Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i uvjetima korištenja.

ILI

Pratite nas:

Community manager Akademija

18. svibnja 2017. - 30. lipnja 2017.

Upisi su u tijeku

3 redovna modula
48 nastavnih sati
Više o predavačici

Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Bilo da poslujete u B2B okruženju ili se vaša tvrtka smatra B2C kompanijom – nastup u digitalnoj sferi, čiji su društvene mreže neizostavan dio – jednostavno morate čim prije osmisliti. Uz kvalitetan odnos s postojećim korisnicima te jednostavno i efikasno privlačenje novih korisnika ili kupaca, društvene mreže jedine omogućuju da se marketinški budžeti precizno usmjere prema potencijalnim kupcima i korisnicima, te da u realnom vremenu pratite uspješnost postizanja zadanih ciljeva.

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.

Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Community manager Akademija svojim će polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Pregled programa po modulima

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj semnara:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica – središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
  • Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
  • Velike društvene mreže: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
  • Tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)

Radionica:

  • Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
  • Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
  • Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
  • Pripremanje fan stranice za objavu
  • Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)

Cilj modula:

Polaznici modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Semnar i radionica detaljno će obraditi sve zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Instagram, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta komplementarnog marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
  • Izrada strategije – kako se piše, na koja pitanja mora odgovoriti i od kojih se elemenata sastoji (primjeri)
  • Najpopularnije, specifične i male društvene mreže: tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)
  • Twitter, Instagram, Pinterest, Foursquare i Swarm, Tumblr, Vine
  • Krizna komunikacija na društvenim mrežama
  • Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
  • Kako razlikovati lažne natječaje (‘navlakuše’) od pravih
  • Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
  • Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
  • Kako komunicirati s članovima za vrijeme trajanja natječaja/igara
  • Neuspješna strategija – odustati ili ustrajati?
  • Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
  • Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama

Radionica:

  • Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
  • Kako kreirati uspješan sadržaj
  • Važnost relevantnosti sadržaja za prenošenje željene poruke
  • Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne

Cilj modula:

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Content marketing – što je, zašto je važan i kome je namijenjen?
  • Izrada i provođenje strategije sadržajnoga marketinga pojedinca, tvrtke ili branda
  • Content marketing na društvenim mrežama
  • Važnost content marketing kalendara
  • Pogreške u nastupu na društvenim mrežama (tvrtke vs. pojedinci)
  • Kako izbjeći pogreške na društvenim mrežama
  • Oglašavanje i promocija na društvenim mrežama
  • Kako jednostavno omogućiti publici da dođe do vašeg sadržaja
  • Važnost i načini promocije društveno-mrežnih odredišta
  • Mobilni plan
  • Kako se kreira optimalan mobilni plan
  • Mjerenje uspješnosti nastupa na društvenim mrežama
  • Facebook Insights
  • Ostali alati za praćenje metrike

Radionica:

  • Facebook oglasi
  • Definiranje tipova Facebook oglasa
  • Osmišljavanje i kreiranje Facebook oglasa
  • Usmjeravanje oglasa prema određenim ciljnim skupinama
  • Praćenje i optimiziranje Facebook oglasnih kampanja

Cilj modula:

Kao nadogradnja prethodna dva modula, posljednji je posvećen sadržaju kao vezivnom tkivu društveno-mrežne strategije. Što je content marketing, kako se izrađuje strategija sadržajnog marketinga i primjenjuje na društvenim mrežama samo su neka od pitanja na koja će se odgovoriti. Polaznike će se uputiti na najčešće pogreške na društvenim mrežama kao i načine kako ih izbjeći. Radionica posvećena oglašavanju na Facebooku fokusirat će se na vrste i ciljeve oglasa dostupnih na ovoj platformi te načine kako maksimizirati njihove učinke. U konačnici, dio predavanja bit će posvećen danas nezaobilaznom mobilnom marketingu kao i načinima mjerenja uspješnosti nastupa na društvenim mrežama.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika:

Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.

Medijski pokrovitelji programa su tportal i BIZdirekt.

Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

Sažetak:

Tijekom trajanja Akademije, koja se sastoji od 3 modula, polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.

Kako bi polaznici stečena teorijska znanja znali primijeniti i u praksi, u sklopu druga dva modula provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca. Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, ona koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.

U trećem modulu, administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa

6.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena za uplate do 3. svibnja

5.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.300,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).

Svim polaznicima Internet marketing Akademije odobravamo poseban popust od 15% na iznos kotizacije programa Community manager Akademije.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Module je moguće polaziti i pojedinačno.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama

Riječi polaznika

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović ima karizmu, stručnost i sposobnost da na jako zanimljiv i specifičan način prenese znanje, drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.

Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.

Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.

Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.

Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.

HR Akademija svakako daje  dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.

Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.