donošenje najzahtjevnijih poslovnih odluka.

Module je moguće polaziti i pojedinačno.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.