Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Financijska Akademija

21. ožujka 2019. - 13. lipnja 2019.

Upisi su u tijeku

6 redovnih modula
56 nastavnih sati
Više o voditelju

Uz pomoć vodećih hrvatskih financijskih managera i konzultanata, kreirali smo napredan edukacijski program koji pokriva sva najvažnija područja financija.

Polaznici će naučiti čitati, razumjeti i samostalno izraditi financijske izvještaje poduzeća, putem prezentacije modela i analiza koje zahtijevaju i primjenjuju banke i druge financijske institucije prilikom odobravanja kredita i kreditiranja pojedinih projekata. Kroz računovodstvenu, financijsku i analizu scenarija polaznici će se upoznati s različitim analitičkim sredstvima i tehnikama pomoću kojih se podatci iz financijskih izvještaja pretvaraju u upotrebljive informacije relevantne za kvalitetno upravljanje i vrednovanje stanja poduzeća, kao i dijagnosticiranje poslovnih problema i njihovo rješavanje. Polaznike će se informirati o metodama i alatima za procjenu vrijednosti poduzeća, analizu novčanih tokova, ocjenu profitabilnosti. Kako je za kvalitetan rad poduzeća neophodan dobar uvid u poslovne, odnosno managerske izvještaje, polaznici će se detaljno upoznati s važnošću kontrolinga.  Posebna pozornost usmjerit će se ka financijskom kontrolingu i svim njegovim funkcijama, te time pokazati da je njegova uloga daleko šira od pukog izvještavanja (reporting).

Za sve pretplatnike na naš newsletter do 31.01.2019. odobravamo 15% popusta na redovnu cijenu.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara (1. dan):

  • Zakonski okviri i podloge kojima se uređuje područje računovodstva i izrada financijskih izvješća, općeprihvaćena načela, principi i standardi
  • Temeljna financijska izvješća (račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, izvješće o novčanom tijeku indirektnom metodom, bilješke)
  • Tehnike i alati optimizacije bilance (računovodstvene politike, popisi imovina i obveza – inventure, amortizacija, rezerviranja, testiranja i vrijednosna usklađenja imovine, procjena rizika, izvan-bilančni zapisi i tereti, …)
  • Horizontalna i vertikalna analiza, trendovi, apsolutne i postotne promjene
  • Analiza korištenjem ključnih financijskih pokazatelja poslovanja (područja primjene, standardi i mjere, koncepti mjerenja i povezivanja vrijednosti pojedinih pokazatelja u smislene informacijske cjeline)
  • Likvidnost
  • Aktivnost
  • Zaduženost
  • Rentabilnost

Sadržaj radionice (2. dan):

  • Specifični modeli mjerenja uspješnosti poslovanja, financijskog rizika, rejtinga, financijske snage, (DuPont sustav pokazatelja, BEX, Altman, Beaver, Argetti, Kralicek)
  • Primjena informacija iz financijskih izvješća za potrebe segmentacije tržišta i kupaca, utvrđivanja kreditnih limita i premija rizika (kreditnih marži)
  • Analiza konkurenata, dobavljača
  • Financijsko restrukturiranje
  •  Donošenje odluka o ulaganjima i upravljanje investicijskim projektima korištenjem podataka i informacija iz financijskih izvješća

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Uvod
  • Računovodstvene prijevare (manipulacije)
  • Kreativno računovodstvo
  • Pravni okvir – temelj za otkrivanje prijevara
  • Pojavni oblici
  • Indikatori prijevare – „red flags”
  • Posljedice računovodstvenih prijevara
  • Porezne prijevare (manipulacije)
  • Pokazatelji porezne utaje
  • Obilježja prijevare u porezu na dohodak
  • Obilježja prijevare pri raspodjeli dobiti/dohotka
  • Transferne cijene
  • Primjeri iz prakse
  • Prevencija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Pojam likvidnosti, pokazatelji kojima se očitavanjem podataka iz temeljnih financijskih izvještaja mjeri likvidnost, financijska snaga i bonitet.
  • Kako se izrađuje izvještaj o novčanom tijeku indirektnom metodom korištenjem podataka iz bilance stanja i računa dobiti i gubitka? Kako se analiziraju informacije iz višegodišnjih izvješća i ocjenjuje kvaliteta novčanog tijeka?
  • Financijsko planiranje, planiranje ulaganja i izvora sredstava
  • Planiranje troškova i ulaganja te mjerenje očekivane financijske uspješnosti ulaganja
  • Izrada financijskog plana (budžeta) – račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, novčani tok
  • Kako se planira i provodi financijsko restrukturiranje?
  • Upravljanje novčanim tokom (novčani proračun, slobodan novčani tok, izračun novčanog jaza)
  • Modeli i alati prevencije i zaštite naplativosti potraživanja (segmentacija, upravljanje portfeljem postojećih i potencijalnih  kupaca, kolaterali)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

1. Osnove vrednovanja
2. Terminologija i logika diskontiranja novčanih tijekova

3. Korištenje diskontiranih novčanih tijekova prilikom procjene vrijednosti i isplativosti projekata
3.1. Vremenska vrijednost novca
3.2. NPV (neto sadašnja vrijednost)
3.3. IRR (interna stopa povrata)

4. DDM (dividend discount model)
5. Izrada modela u MS Excelu
6. Reorganiziranje financijskih izvještaja – kreativno računovodstvo, jednokratni utjecaji…
7. Modeliranje budućih slobodnih novčanih tijekova (FCF) – ključne pretpostavke
o    projekcija prihoda
o    projekcija troškova
o    plan investicija
o    radni kapital
8. Kapitalna struktura – struktura financiranja
o    WACC (weighted average cost of capital)
o    CAPM (capital asset pricing model)
9. Determiniranje terminalne vrijednosti
10. Scenario analiza i analiza osjetljivosti

11. Provjera konzistentnosti dobivene valuacije – ključni pokazatelji i fundamentalna analiza
12. Valuacija kompanije korištenjem multipli
o    PE, PS, PB, EV/EBITDA…
o    Valuacija na temelju usporedbe sa srodnim kompanijama

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču
Više o predavaču

Sadržaj seminara:

1. Temeljni računovodstveni pojmovi i koncepti

2. Dvostruka uloga računovodstvenih izvještaja i ključne razlike između financijskog i menadžerskog računovodstva

3. Važnost menadžerskog računovodstvo u procesu donošenja odluka i upravljanju

  • Potpora u planiranju i odlučivanju
  • Podloga za upravljanje troškovima
  • Osnova za kontrolu rada menadžmenta

4. Ključni pojmovi i termini menadžerskog računovodstva

  • Troškovni objekti (troškovni i profitni centri) i alokacija troškova
  • Direktni i indirektni troškovi
  • Fiksni i varijabilni troškovi
  • Kapitalni i operativni troškovi
  • Oportuni troškovi i „sunk cost“
  • Operativna poluga

5. Menadžersko računovodstveni alati i koncepti za potporu u odlučivanju

  • Planiranje, budžetiranje, kontroliranje i analize odstupanja
  • „Funds flow“ analiza
  • Izračun kontribucije i pricing odluke
  • Troškovni modeli (ABC, LRIIC)
  • Izgradnja sustava pokazatelja uspješnosti i sustava izvještavanja – Balance score card
  • Breakeven, EVA i NPV analize kao alati za odlučivanje

6. Promjena uloge i značaja temeljnih postulata menadžerskog računovodstva u ekonomiji budućnosti (što usavršavanje algoritama i AI znače za postojeće pricing modele)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Zašto poduzeće treba promatrati holistički – kroz veliku sliku
  • Što manageri mogu i moraju očekivati od kontrolinga i kontrolerskih izvještaja
  • Računovodstveni vs kontrolerski, tj. poslovni izvještaji
  • Poslovni izvještaji – sve što manageri trebaju znati
  • Kako organizirati računovodstvo usmjereno kontrolerskom izvještavanju
  • Upravljanje centrima odgovornosti – kako organizirati centre odgovornosti kako bi se kvalitetno mjerila uspješnost (case study)
  • MBO (Management by Objectives) u funkciji poslovnog izvještavanja
  • Karakteristike kvalitetnih poslovnih izvještaja
  • OPOR (One Page Only Reporting) i kako ih u kontrolingu strukturiramo (4 windows report i cockpit)
  • Pravila za OPOR
  • Kako klasične pokazatelje ispravno koristiti u poslovnom izvještavanju
  • Diskusija, primjeri iz prakse (case study)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Osnove investicijskog planiranja
  • Planiranje investicijskog projekta
    a. Analiza okruženja
    I) PEST analiza
    b. Analiza tržišta
    I)   Analiza nabave
    II)  Analiza prodaje
    III) Analiza konkurencije
    IV) SWOT analiza
    c. Tehničko-tehnološka analiza
    d. Ekonomsko-financijska analiza
  • Ocjena investicijskog projekta
    a. Tržišna ocjena
    I) Statična ocjena projekta (financijski pokazatelji)
    II) Dinamična ocjena projekta
    (1) Ekonomski tok projekta
    (2) Razdoblje povrata investicijskog ulaganja
    (3) Neto sadašnja vrijednost (NPV)
    (4) Relativna neto sadašnja vrijednost (RNPV)
    (5) Interna stopa profitabilnosti (IRR)
    b. Ocjena neizvjesnosti
    I) Analiza praga rentabilnosti
    II) Analiza osjetljivosti
    III) Analiza vjerojatnosti
    c. Zbrojna i usporedna ocjena
    d. Društveno-ekonomska ocjena
  • Prikaz stvarnih investicijskih projekata

Sadržaj radionice:

Polaznici će samostalno na temelju zadanog investicijskog projekta izraditi financijsku analizu u MS EXCEL-u kroz sljedeće grupe zadataka:

  • Formiranje ukupnog prihoda
  • Investiranje u osnovna sredstva
  • Poslovni rashodi
  • Investicije u obrtna sredstva
  • Izvori investiranja i obveze
  • Račun dobiti i gubitka
  • Financijski tok projekta
  • Bilanca
  • Financijski pokazatelji
  • Ekonomski tok
  • Tržišne ocjene
    a) Razdoblje povrata projekta
    b) Neto sadašnja vrijednost
    c) Relativna neto sadašnja vrijednost
    d) Interna stopa profitabilnosti
  • Analiza praga rentabilnosti
  • Analiza osjetljivosti

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Poduzetnici, djelatnici u računovodstvu i financijskim odjelima, bankari, portfolio manageri, brokeri, investicijski i financijski analitičari, investicijski savjetnici, individualni i portfolio investitori, risk manageri i analitičari.

Medijski pokrovitelji programa je BIZdirekt.

Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

8.600,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 6. ožujka:

7.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.

Module je moguće polaziti i pojedinačno. Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.950,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Svi redovni polaznici Financijske Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborne module.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.

Po završetku programa svi polaznici će dobiti uvjerenje Ovlaštenog Financijskog Managera (CFO) i biti osposobljeni za napredno upravljanje financijama i donošenje najzahtjevnijih poslovnih odluka.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Na edukaciji 'Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama' je bilo odlično, većinu sam stvari već susrela, ali popunila sam rupe u znanju i zapravo stavila znanje koje već posjedujem u neki kontekst. Dvije najbitnije stvari koje sam usvojila jesu zapravo kako napisati dokument Strategije za društvene mreže, kako uobličiti ono što već znam u cjelinu te kako uz pomoć besplatnih pomagala dostupnih na internetu istovremeno pratiti analitiku društvenih mreža iz više izvora. Jako sam zadovoljna edukacijom te bih je preporučila svima koje ovo područje zanima ili se u radi dotiču istog. Predavač je bio gospodin Novak iz Degordiana te je upoznavanje njega još jedan highlight koji bih izdvojila.  

Zrinka Mrkonjić, VERN

 
Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo sudjelovati na treningu 'Poslovno pregovaranje u prodaji' koji nam je pružio nova saznanja o pregovaranju u području prodaje, te u potpunosti nadmašio moja očekivanja. Posebno bi željela naglasiti da je predavač, g. Perkov odradio sjajan posao, te svojim znanjem, iskustvom i entuzijazmom uspio ne samo održati stalnu koncentraciju i interes, kao i osigurati proaktivnost polaznika, nego nam je dao nove korisne smjernice koje su primjenjive u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Sve pohvale predavaču i organizaciji cijelog treninga!  

Vlatka Iličić, REAM d.o.o.

Seminar 'Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama' je bio izuzetno dobar. Sadržajno i organizacijski. Predavačica Ana Marija Malić je izvrsna i zaslužuje najvišu ocjenu. Jasna je u izlaganjima, sve potkrjepljuje argumentima, kreativna u rješenjima i voljna dijeliti svoja znanja i iskustva. Ovakve seminare bi trebalo imati „in house“ jer su nedvojbeno dragocjeni za opće razumijevanje nastupa na DM-u.  

Radica Jurkin, voditeljica Odjela za komunikaciju i multimedije HOO-a

Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti.  

Zoran Škrobonja, INA Maziva

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić

Moji kolege i ja, koji smo prisustvovali na seminaru GDPR, vrlo smo zadovoljni odslušanim jer smo u kratkom vremenu naučili jako puno. Predavač je na vrlo zanimljiv i konkretan način obradio temu, a prezentacija je bila jasna i obuhvaća sve potrebne informacije. Seminar je vrlo profesionalno organiziran.      

Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb

Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji!

Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb

Iznimno sam zadovoljna dobivenim na HR Akademiji budući da sam proširila vidike u području ljudskih resursa. Odmah sam počela primjenjivati stečeno znanje i u praksi jer, u poduzeću u kojem trenutno radim, provodim projekt uvođenja odjela ljudskih resursa i to počevši od nove sistematizacije pa nadalje. Zahvaljujem se na pruženom znanju na HR Akademiji i veselim se novim sličnim seminarima.  

Iva Iličić, Spin Valis

Zorin Radovančević je odličan predavač, kratak, jasan, precizan, konkretan. Vidi se da je vrstan poznavatelj materije o Google Analyticsu i da je siguran u svoje znanje. Ni u jednom trenutku ne gubi koncentraciju zbog direktnih pitanja polaznika. Jako puno praktičnih primjera, a od teorije samo najpotrebnije - da razumijemo pojmove s kojima se susrećemo.  

Ivona Mihaljević, RECRO

Pohvalio bih prvo predavanje u sklopu Mini MBA - Management skills programa koji sam upisao, a koje je održano na temu 'FINANCE FOR MANAGERS – analiza i interpretacija financijskih izvještaja.' Predavanje je bilo jasno, gospodin Garača i gospodin Premužak pokazali su se kao odlični predavači. Gospodin Garača na sebe je preuzeo zadatak razjasniti nam neke stvari o financijama i to mu je u potpunosti uspjelo, dok je meni za moj posao gospodin Premužak izuzetno zanimljiv i poučan.  

Marko Čumbrek, Beta software

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou.  

Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“

 

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Natalija Hrg, Ivančica d.d.

Prezentacija i predavanje je bilo iznimno korisno za stjecanje znanja o usklađivanju s novim GDPR zakonom. Predavanje odvjetnice Kladar je bilo razumljivo, jasno i vrlo kvalitetno. Također je cjelokupna organizacija edukacije bila na visokom nivou te je proetkla u ugodnom okruženju. Veselimo se budućoj suradnji i edukacijama!  

Josip Sindičić, Marina Punat

 
Imala sam potrebu i pismeno vam se obratiti u vezi jučerašnjeg predavanja na temu 'Proces poboljšanja nabave'. Naime, iznimno sam zadovoljna edukacijom i smatram da je bilo vrlo korisna i efikasna. I dalje se vodite time da kompetencije predavača budu na ovakvoj razini kao što je bilo jučerašnje. Predavanje Sandra Lovrića na seminaru 'Proces poboljšanja nabave' je bilo vrlo interaktivno i zanimljivo tako da mi nije nimalo žao što sam prisustvovala edukaciji unatoč iznimno lošim vremenskim uvjetima.  

Mirta Brkan, Spin Valis

S obzirom na to da je Sando Lovrić predavač s iskustvom, poznaje real life situacije te mjere pomoću kojih se one rješavaju. Primjeri  na edukaciji na temu 'Proces poboljšanja nabave' zaista su nešto s čime se susrećeš svaki dan, a rješenja i savjesti korisni. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama. Predavanje i Sandro bili su izrazito ugodni,  kao i prostor i organizacija. Same pohvale!  

Sandra Savić, Elektro kontakt

Seminar 'Uspješan i uvjerljiv javni nastup' u potpunosti je zadovoljio moja očekivanja i u 14h ni u jednom trenu nisam pomislila „joj, kad će kraj“. Interaktivno je, zanimljivo i stvari koje ne čujem prvi put mi nisu bile dosadne i nezanimljive. Pohvaljujem predavačice i seminar sam preporučila svojim radnim kolegama. Zaista ništa ne bih mijenjala.  

Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka

 
Puno hvala na ljubaznosti i ekspeditivnosti od strane Mirakula. Svaki vaš seminar je zaista posebna priča, poseban doživljaj i nova mogućnost za stručnu nadogradnju. Sve pohvale za predavačicu Jasminku Samardžiju.  

Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Dario Antić, Thalassotherapia Crikvenica

Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja.  

Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Ana Marinović, Luka Ploče

Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija.  

Ana Vukelić, Pandent

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.

Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija.  

Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

Sandra Lovrić Lončarić, GDi GISDATA

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Ana Vučković, Agencija za mobilnost i programe Europske unije

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Željka Barić, Dom Duga Zagreb

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se