Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

eCommerce Akademija

eCommerce Akademija

4. studenoga 2017. - 16. prosinca 2017.

Upisi su u tijeku

7 redovnih modula
42 nastavna sata
Više o voditelju

Broj web trgovina, web kupaca, ali i povjerenja u online trgovine se povećava svake godine. Ako se bavite trgovinom, a još uvijek nemate svoj web shop, vjerojatno gubite više nego što možete zamisliti.

Kupuju li Hrvati uopće online?

Iako Hrvati još uvijek preferiraju odlazak u fizičke poslovnice, istraživanje koje je napravio Gemius pokazalo je da 28 % Hrvata kupuje online, a čak 59 % istražuje proizvode online prije kupovine. Također, iskustva web trgovaca su pokazala da kvalitetan web shop može značajno povećati broj posjeta u fizičke poslovnice. Najveći problem hrvatskih trgovaca je nedostatak informacija i znanja potrebnog za pokretanje internetske trgovine. Osim šume zakona u kojima se morate snaći, potrebno je:

  • odabrati i razviti optimalnu platformu za web prodaju
  • odabrati i implementirati načine plaćanja
  • odabrati način dostave i postaviti dobru strategiju naplate
  • zaposliti tim za vođenje webshopa
  • napraviti plan promocije webshopa
  • uskladiti webshop sa zakonom

Sve ovo zahtijeva od vas da uložite svoje vrijeme, ljude, sredstva… Ako u startu donesete krivu odluku i odaberete web shop platformu, izvođača, Payment gateway providera ili pak logističku službu koji ne odgovaraju vašim zahtjevima – vrlo je vjerojatno da ćete potrošiti više nego što ste trebali, a prodavati manje nego što ste očekivali. Na eCommerce Akademiji ćete saznati što sve morate znati prije pokretanja web shopa i eliminirati početničke greške koje bi vas mogle skupo stajati.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj radionice:

  • Definiranje strategije za online prodaju
  • Odabir izvođača i tehnologije
  • Payment Gateway sustavi i naplata na webshopu
  • Povezivanje webshopa s ERP-om
  • Oglašavanje / promocija
  • Mjerenje rezultata i optimizacija
  • Pravna regulativa (osnove)
  • Case study: Kako razviti uspješan webshop u 10 koraka (sonusart.hr)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj radionice:

  • Project management kod izrade web trgovine (ciljevi, rokovi, role i odgovornosti)
  • B2B i/ili B2C web trgovina
  • Informacijska arhitektura
  • Korisničko iskustvo (UX)
  • Uloga dizajna (vizualnih elemenata) u web trgovini
  • Programski moduli (koji su potrebni u kojoj fazi razvoja web trgovine)
  • Povezivanje s ERP/Poslovnim informacijskih sustavom/Skladištima vanjskih dobavljača
  • Povezivanje s ostalim vanjskim sustavima (sustavi naplate kreditnim karticama, sustavi upravljanja dostavom)
  • Loyalty sustavi (integracije, korištenje, dobre prakse)
  • Omnichannel iskustvo (primjeri)
  • Povezivanje webshopa s marketinškim alatima (newsletter sustavi…)
  • Case study (primjeri iz prakse)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Oglašavanje na Googleu
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Native oglašavanje
  • Growth hacking taktike
  • Blog
  • Email marketing
  • Uvod u Google Analytics
  • Inbound marketing osnove
  • Case study (primjeri iz prakse)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču
  • Kako blogom povećati posjete i povjerenje kupaca
  • Kako pravilno pisati opise proizvoda
  • Kako se pišu newsletteri koji prodaju
  • Osnove pisanja za web
  • Osnove psihologije prodaja
  • Kako psihologija prodaje funkcionira na webshopu
  • Case study (primjeri iz prakse)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Osnove Google analytics
  • Osnove HotJara
  • Povezivanje webshopa s analitičkim alatima
  • Postavljanje ključnih metrika za web shop
  • Koji proizvodi su popularni ali kupci u konačnici ne kupuju i zašto
  • Zašto kupci odustaju u procesu kupnje
  • U kojem koraku procesa kupnje kupci odustaju od kupnje
  • Što sve možete implementirati na vašem web shopu kako biste prodavali više
  • Case study (primjeri iz prakse)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Baze kupaca
  • Customer care
  • Recenzije i kako ih iskoristiti
  • Kako se nositi s negativnim recenzijama
  • Kako zadovoljiti nezadovoljnog kupca
  • Što možete dati kupcima da budu zadovoljni
  • Zašto je važno brinuti o kupcima
  • Case study (primjeri iz prakse)

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Kako izbjeći kazne inspektora
  • Koje su najčešće greške hrvatskih web trgovaca
  • Koje sve informacije morate osigurati potrošaču prije kupnje robe
  • Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese
  • Na što morate paziti ako prodajete osiguranje i druge financijske usluge
  • Kako zaštititi osobne podatke svojih kupaca i pripremiti se za GDPR
  • Što napraviti ako dobijete kaznu
  • Što napraviti ako se odlučite žaliti i završite na sudu

Više informacija o seminaru potražite ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Vlasnici trgovina (online ili offline), te voditelji webshopova. Vlasnici trgovina će dobiti uvid u načine kojima mogu povećati ukupnu prodaju uz pokretanje ili optimizaciju online prodajnog mjesta. S druge strane, voditelji webshopova će dobiti sve potebne informacije kako bi mogli izgraditi uspješan webshop sukladno ciljevima i budžetima tvrtke.

Pokrovitelj programa je  DPD Croatia.

Medijski pokrovitelji programa su Ja TRGOVAC i BIZdirekt.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

8.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena za klijente tvrtke Mirakul i članove udruge eCommerce Hrvatska:

5.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.